Fitness Seller

De Sterkste Man van de Brabantse wal

Was toch op voorhand al duidelijk dat de conan vervangen zou worden? Zou een husafel steen zijn, dit lijkt er wel op alleen jammer dat het object niet op je borst komt te liggen. Wat weegt dit ding leeg?

Ik ga dit ding om mijn nek hangen, dan haal ik wel een afstandje.

Om je middel man, kun je er nog mee gaan hoelahoepen.

• Topic Starter Topic Starter
hoe zit het eigenlijk met hars voor de stenen? moet dit zelf geregeld worden of is dit aanwezig? of is er iets te regelen met deelnemers onder elkaar? gr

Laatst bewerkt:
Dat soort zaken dien je als sporter zelf te regelen imo. Net als WD40 bijvoorbeeld. Als iedereen maar gebruik maakt van de spullen van een atleet die alles goed heeft geregeld.

Potje hars en WD40 kost maar een paar euro.

Laatst bewerkt:
Bij pl wedstrijden wel altijd een bak poeder aanwezig voor de deelnemers dus vroeg me ook zoiets al af.

Ik heb het nog nooit meegemaakt op een strongman wedstrijd dat magnesium of hars door de organisatie wordt aangeboden.

In principe is het inderdaad aan de deelnemer zelf om daarop voorzien te zijn, soms kun je al eens van een andere deelnemer iets krijgen maar daar zou ik niet zomaar blind op rekenen

Vandaag vernomen dat de frame vrij licht is met z'n 140kg maar enorm kut om mee te lopen omdat het ding epic breed is :)

Alle deelnemers even hun mails checken, normaal moet er een mail van de organisatie tussen zitten met een briefing

Nog 1 nachtje slapen :D

Terug
Naar boven