loastres
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 185
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zet mij er ook maar bij:
http://www.youtube.com/watch?v=nxfaEQuqdVI
BW 105kg 75kg snatch....
Kga er ook maar eens serieus mee beginnen, vind t een prachtige oefening!
Count me in![]()
Wel leuk idee Ari, zodra mijn pezen het met me eens zijn ga ik weer verder leren en doe ik ook mee.

zet mij er ook even bij
BW : 85kg
snatch : 60kg
net begonnen dit jaar met olympische lifts, het bevalt me wel
Hey Saar, jou ook nog toevoegen of wellicht wil je dat niet, omdat je ook al op Forza in de lijst staat?
Euh als ik 100kg kan snatchen heb ik bijna het wereldrecord (111kg) dus denk niet dat ik op de lijst thuis hoor ;-)
... Maar goed jij hebt niet de aanmoedigingen nodig om vaker te Snatchen of om er nog meer uit te halen.. Dan dat je nu al, en als het goed is ben je gemotiveerd genoeg door de verschillende EK en WK minimums etc...
.. Zou geen geldige wedstrijdbeurt zijn... Overigens kan ik voor Muscle Snatch geen eenduidige definitie vinden.. Voor sommige betekent het bijna een brede clean and press zonder daadwerkelijke stop... en voor andere is het bijna een vertraagde SnatchOp naar het Wereldrecord dan... Maar goed jij hebt niet de aanmoedigingen nodig om vaker te Snatchen of om er nog meer uit te halen.. Dan dat je nu al, en als het goed is ben je gemotiveerd genoeg door de verschillende EK en WK minimums etc...
Dit is leuk om te zien. Ik wist niet dat er zoveel belangstelling zal zijn voor trekken.
Voor de mensen die willen testen wat hun max is op een gewichthefwedstrijd is er in Amsterdam deze week twee wedstrijden.
Woensdagavond (6 april) bij het Universum (USC Amsterdam): Meer informatie of Link -Je hoefd geen lid te zijn van het USC, deelname is gratis en is voor iedereen bestemd (beginners tot evaren atleten).
Zaterdagavond om 18:00 uur is bij Sportquest een clubwedstrijd: voor meer informatie neem contact op met Tom Bruijnen
Verder is er in Oosterhout (Gelderland) een wedstrijd op de 23 april. Voor meer infomatie contact Waalsport
Zet mij er ook maar op...ik ben hier stiekem al beetje mee begonnen op techniek te trainen..lijkt me leuk om dit te kunnen...ik kan 110kg musclesnatchen ( beetje zoals didi doet)..maar da vind ik ook nie geldig..kga em proberen zo olympic mogelijk te doen..uiteraard..alsk iets beetje technisch vind..zal et gefilmd worden voor feedback en keuring
Dit is leuk om te zien. Ik wist niet dat er zoveel belangstelling zal zijn voor trekken.
Voor de mensen die willen testen wat hun max is op een gewichthefwedstrijd is er in Amsterdam deze week twee wedstrijden.
Woensdagavond (6 april) bij het Universum (USC Amsterdam): Meer informatie of Link -Je hoefd geen lid te zijn van het USC, deelname is gratis en is voor iedereen bestemd (beginners tot evaren atleten).
Zaterdagavond om 18:00 uur is bij Sportquest een clubwedstrijd: voor meer informatie neem contact op met Tom Bruijnen
Verder is er in Oosterhout (Gelderland) een wedstrijd op de 23 april. Voor meer infomatie contact Waalsport
Worden mensen die niet specifiek oly liften, niet scheef bekeken als ze zo n wedstrijd meedoen (met semi-bagger techniek) ?