AndroidHealthClinic

De trainingslog van Marrkos

• Topic Starter Topic Starter
Je bent ijl in je hoofd, kunt je focus er niet goed bijhouden, zweten als een otter, trillende spieren,
noem maar op. Je krijgt ook wel eens pijntjes enzo, maar je moet je lichaam kennen en onderscheid
leren maken of het iets is om je zorgen om te maken al dan niet.

Ik heb vroeger veel speed gesnoven enzo en weet dus wel wat ik kan verwachten van pep middelen ;)

ECA = efedrine met cafeïne en asperine

lees: [Link niet meer beschikbaar]

Dank je wel! ga het zeker even doorlezen!

Ben blij dat ik deze discussie heb aangewakkerd.
Wellicht iets anders pakken om mee te cutten he bro!

en Stoppen met roken?

Ga binnenkort gezamelijke poging doen om te stoppen met m'n vriendin.

Klinkt sneu, maarja.. ik trek het echt niet als zij als een kachel zit te paffen naast me..

Gaat zeker wel gebeuren hoor;)

Ik vind T3 ook gevaarlijker dan reguliere a.s
Bij foutief gebruik van T3 kan je de boel goed naar de kloten helpen, niet alleen je hart maar vooral ook schildklier-problemen. Geen grappen....

@ Markos; ik zie dat je stats 5 * 95 banken zijn, hoezo zit je dan nu op 5 * 70?

(ik heb alleen de laatste 2 pagina's gelezen)

Huh????

Ik heb vorige keer 2x5x90 gedaan, toen 4x90, 5e rep was een fail, 3x92.5, 4e keer was een fail..

Misschien heb je niet goed gelezen.. K had die dag een hele slechte bankdruk dag:P

Vandaag ging 't weer prima, zal het zo posten!

Laatst bewerkt:
DIT was de training van afgelopen maandag

Goed..

Training van vandaag :

Squats: 5x40, 5x60, 3x5x70, 3x75, 8x60 (heb ff een stapje terug gedaan qua gewicht.. ff kalm aan doen met me knietjes)
Bench: 5x60, 5x70, 5x80, 2x5x90, 1x4x90, 1x3x92.5 (heb ook hier ff een stapje terug gedaan, maar ik had de grootste moeite met die 5x90 pffff..)
Bent-over BB row: 5x40, 5x50, 3x5x70, 3x75, 8x60
Clean&Press: 5xlege stang, 5x40, 5x45, 3x5x50, 3x52.5
Dips: was van plan 4x8 te doen.. maar ben half gestorven op de clean&press dus dat werd 4x5
Straight Leg raises: 3x14

Hele zware training.. heb me goed aan me setjes proberen te houden, en dat beviel me prima! was helemaal kapot op 't eind, zweet gutste van me af, hijgend als een paard, knikkende knieen..

Zo!

Training van vandaag:

Squats: 10xleeg, 5x40, 5x50, 5x60, 5x70, 5x75
Bench: 5x50, 5x60, 5x80, 3x5x90, 1x3x92.5, 9x80 (wilde eigenlijk 12x80 proberen, maar zat helemaal vol!)
Bent-over BB Row: 5x40, 5x50, 5x60, 5x70, 5x75
Clean&Press: 8xleeg, 5x40, 5x45, 5x50, 5x52.5
Dips: 2x8, 1x6
Situps: 1 setje van 20 reps, toen kwam ik d'r achter dat ik heeeel erg moest gaan haasten om de bus nog te halen, dus heb de laatste 2 setjes laten zitten..

Heerlijke training! Afgelopen maandag ging wat minder met bankdrukken, ging nu prima!:D

Als ik het zo hoor.. dan is T3 linker spul dan ik dacht..

Zijn er ook voordelen aan? Werkt het goed om vet kwijt te raken?

Ziet er goed uit kerel ...

ivm stoppen met roken -> Zyban in huis halen. Ik ben 2 jaar geleden ermee gestopt.
Wou eigenlijk niet stoppen want vond roken heerlijk. Maar toch gelukt. En nu super
tevreden mee. Wel oppassen met de kilo's erna ;)

Als ik het zo hoor.. dan is T3 linker spul dan ik dacht..

Zijn er ook voordelen aan? Werkt het goed om vet kwijt te raken?

Tjaaaaaa, T3 is de ultimate fatburner imo ... zeker in combinatie met clen of eca.
Maar, je moet er sowieso een eiwit spaarder bijnemen want anders verdwijnt je
massa ook.

En of het link is al dan niet? Tja, als je er verantwoord mee omspringt, zijn de risico's
natuurlijk minder dan wanneer je ermee gaat spelen hé

Ziet er goed uit kerel ...

ivm stoppen met roken -> Zyban in huis halen. Ik ben 2 jaar geleden ermee gestopt.
Wou eigenlijk niet stoppen want vond roken heerlijk. Maar toch gelukt. En nu super
tevreden mee. Wel oppassen met de kilo's erna ;)

Ja daar hoor ik een hoop collega's ook over ja..

Huisartsen schijnen het heel makkelijk voor te schrijven hoorde ik!

Tjaaaaaa, T3 is de ultimate fatburner imo ... zeker in combinatie met clen of eca.
Maar, je moet er sowieso een eiwit spaarder bijnemen want anders verdwijnt je
massa ook.

En of het link is al dan niet? Tja, als je er verantwoord mee omspringt, zijn de risico's
natuurlijk minder dan wanneer je ermee gaat spelen hé

Eiwit spaarder????

Wat is dat nou weer?

K ben nu ff die link over afslanken aan het lezen..

ECA.. werkt dat ook echt? ik word altijd godse duf van aspirine.. en van cafeine word ik helemaal hyper van:D Vraag me af hoe ik er op reageer!

Eiwit spaarder????

Wat is dat nou weer?

K ben nu ff die link over afslanken aan het lezen..

ECA.. werkt dat ook echt? ik word altijd godse duf van aspirine.. en van cafeine word ik helemaal hyper van:D Vraag me af hoe ik er op reageer!

Ja, een eiwit spaarder of in andere woorden wat winstol, anavar of test erbij. Dit bewaart je
spiermassa ergo dus eiwitspaarder. Maar dan zit je al aan de AS eigenlijk hé.

ECA werkt ! Daar is geen twijfel over en er zijn al tal van studies rond geweest die dat bewijzen.

Ja, een eiwit spaarder of in andere woorden wat winstol, anavar of test erbij.
Dit bewaart je spiermassa ergo dus eiwitspaarder. Maar dan zit je al aan de AS
eigenlijk hé.

ECA werkt ! Daar is geen twijfel over en er zijn al tal van studies rond geweest die
dat bewijzen.

Het allerlaatste wat ik aan anabooltjes heb gebruikt was een potje Stanozolol.. das ook winstrol toch? dat heb ik me laten wijsmaken in ieder geval..

Op 3 pilletjes per dag ging ik best lekker.. ongelooflijke pomp, net ff wat meer reps d'r uit kunnen persen, en gewoon een zalig opgepompt gevoel:D

Dat was het laatste, en dat was januari 2008, omdat ik net ziek was geweest, gekneusde pols, en ik drukte nog geen deuk in een pakje boter:D

Ben toen weer redelijk back on track geraakt met stanozolol..

Ja mijn denkwijze was heel anders toen:D

Het allerlaatste wat ik aan anabooltjes heb gebruikt was een potje Stanozolol.. das ook winstrol toch? dat heb ik me laten wijsmaken in ieder geval..

Op 3 pilletjes per dag ging ik best lekker.. ongelooflijke pomp, net ff wat meer reps d'r uit kunnen persen, en gewoon een zalig opgepompt gevoel:D

Dat was het laatste, en dat was januari 2008, omdat ik net ziek was geweest, gekneusde pols, en ik drukte nog geen deuk in een pakje boter:D

Ben toen weer redelijk back on track geraakt met stanozolol..

Ja mijn denkwijze was heel anders toen:D

Ja idd, dat is stanozolol .. en tja, hier lopen er nog rond op het forum die die
denkwijze hadden ;)

Ja, ik dacht.. ben net ziek geweest.. kom d'r wel weer rap bovenop met een potje pillen..

Naja.. m'n trainingen werder er iig wel heel lekker van!

Marrkos ik heb helemaal geen verstand van al die synthetische hulpmiddelen dus daar kan ik je niet mee helpen. Wat ik je wel wil zeggen is dat je een hele grote slag reeds hebt geslagen. Je mentale kracht is stukken sterker geworden, onderschat deze kracht niet. Dit is de basis van deze sport! Vertrouwen in jezelf in je trainingen in je voedingen. Met alleen die instelling boek je meer resultaten dan met welke AS dan ook wanneer je deze capaciteiten niet bezit.

Ik denk dat jij meer uit jezelf kunt halen dan je denkt. Je bent jong en hebt daardoor de tijd om met brute hardcore trainingen progressie te boeken. Ik zou toch je basis eerst omhoog halen en dus naturel vorderingen te gaan boeken. Weet zeker dat jij naturel nog veel kunt bereiken.

Normaal gesproken negeer ik onze vriend mossad maar ik wil er nog een ding over kwijt. Ik weet niet waarom je zoveel energie in mij steekt. Iemand die je niet waardig vindt laat je links liggen, waarom daar nog energie in steken. Toch moet jij toch steeds tijd en energie in mij steken... vraag jezelf eens af waarom dat is?
Ik ben met mijn eigen sport bezig en wil daarbij graag mensen helpen met de ervaring die ik in deze sport heb opgedaan. Dat jij na 4 maanden sport mij weet te vertellen (en verder ook iedereen hier op dbb die het niet eens wilt horen) dat ik nergens verstand van heb en niet weet wat het betekend om dedicated te trainen verbaasd mij nog steeds. Het grootste compliment van jou is toch wel je post op mijn foto in de fotogallerij waarin je aangeeft dat deze foto 10 jaar oud is. Bedankt mossad voor dat compliment want ik weet wel beter. Maar stop de haat, ik heb niets tegen je (alleen dat je maar blijft zeuren). Heb altijd jou met respect behandeld en je veel adviezen gegeven. Vind het jammer dat het zo moest verlopen.

Dat was het marrkos, sorry voor deze laatste offtopic comment van mij.

Marrkos ik heb helemaal geen verstand van al die synthetische hulpmiddelen dus daar kan ik je niet mee helpen. Wat ik je wel wil zeggen is dat je een hele grote slag reeds hebt geslagen. Je mentale kracht is stukken sterker geworden, onderschat deze kracht niet. Dit is de basis van deze sport! Vertrouwen in jezelf in je trainingen in je voedingen. Met alleen die instelling boek je meer resultaten dan met welke AS dan ook wanneer je deze capaciteiten niet bezit.

Ik denk dat jij meer uit jezelf kunt halen dan je denkt. Je bent jong en hebt daardoor de tijd om met brute hardcore trainingen progressie te boeken. Ik zou toch je basis eerst omhoog halen en dus naturel vorderingen te gaan boeken. Weet zeker dat jij naturel nog veel kunt bereiken.

Normaal gesproken negeer ik onze vriend mossad maar ik wil er nog een ding over kwijt. Ik weet niet waarom je zoveel energie in mij steekt. Iemand die je niet waardig vindt laat je links liggen, waarom daar nog energie in steken. Toch moet jij toch steeds tijd en energie in mij steken... vraag jezelf eens af waarom dat is?
Ik ben met mijn eigen sport bezig en wil daarbij graag mensen helpen met de ervaring die ik in deze sport heb opgedaan. Dat jij na 4 maanden sport mij weet te vertellen (en verder ook iedereen hier op dbb die het niet eens wilt horen) dat ik nergens verstand van heb en niet weet wat het betekend om dedicated te trainen verbaasd mij nog steeds. Het grootste compliment van jou is toch wel je post op mijn foto in de fotogallerij waarin je aangeeft dat deze foto 10 jaar oud is. Bedankt mossad voor dat compliment want ik weet wel beter. Maar stop de haat, ik heb niets tegen je (alleen dat je maar blijft zeuren). Heb altijd jou met respect behandeld en je veel adviezen gegeven. Vind het jammer dat het zo moest verlopen.

Dat was het marrkos, sorry voor deze laatste offtopic comment van mij.

Maakt niet uit hoor!

Je hebt gelijk hoor.. en ik ben voorlopig niet van plan te gaan kuren! ik wil mijn doelen naturel halen..

Ook al is het valsspelen.. T3 en ECA, Clenbuterol.. al die meuk ga ik denk ik toch nodig hebben in m'n k*t.. maar dat is nog niet zeker! Misschien red ik het prima zonder! Potje stanozolol misschien als ik merk dat ik massa ga verliezen.. maar dat zie ik dan wel weer!

Ik ga sowieso t/m juli nog brute progressie boeken hoor! Ik ga lekker nu dussss.. Cutten zit er voorlopig nog niet in..

Dat staat pas gepland voor 1 juli!

Tot die tijd wil ik me wel zo goed mogelijk inlezen, en zoveel mogelijk te weten komen over de mogelijkheden, en eventueel gebruik van T3, clen, eca, en dat soort zooi..

Maar dank je voor je reactie! m'n mentale kracht is ook zeker gegroeid!

K begin steeds meer m'n eigen weg te vinden!:D

Met alleen die instelling boek je meer resultaten dan met welke AS dan ook wanneer je deze capaciteiten niet bezit.
In hoeverre is dit te meten?
Vind het een interessante veronderstelling, sta open voor jouw onderbouwingen.

Ik ben met mijn eigen sport bezig en wil daarbij graag mensen helpen met de ervaring die ik in deze sport heb opgedaan. Dat jij na 4 maanden sport mij weet te vertellen (en verder ook iedereen hier op dbb die het niet eens wilt horen) dat ik nergens verstand van heb en niet weet wat het betekend om dedicated te trainen verbaasd mij nog steeds. Het grootste compliment van jou is toch wel je post op mijn foto in de fotogallerij waarin je aangeeft dat deze foto 10 jaar oud is. Bedankt mossad voor dat compliment want ik weet wel beter. Maar stop de haat, ik heb niets tegen je (alleen dat je maar blijft zeuren). Heb altijd jou met respect behandeld en je veel adviezen gegeven. Vind het jammer dat het zo moest verlopen
.

Zo zie jij graag jezelf ja, kijk eens een keer eerlijk in de spiegel. Dan zal je jezelf zien zoals Narcissus uit de Griekse mythologie:

200px-Michelangelo_Caravaggio_065.jpg

Terug
Naar boven