Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

Ik heb werkelijk 0 posts gelezen en de discussie niet gevolgd,.ik kom hier voor de foto's. Ik ben overigens bijna nooit afgewezen, maar bedankt voor je aanname.
Uitgelachen worden om je advances is technisch gezien natuurlijk geen afwijzing.
 
  • Haha
Waarderingen: Pren
Wat is er mis met filosofisch gelul? Heb jij liever pagina’s vol met alleen maar poserende halfnaakte mannen?
Daar is dit topic niet voor en de dames hier mogen van mij altijd wel een foto posten. Mannen ook natuurlijk. :P
 
Uitgelachen worden om je advances is technisch gezien natuurlijk geen afwijzing.
Kennen wij elkaar?

Ik ben zeer advanced. Ik denk dat je avances bedoelt, maakt niet uit verder. Wie kaatst...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb werkelijk 0 posts gelezen en de discussie niet gevolgd,.ik kom hier voor de foto's. Ik ben overigens bijna nooit afgewezen, maar bedankt voor je aanname.

Sorry bro, ik was gewoon niet ready om iets serieus te maken van onze FWB.
Verder wel leuk gehad toch?

No homo
 
  • Heart
Waarderingen: BB_
Ten eerste kun je het je al niet voorstellen dat mensen in een relatie meer zoeken dan het bevredigen van lichamelijke lusten.
Heb ik ergens aangegeven dat dat centraal staat in een relatie? Volgens mij had ik aangegeven dat als dat helemaal niet meer het geval is het van mij niet meer hoeft.

Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand het normaal vindt om geen seks te hebben in een relatie. Dat jij daar zo over denkt, omdat jij waarschijnlijk nog steeds een virgin bent vind ik dan nog wel enigszins begrijpelijk, maar in 99.9% van de gevallen is dat meestal geen goed teken. Wellicht kom je daar nog een keer achter als er een keer iets anders trekt aan die incel dick dan die rechterhand van jou.

Omdat ik mijzelf afvraag waarom iemand in een seksloze relatie blijft ben ik een klootzak? Ik was er wel van bewust dat er hier wat gevoelige doetjes op dit forum zaten, maar als dat al niet meer mag. :roflol:

Ik kan er alleen maar om lachen dat iedereen zo butt hurt reageert. Dat zegt namelijk meer over jullie frustraties dan de mijne. Als je zo zeker bent van je zaak en daar geen issues mee hebt kun je daar gewoon normaal antwoord op geven zonder emotioneel te worden lijkt mij.

Gelukkig bestaan er mensen zoals jij die denken op basis van een paar lesjes toegepaste psychologie mij denken te komen vertellen hoe het allemaal in elkaar zit. Kom ik toch nog goed terecht.


Ik ben overigens bijna nooit afgewezen
1600622555109.png
 
Nee het probleem is teveel rukken dan verdwijnt je seksdrive.
 
Ooit zal jij ook leren dat zelfverzekerdheid alleen te faken is bij andere onzekere mensen.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar nu je dit inzicht hebt verworven, waarom probeer je het dan nog bij de grote jongens hier?
 
Wat loopt iedereen elkaar af te zeiken hier. Laten we het nou gewoon gezellig houden. Wat meer liefde. :heart:
 
Waar is betelgeuse wanneer je hem nodig hebt?
 
  • Haha
Waarderingen: Pren
Thomas weer ongenuanceerd bezig zie ik, je gaat steeds van het slechte uit, mensen zouden altijd zichzelf moeten kunnen zijn, ook in een relatie, in lijn met jezelf, als andere mannen haar beter kunnen bevredigen dan zou ik haar dat wel gunnen, ze gaat anders toch vreemd. Je komt trouwens erg infantiel over.
 
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar nu je dit inzicht hebt verworven, waarom probeer je het dan nog bij de grote jongens hier?
Ik denk dat je met je overdreven reactie op een klein steekje onderwater al prima hebt bewezen hoe je echt bent. Is niet erg jongen. Zie je binnenkort weer op haar verjaardag:wave:
 
Thomas weer ongenuanceerd bezig zie ik, je gaat steeds van het slechte uit, mensen zouden altijd zichzelf moeten kunnen zijn, ook in een relatie, in lijn met jezelf, als andere mannen haar beter kunnen bevredigen dan zou ik haar dat wel gunnen, ze gaat anders toch vreemd. Je komt trouwens erg infantiel over.
??????:eek::eek::eek:
 
Ik denk dat je met je overdreven reactie op een klein steekje onderwater al prima hebt bewezen hoe je echt bent. Is niet erg jongen.
De volgende nobody achter een manletprofiel ga ik inderdaad maar negeren.
Kijk, Thomas is een druktemaker maar hij heeft tenminste nog stats die hem wat credit geven op een bodybuildforum. De enige stats die jij hebt is een recordaantal binnen twee uur klaarkomen op hentai.
 
Kennen wij elkaar?

Ik ben zeer advanced. Ik denk dat avances bedoelt, maakt niet uit verder. Wie kaatst...
Je kunt gaan draaien om een autocorrect-foutje maar iedereen hier op het forum ziet je wanhopige pogingen om bij de vrouwtjes in de gunst te vallen. Dat ze daar allemaal hard lachend op reageren zie jij misschien als iets positiefs?
 
Back
Naar boven