AndroidHealthClinic

De Race naar 100 kilo Snatch!

• Topic Starter Topic Starter
Waar blijven die vids van Jesaja?

die zijn en blijven in mysterie gehuld, als de 120 snatch gehaald is zal er een openbaring verschijnen, dan is de jezus van dbb herezen.

oqku9h.gif

FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUU!!!!

Strik je veters nigro.

Zet me er maar bij zal hem nu toch regelmatig doen.

Bw 104

75 snatch

Vandaag 65 powersnatch.

Oh, ik wilde ze net posten. Dit waren mn 86 en 91 attempt op de "wedstrijd". Afgelopen maandag heb ik 95kg gepowersnatcht (ik hoef verder niet mee te doen aan de wedstrijd)

http://www.youtube.com/watch?v=K2kIGqCyUS8&feature=youtu.be&hd=1

http://www.youtube.com/watch?v=WuQ-wk9PXBk&feature=related

Epic :D, Fysiek is wel vooruit gegaan man... BeachBoy

Zet me er maar bij zal hem nu toch regelmatig doen.

Bw 104

75 snatch

Doe ik

Gaat goed vooruit!

Dit gaat een hele lange weg worden (lees: geen bumperplates, healthcenter, etc), maar zet mij er toch maar bij ... 60kg @ 82 BW - powersnatch.

Vandaag voor de eerste keer gedaan; techniek was butt en ook wat irritatie in de front delts/clavicula. :(

Positief punt was dat ik het gewicht wel gelijk onder controle had ... op sommige filmpjes zie je mensen met 50% BW heen en weer lopen. ;)

P.S. Het is zeker aan te raden om met een full BB (20kg, i.p.v. 15kg) te trainen?

Dit gaat een hele lange weg worden (lees: geen bumperplates, healthcenter, etc), maar zet mij er toch maar bij ... 60kg @ 82 BW - powersnatch.

Vandaag voor de eerste keer gedaan; techniek was butt en ook wat irritatie in de front delts/clavicula. :(

Positief punt was dat ik het gewicht wel gelijk onder controle had ... op sommige filmpjes zie je mensen met 50% BW heen en weer lopen. ;)

P.S. Het is zeker aan te raden om met een full BB (20kg, i.p.v. 15kg) te trainen?

Gewoon een Olympische Barbell met Sleeves... (dus 20 k idd), ik voeg je in ieder geval toe

Gisteren 2 mislukte attempts met 85...3x heel close met 87,5 en 1x dat ding in een keer boven mijn kop gerost... (HipSnatch)

ik doe ook niet mee
maar 1rm powersnatch = 50 kg
bij een gewicht van 91 - moet dus flink omhoog

Vandaag ook maar eens kijken hoe ik ervoor sta. Hoop toch wel een 75 Snatch te kunnen inmiddels.

Eind Mei staat de 100kg op het programma :fire:

Vorige week de 80 powersnatch gedaan. Vandaag wat techniek training gedaan, volgende week mss weer eens verder proberen.

Nee, helaas geen 75. Moet de shrug nog onder de knie krijgen, indien ik dat kan in combinatie met wat snelheid gaan de gewichten rap.

Terug
Naar boven