MuscleMeat

De trainingslog van Marrkos

• Topic Starter Topic Starter
Verjaardags karma+log karma on the way, moet nog ff verdelen over andere gebruikers;)

Dus.. om het allemaal ff op een rijtje te hebben..

Stap 1. Voedingsschema maken, verbruik berekenen
Stap 2. Niet minder, maar wel regelmatiger en gezonder eten.
Stap 3. Krachttrainingsschema gewoon volhouden, daarna whey shake met creatine, glutamine, BCAA's, daarna Cardio.
Stap 4. Cardio elke week opbouwen in intensiteit en duur
Stap 5. Spelen met hoeveelheden vet en carbs
Stap 6. Eventueel Clenbuterol, T3, ECA stack
Stap 7. Stevig doorbikkelen.:D Dus niet cheaten met alcohol, drugs, taart, bapao etc.

1 -> verkijk je hier niet op. Het is een richtlijn, geen betrouwbare waarde
2 -> ik zou proberen te zakken met een 200kcal per 2 weken
3 -> tjaaaa ... ik zou dat niet doen :p BCAA tot daar toe
4 -> top!
5 -> hangt van je gevoeligheid voor carbs af.
6 -> begin met een eca zou ik zeggen ;) ipv gelijk de grote middelen ;)
7 -> je moet je niet alles ontzeggen imo

Ja dank je wel!

Zit je dan niet met een klotsende buik tijdens de KT?

Of neem je het een half uur vantevoren ofzo?

Is het niet handig dan om EN voor, EN na de KT een shake te nemen? Dubbel zoveel voordeel:D

Heb ik ook al gedaan ... half uurtje voor training shake, dan tijdens training litertje water met 15gr whey
en nadien nog een shake. Het trainde wel lekker en goed herstel maa het was wat veel van het goede zeg ik je :p

1 -> verkijk je hier niet op. Het is een richtlijn, geen betrouwbare waarde
2 -> ik zou proberen te zakken met een 200kcal per 2 weken
3 -> tjaaaa ... ik zou dat niet doen :p BCAA tot daar toe
4 -> top!
5 -> hangt van je gevoeligheid voor carbs af.
6 -> begin met een eca zou ik zeggen ;) ipv gelijk de grote middelen ;)
7 -> je moet je niet alles ontzeggen imo

1. Ja maar ik moet wel regelmatiger gaan eten.
2. 200 kcal per dag? of per week?:D
3. geen creatine en whey? geen glutamine?
4. oké
5. ja geen idee.. daar moet ik nog achterkomen
6. Is ECA legaal? ik vroeg het in de body&fit shop, en k moest eerst uitleggen wat het was, toen begon hij te lachen, en zei dat het illegaal was.. alsof ze daar niks onder de toonbank doorverkopen:D Zo ja, zo nee, hoe kom ik aan ECA? moet ik dan bij m'n anabolen-dealer zijn? Clenbuterol is al besteld, T3 is in huis.
7. Das waar, maar k moet wel discipline kweken!

Heb ik ook al gedaan ... half uurtje voor training shake, dan tijdens training litertje water met 15gr whey
en nadien nog een shake. Het trainde wel lekker en goed herstel maa het was wat veel van het goede zeg ik je :p

Kan dit ook in de cut? worden eiwitten ook als vet opgeslagen? Kun je teveel eiwitten eten?

1. Ja maar ik moet wel regelmatiger gaan eten.
2. 200 kcal per dag? of per week?:D
3. geen creatine en whey? geen glutamine?
4. oké
5. ja geen idee.. daar moet ik nog achterkomen
6. Is ECA legaal? ik vroeg het in de body&fit shop, en k moest eerst uitleggen wat het was, toen begon hij te lachen, en zei dat het illegaal was.. alsof ze daar niks onder de toonbank doorverkopen:D Zo ja, zo nee, hoe kom ik aan ECA? moet ik dan bij m'n anabolen-dealer zijn? Clenbuterol is al besteld, T3 is in huis.
7. Das waar, maar k moet wel discipline kweken!

1. Klopt, als je weet wat je binnenkrijgt, kan je er beter mee puzzelen

2. Per 2 weken kerel ;) Blijven zakken tot je genoeg afvalt per week
gaat het te snel, verhoog je met 200kcal.

3. tuurlijk wel, maar voor de KT of na de cardio ipv tussen het trainen door

4.

5. testen dus :p

6. Nee, is niet legaal. Je efedrine bij de aas boer. Cafeine bij XXL nutrition (lipotrex) en cardio asperine bij de apotheek. Lees dit ;) [Link niet meer beschikbaar]

7. klopt! een stukje ipv een heel bord ;)

Kan dit ook in de cut? worden eiwitten ook als vet opgeslagen? Kun je teveel eiwitten eten?

Alles wat je teveel aan kcal eet kan worden opgeslagen als vet ;) Of dat nu carbs, vetten of eiwitten zijn.
Maar bij eiwitten is dat voor het lichaam wel wat moeilijker.

En Clen, T3, Stanozolol, en ECA kan je in combi met elkaar gebruiken? Of word het dan iets TE gortig?:D

Heb net ook ff stanozolol besteld namelijk, ECA is niet verkrijgbaar bij me adresje, T3 ligt binnen handbereik, en Clen is in bestelling..

Hoeveel moet ik van alles nemen voor een redelijk resultaat, en niet teveel bijwerkingen? ik weeg 105kg

als je alles gaat combineren lijkt me wel beetje te veel van het goeie :p

En Clen, T3, Stanozolol, en ECA kan je in combi met elkaar gebruiken? Of word het dan iets TE gortig?:D

Heb net ook ff stanozolol besteld namelijk, ECA is niet verkrijgbaar bij me adresje, T3 ligt binnen handbereik, en Clen is in bestelling..

Hoeveel moet ik van alles nemen voor een redelijk resultaat, en niet teveel bijwerkingen? ik weeg 105kg

Nou, ik kan je zeggen dat ik één keer één dag eca met clen heb gecombineerd ...
en dat was niet leuk :p

Ik heb onderstaand ongeveer gevolgd: (ik heb het wat langer uitgetrokken)

De 2 dagen tussendoor waarop ik geen clen neem is voor de buildup wat te vermijden die clen toch
geeft. (halfwaarde van 36u) Op die dagen zou je eventueel wel een eca kunnen inlassen maar nodig is
dat niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nou, ik kan je zeggen dat ik één keer één dag eca met clen heb gecombineerd ...
en dat was niet leuk :p

Ik heb onderstaand ongeveer gevolgd: (ik heb het wat langer uitgetrokken)

De 2 dagen tussendoor waarop ik geen clen neem is voor de buildup wat te vermijden die clen toch
geeft. (halfwaarde van 36u) Op die dagen zou je eventueel wel een eca kunnen inlassen maar nodig is
dat niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geweldig!

Dank je wel!:D

Nou net echt bijzonder goed getraint! :D :D :D

Deadlift: ff een keertje afgeweken van m'n schema.. dacht bij mezelf, ik ga ff lekker toppen! resultaat: 5x70, 4x90, 3x110, 2x120, 1x130, 1x140 vloog echt omhoog.. ik echt blij.. toen 1x150, die ging ook vrij makkelijk.. ik nog blijer.. daarna toch maar 1x160 gedaan.. die ging met veel moeite, maar hij ging wel! :D :D :D Das dus een dikke vette nieuwe PR:D 20kg over m'n vorige PR heen:D

Benchpress: Omdat de vorige benchpress sessie van maandag vrij zwaar ging, dacht ik.. ff herhalen.. dus 5x60, 5x80, 5x90, 5x95, ging stuk makkelijker dan maandag!

Pullups: Heb de eigenaar ff laten helpen, die hield me enkels vast.. heb toen 4 setjes van 8 reps kunnen maken! lats en biceps lekker in de fik:D

Mill. Press lekker met legdrive, 5xleeg, 5x30, 5x40, 5x45, 5x47.5

DB curl: 4x8x20

Situps: 1 setje van 40 reps

Toen een whey shake met crea en glutamine, en BCAA's

15 min. zonnebanken

Cardio: 15 minuutjes op de crosstrainer, 15 minuutjes fietsen

Half uurtje niks gegeten, toen 2 krentenbollen, en nu 4 kip-wraps, klaargemaakt door me vrouwtje:D

Laatst bewerkt:
Heb me vandaag sowieso heel goed aan me voeding gehouden..

Ontbijt met whey shake met brinta, en een groot stuk appeltaart:D Ja je bent maar één keer jarig he!

Elke 2 uur 2 broodjes met vlees of kaas en een glas melk, en een glas water..

Voor het trainen een whey shake met crea, en na KT een whey shake, half uur na het trainen 2 krentenbollen, en nu 4 kipwraps en een litertje melk.. nu hopen dat k vanaaf niet in één keer een vreetbui krijg..

Toch wel ff lekker, keertje m'n schema niet aanhouden, en gewoon lekker bikkelen!:D

Sterk, éh man..?! :cool:
En als je zo veel eet zul je wel geen vreetbui meer krijgen denk ik...
Keep it up, Dude! :thumb:

Super die deadlift!
Zo moet het, als je je goed mentaal en lichamelijk voelt, dan kun je echt veel meer.
MP ziet er ook goed uit, zeker na je bench !

Super die deadlift!
Zo moet het, als je je goed mentaal en lichamelijk voelt, dan kun je echt veel meer.
MP ziet er ook goed uit, zeker na je bench !

Ja idd.. wat het verjaardagsgevoel al niet kan doen he!:D

Die MP heb k dit keer wat breder gepakt, beviel me een stuk beter.. en die bench was idd fijn:)

Laatst bewerkt:
Super bezig, met voeding en training! Deads zien er solide uit en je bench is ook heel sterk... ga zo door.

Lekkere training DL heel erg sterk en 20kg boven je vorige 1rm pr is bruut.
Dat heet ****ing brute progressie beest!

**** wat lees ik nou? Krentenbollen, kaas, appeltaart????!

:D:D:D
Jouw voedingsschemamoeten we heel snel samen in elkaar gaan zetten.

gruwlijk lekkere training...!
goed pr op de deadlift kerel, vlieg je mij ineens voorbij op de DL...dat betekent dus dat ik vrijdag ook de 160 moet gaan liften :) BP ook goed, maar nu die MP ff bijspijkeren!

Terug
Naar boven