AndroidHealthClinic

De Sterkste Man van de Brabantse wal

Bezoekers in dit topic

FB_IMG_1467573265304.jpg

Volgens Sanca Saxon het stenen laden platform onderdeel
 
Jammer, natuurstenen.
 
Jammer, natuurstenen.

Ik heb de organisator aangesproken hierover en hij zei dat het 'de ronde ballen' worden

Wel chill dat er nu eens niet op achterlijk hoge platforms geladen moet worden maar lekker old school op vaten :D
 
Gelukkig! Heb ik niet een hele training op stones voor niets gedaan. :D

En ja, met 1.79 is een laag platform lekker.
 
Gelukkig! Heb ik niet een hele training op stones voor niets gedaan. :D

En ja, met 1.79 is een laag platform lekker.

Een hele training dan nog wel :D

Njah, naturestones zijn ook fijn om te laden maar dan moet het gewoon bij de aankondiging vermeld worden, ik hield al even mijn hartje vast voor oude fungames toestanden :o
 
stelletje manlets
 
Ow shiiieeet
thor.jpg
 
Conan's wheel zal vervangen worden door volgend onderdeel:

13624962_914830028663394_1786372285_n.jpg
 
Zo kort voor de wedstrijd nog onderdelen veranderen? :(
 
Meh. Iets waar de meesten niet eens voor kunnen trainen. Plus geen randen, maar rond, dus grotendeels ook grip. Niets voor mij.

Ook niet fijn als onderdelen op het laatste moment worden gewijzigd. En al helemaal niet als de deelnemers daar niet eens over worden geïnformeerd!

Hulde aan Sanca voor het doorspelen van de info.
 
Oh, en ook leuk voor de foto's en het publiek: iedere deelnemer hetzelfde shirt en dezelfde roestige balk waar het gezicht achter verscholen zit.
 
is dat voor het onderdeel ''amrap curls''?
 
Update deelnemers (deelnemerslijst vol)
 
zo goed als niemand kan sowieso conanswheel trainen (denk dat er in heel nl en belgie misschien 3/4 locaties zijn die dat wel kunnen/doen) dus / care toch? was erger geweest als bijv. log door deadlift werd vervangen of iets dergelijks maar als je op deze carry getraind hebt door bijvoorbeeld zercher squats of yoke zercher walks dan ben je met dat andere onderdeel ook in het voordeel...

verder: niet zo janken, als je je als volwassen man helemaal op deze wedstrijd "voorbereid" dan heb je toch echt te weinig ambitie... ik zal er met veel plezier zijn om sanca te coachen en om te genieten van een zware strijd maar komop... t'is geen finale ofzo e en t'is maar 1 event
 
zo goed als niemand kan sowieso conanswheel trainen (denk dat er in heel nl en belgie misschien 3/4 locaties zijn die dat wel kunnen/doen) dus / care toch? was erger geweest als bijv. log door deadlift werd vervangen of iets dergelijks maar als je op deze carry getraind hebt door bijvoorbeeld zercher squats of yoke zercher walks dan ben je met dat andere onderdeel ook in het voordeel...

verder: niet zo janken, als je je als volwassen man helemaal op deze wedstrijd "voorbereid" dan heb je toch echt te weinig ambitie... ik zal er met veel plezier zijn om sanca te coachen en om te genieten van een zware strijd maar komop... t'is geen finale ofzo e en t'is maar 1 event
Het event doet er niet toe. Conan's wheel ben ik kut in, dit ongetwijfeld ook. Ik verwacht alleen een modicum aan professioneel gedrag van anderen, verwacht ik van mezelf ook.
 
dan zit je in de verkeerde sport bro... zelfs op de finale van nl gaat er nog vanalles mis (denk hierbij aan bijv. in 2009 dat de wasmachine bij lex op de herculeshold niet goed stond of aan de auto die verkeerd indeukte vorig jaar bij de carflip) dus laat staan op lager niveau... en event doet er zeker toe... als je traint voor een marathon en het wordt 40 ipv 42km is dat toch minder erg als dat het opeens een 100m sprint word :P
 
Back
Naar boven