XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

  • Ik dacht al: het is toch vrijdag...
     
    Potver man, zelden zoveel veins gezien.
    Hoewel je natuurlijk goed droog bent zie je ook maar weer dat aanleg ook een grote rol speelt.

    Top resultaat man! :clap:
    Thanks!
    Nu komt het ook vooral doordat ik een dag flink gecheat heb. Gisteren armen getraind en ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit zo'n pomp heb gehad.
     



    Voor iemand die nog nooit enige lift heeft laten zien heb je echt een te grote bek.

    Kritiek is prima maar als je gaat haten om het haten laat dan maar zien hoe het wel moet.
    Niet verwacht dat je nog een degelijke diepte ging halen, congrats.
    Ligt het aan de angle of staan je benen wel erg dicht tegen elkaar :p?
     



    Voor iemand die nog nooit enige lift heeft laten zien heb je echt een te grote bek.

    Kritiek is prima maar als je gaat haten om het haten laat dan maar zien hoe het wel moet.
    Voor iemand die kuurt met een natty fysiek heb jij ook een grote bek.

    Haten? Gast, je post i.p.v. een video een screenshot van je ''lift'' waarbij je niet de screenshot maakt waar je op de diepste punt zit, maar fucking wanneer je nog niet eens begonnen bent. Dat is toch gewoon hilarisch :roflol:

    Ik ben toch ook geen powerlifter? Dus mijn focus ligt helemaal niet bij mijn lifts. Maargoed, dat terzijde. Als we dat vertalen naar bodybuilding dan zou dat het hetzelfde zijn als ik alleen een foto laat zien van een deel van mijn lichaam, i.p.v mijn hele lichaam.
     
    Delts worden steeds ronder :D nu nog wat meer massa kweken op die upper chest voor de beachboy look :p
     

    Bijlagen

    • D7F7F700-7CF2-48A7-AE8E-5EC52C63E262.jpeg
      D7F7F700-7CF2-48A7-AE8E-5EC52C63E262.jpeg
      155,8 KB · Weergaven: 188
    Jullie mogen bij mij op alles haten want Kameel wilt het allemaal.
     
    Zoals je PF? Daarnaast is hij powerlifter dus mag jij dan ook niet op zijn fysiek gaan haten want daar ligt zijn focus helemaal niet:rolleyes:
    Sinds wanneer heb ik jouw toestemming nodig dan? Het gaat toch om 't feit dat hij een screenshot post dat niks laat zien. Post dan in ieder geval een screenshot waarbij je ook daadwerkelijk de lift aan het uitvoeren bent.
     
    Voor iemand die kuurt met een natty fysiek heb jij ook een grote bek.

    Haten? Gast, je post i.p.v. een video een screenshot van je ''lift'' waarbij je niet de screenshot maakt waar je op de diepste punt zit, maar fucking wanneer je nog niet eens begonnen bent. Dat is toch gewoon hilarisch :roflol:

    Ik ben toch ook geen powerlifter? Dus mijn focus ligt helemaal niet bij mijn lifts. Maargoed, dat terzijde. Als we dat vertalen naar bodybuilding dan zou dat het hetzelfde zijn als ik alleen een foto laat zien van een deel van mijn lichaam, i.p.v mijn hele lichaam.
    Is het weer vrijdag? :popcorn:
     
    Back
    Naar boven