MuscleMeat

De Race naar 100 kilo Snatch!

zet mij er ook even bij

BW : 85kg
snatch : 60kg

net begonnen dit jaar met olympische lifts, het bevalt me wel

77,5 kg @ 92 kg

• Topic Starter Topic Starter
Zet mij er ook maar bij:
http://www.youtube.com/watch?v=nxfaEQuqdVI

BW 105kg 75kg snatch....

Kga er ook maar eens serieus mee beginnen, vind t een prachtige oefening!

Jullie limburgers bij elkaar hebben al een aardige techniek zeg!

Count me in;)

Wel leuk idee Ari, zodra mijn pezen het met me eens zijn ga ik weer verder leren en doe ik ook mee.

Komt goed, laat het maar weten.. tegen die tijd

Nu wel :D

zet mij er ook even bij

BW : 85kg
snatch : 60kg

net begonnen dit jaar met olympische lifts, het bevalt me wel

Tjaah functioneler als deze beweging met een stang gaat (bijna) niet lukken!

Toegevoegd!

haha gewoon puur op kracht :D

Hey Saar, jou ook nog toevoegen of wellicht wil je dat niet, omdat je ook al op Forza in de lijst staat?

Euh als ik 100kg kan snatchen heb ik bijna het wereldrecord (111kg) dus denk niet dat ik op de lijst thuis hoor ;-)

Euh als ik 100kg kan snatchen heb ik bijna het wereldrecord (111kg) dus denk niet dat ik op de lijst thuis hoor ;-)

Op naar het Wereldrecord dan :)... Maar goed jij hebt niet de aanmoedigingen nodig om vaker te Snatchen of om er nog meer uit te halen.. Dan dat je nu al, en als het goed is ben je gemotiveerd genoeg door de verschillende EK en WK minimums etc...

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

Na dit is gewoon keihard nadrukken :P.. Zou geen geldige wedstrijdbeurt zijn... Overigens kan ik voor Muscle Snatch geen eenduidige definitie vinden.. Voor sommige betekent het bijna een brede clean and press zonder daadwerkelijke stop... en voor andere is het bijna een vertraagde Snatch

Op naar het Wereldrecord dan :)... Maar goed jij hebt niet de aanmoedigingen nodig om vaker te Snatchen of om er nog meer uit te halen.. Dan dat je nu al, en als het goed is ben je gemotiveerd genoeg door de verschillende EK en WK minimums etc...

Ik ga niet meer naar EK of WK's dus echt gemotiveerd ben ik niet ;-)

Zet mij er ook maar op...ik ben hier stiekem al beetje mee begonnen op techniek te trainen..lijkt me leuk om dit te kunnen...ik kan 110kg musclesnatchen ( beetje zoals didi doet)..maar da vind ik ook nie geldig..kga em proberen zo olympic mogelijk te doen..uiteraard..alsk iets beetje technisch vind..zal et gefilmd worden voor feedback en keuring

Dit is leuk om te zien. Ik wist niet dat er zoveel belangstelling zal zijn voor trekken.

Voor de mensen die willen testen wat hun max is op een gewichthefwedstrijd is er in Amsterdam deze week twee wedstrijden.

Woensdagavond (6 april) bij het Universum (USC Amsterdam): Meer informatie of Link -Je hoefd geen lid te zijn van het USC, deelname is gratis en is voor iedereen bestemd (beginners tot evaren atleten).

Zaterdagavond om 18:00 uur is bij Sportquest een clubwedstrijd: voor meer informatie neem contact op met Tom Bruijnen

Verder is er in Oosterhout (Gelderland) een wedstrijd op de 23 april. Voor meer infomatie contact Waalsport

Dit is leuk om te zien. Ik wist niet dat er zoveel belangstelling zal zijn voor trekken.

Voor de mensen die willen testen wat hun max is op een gewichthefwedstrijd is er in Amsterdam deze week twee wedstrijden.

Woensdagavond (6 april) bij het Universum (USC Amsterdam): Meer informatie of Link -Je hoefd geen lid te zijn van het USC, deelname is gratis en is voor iedereen bestemd (beginners tot evaren atleten).

Zaterdagavond om 18:00 uur is bij Sportquest een clubwedstrijd: voor meer informatie neem contact op met Tom Bruijnen

Verder is er in Oosterhout (Gelderland) een wedstrijd op de 23 april. Voor meer infomatie contact Waalsport

Worden mensen die niet specifiek oly liften, niet scheef bekeken als ze zo n wedstrijd meedoen (met semi-bagger techniek) ?

Zet mij er ook maar op...ik ben hier stiekem al beetje mee begonnen op techniek te trainen..lijkt me leuk om dit te kunnen...ik kan 110kg musclesnatchen ( beetje zoals didi doet)..maar da vind ik ook nie geldig..kga em proberen zo olympic mogelijk te doen..uiteraard..alsk iets beetje technisch vind..zal et gefilmd worden voor feedback en keuring

Komt goed! Wat is je BW?

Mooi

Worden mensen die niet specifiek oly liften, niet scheef bekeken als ze zo n wedstrijd meedoen (met semi-bagger techniek) ?

Mwah, ik heb eens mee gedaan in Veldhoven, dat was eigenlijk hartstikke mooi.. Meestal willen ze je best een handje helpen. Ligt een beetje aan je instelling of je wordt uitgelachen. Als je daar komt, en je neemt de adviezen ter harte, dan gaat zeer waarschijnlijk niemand je uitlachen omdat je een foutje maakt.. of een lift compleet mist. Ze hebben het zelf immers ook eens moeten leren.

80 kg powersnatch vandaag.

Ik las het net op de site ja. Ik had graag mee willen doen maar mijn knie protesteert flink :(

Wel leuk zoveel animo! Is ook een briljante oefening natuurlijk :D

Succes allemaal en er is inderdaad nog veel belangstelling hiervoor, had ik niet gedacht.

Ah, wist niet dat die wedstrijden bekent waren hier. Leo, Jesaja, Kincain en ik doen als het goed is ook mee met de instapwedstrijd van het USC aangezien we daar toch trainen kunnen we net zo goed meedoen.

Zet mij ook maar neer btw, vandaag weer wat aangekloot.

BW 80, snatch 50.

Edit: Hurr it is. Ik kan niet goed door mijn knieën zakken dus het zijn powersnatches. Ben ook pas net begonnen dus moet meer in zitten.

http://www.youtube.com/watch?v=j5OcnOMQpyA

Laatst bewerkt:
60 op 115 bw, pas 2x gedaan dus slaat nog nergens op :D

Ik doe pas mee als ik echt kan snatchen, geen powersnatch. Heb al 85 gedaan.

ik weeg 123-124 kg...en mijn snatch pr is 40 kg!!!!XD..maar komt goed..workin on it

Terug
Naar boven