XXL Nutrition

Aankondiging De sterkste man van West-Vlaanderen 2013 (ranking 2014)

str3tch

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m96
Massa
120kg
DE STERKSTE MAN VAN WEST-VLAANDEREN

zaterdag 24/08/2013

start wedstrijd 14u atleten aanwezig om 13u

daciacenter bredene

brugsesteenweg 51b 8450 bredene

atleten dienen lid te zijn van de NSMB !!!

inschrijven via ignace.maenhout@gmail.com

naam,adres,lengte,gewicht

onderdelen

-tyre flip (+-400 kg) 8 flips (75sec)

-vikingpress 110kg (60sec)

-deadlift medley (75sec) -fatbar 200kg
- regular bar 220kg
- tyres 240kg
- frame 260kg

-truck pull (juist harnas) +- 10T 20m (75sec)

-frame carry 270kg 20m (75sec)

-stones 90-110-125-135-155 op 1.30m (75sec)

gelieve in te schrijven voor 01/08/2013 !!!

deelnemers

- MAENHOUT IGNACE
- PASCAL SCHOENSETTERS
- PETER PAIROUX
- KAREL VANHULSEL
- FILIP LOOS
- BJORN DEJANS
- TOM NOREILDE
- KURT DEVOS
- NICK PIETERS
- RAF BENSCH
- MARIO VANDENBROECK

Laatst bewerkt:
Doet sanca niet mee ?

Ale zeg kan ik als hollander ook inschrijven?

• Topic Starter Topic Starter
nee makker ik had het er moeten bij zetten

Mocht de regels veranderen vanwege deelnemerstekort, schrijf mij dan maar in.

Vind de stones in verglijking met de Deadlift een beetje uit verhouding. Jammer dat je lid moet zijn anders deed ik hem wel mee.

Momenteel staat mijn niveau zwaar onder 0, maar tegen augustus zal dat wel beter zijn en dan kan ik revenge nemen voor de voorronde die ik wsl zwaar ga verkloten :p Dus schrijf mij maar in :)

edit: zie dat ik een mailtje moet sturen. Komt er aan.

Vind de stones in verglijking met de Deadlift een beetje uit verhouding. Jammer dat je lid moet zijn anders deed ik hem wel mee.
Hoe bedoel je? Het lijkt me dat zowel de DL-medley als de stones relatief zwaar zijn (280kg DL en 155kg stone als zwaarste delen van elke proef)...

Ignace, ik heb het al gezegd: het ziet er een mooie wedstrijd uit. Maar ik ga niet meedoen (ver rijden + valt juist tussen de finale en Limburg; en voor kort voor de finale heb ik ook al twee wedstrijden opstaan).
Maar veel succes ermee! Als er genoeg deelnemers zijn (en dat zal wel lukken; eventueel met er een open wedstrijd van te maken), zal het zonder twijfel een succes worden.

Ik ben aan't twijfelen om er een weekendje van te maken of ik moet een chauffeur vinden :o

:clap:komt wel in orde mannen

Ik doe wel mee als de blessure meevalt! Lijkt me een enorm leuke wedstrijd! :D

Hoe bedoel je? Het lijkt me dat zowel de DL-medley als de stones relatief zwaar zijn (280kg DL en 155kg stone als zwaarste delen van elke proef)...

Ignace, ik heb het al gezegd: het ziet er een mooie wedstrijd uit. Maar ik ga niet meedoen (ver rijden + valt juist tussen de finale en Limburg; en voor kort voor de finale heb ik ook al twee wedstrijden opstaan).
Maar veel succes ermee! Als er genoeg deelnemers zijn (en dat zal wel lukken; eventueel met er een open wedstrijd van te maken), zal het zonder twijfel een succes worden.

yes maar fausto heeft talent voor stones + dat vind hij vet en traint ie regelmatig, maar een hekel aan lowerbody trainingen, dus voor hem is het uit verhouding :P bij gasten zoals mij, bij wie dat andersom is, is de verhouding prima

Oh no he didn't :roflol:

Nog geene vette van atleten he.... Waar zijn die echte hard core strong man ??

ik heb zo een gedacht dat belgie stilaan aan het dood bloeden is op het gebied van strongman als je het een beetje bekijkt verleggen ze allemaal naar powerlifting .
waarom da weet ik niet mss voor de controles ?
of voor het gemak ?
pas op ik geef hen geen ongelijk , wat zou jij doen als je mocht kiezen tussen 3 of 40 onderdelen :D

Terug
Naar boven