AndroidHealthClinic

De trainingslog van Marrkos

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er goed uit kerel ... en tja, zo'n split, het is natuurlijk wel even wennen hoor

Ja das waar.. maar k ben gewoon nog lang niet klaar voor westside, k kan volgens mij nog veel verder komen met dit schema..

en daarbij.. t voelde ook niet echt lekker aan.. na het trainen wel.. maar de volgende ochtend voelde t net alsof k niks gedaan had..

Ja das waar.. maar k ben gewoon nog lang niet klaar voor westside, k kan volgens mij nog veel verder komen met dit schema..

en daarbij.. t voelde ook niet echt lekker aan.. na het trainen wel.. maar de volgende ochtend voelde t net alsof k niks gedaan had..

Raar wel ... dan ben je misschien niet diep genoeg gegaan kerel. Split is altijd
anders omdat je echt je spiergroep tot het uiterste moet afmatten.

Raar wel ... dan ben je misschien niet diep genoeg gegaan kerel. Split is altijd
anders omdat je echt je spiergroep tot het uiterste moet afmatten.

ja misschien is dat 't wel..

Maar dit voelt zoveel beter.. m'n quads, borst en me triceps staan nu echt op knappen, en tussen m'n schouderbladen begint t ook al lekker te knellen..

En toch heb k voor mijn doen voldoende gewicht weggedrukt..

Dit voelt gewoon zoveel beter!

Gaat bij jou ook wel lekker he? 1644 posts in je log haha..

ja misschien is dat 't wel..

Maar dit voelt zoveel beter.. m'n quads, borst en me triceps staan nu echt op knappen, en tussen m'n schouderbladen begint t ook al lekker te knellen..

En toch heb k voor mijn doen voldoende gewicht weggedrukt..

Dit voelt gewoon zoveel beter!

Gaat bij jou ook wel lekker he? 1644 posts in je log haha..

Jaaaa, je moet er idd een gevoel bij krijgen. Daarom is het ook zo moeilijk voor
mensen die split trainen om over te schakelen naar een ander systeem.

Tja, 1644 posts ... zitten ook wel een hoop dingen tussen waar mensen wel
wat aan hebben :roflol:

Jaaaa, je moet er idd een gevoel bij krijgen. Daarom is het ook zo moeilijk voor
mensen die split trainen om over te schakelen naar een ander systeem.

Tja, 1644 posts ... zitten ook wel een hoop dingen tussen waar mensen wel
wat aan hebben :roflol:

Ja als ze 't geduld hebben om 83 pagina's door te lezen:D

Nou, vandaag zeer geslaagde training achter de rug

Squats: 1x10xlege stang, 1x5x40, 1x560, 1x5x70, 1x5x75 (Nieuw PR 5RM)

Bench: 1x10xlege stang, 1x5x60, 1x5x70, 1x5x80, 1x5x90 (Geen PR, maar wel iets wat ik al poosje niet gedrukt heb)

Upright Row: 1x5x30, 1x5x40, 3x5x45, 1x3x50, 1x8x40 (schouders en traps branden nog steeds)

Bend over Row: 1x5x40, 1x5x50, 3x5x60, 1x3x65, 1x8x55 (Voelde m meer in me biceps dan in me rug, dus moet wat beter op me techniek gaan letten)

Dips: 4x5xBW
Straight Leg raises: 3x12

Ging prima!

Vanaaf lekker chillen, en maandag d'r weer vol tegen aan!

Schema iets aangepast, en net heeeerlijk getraind.. omringd door roddelende huisvrouwtjes..

- Squat: 1x5xlege stang, 1x5x40, 1x5x60, 3x5x75, 1x3x80

- Bench: 1x10xlege stand, 1x5x60, 1x5x70, 1x5x80, 2x5x90, 1x2x95, 1x4x92.5 (had per ongeluk 95 d'r opgedaan ipv 92.5.. maar ben hier ook tevreden mee haha)

- Bent Over Row: 1x5x40, 1x5x50, 1x5x55, 1x5x60, 1x5x65

- DB snatch/Clean&press: 1x5x16, 1x5x18, 1x5x20, 1x5x22, 1x5x24 (om en om snatch, clean&press) Zaaaalige oefening, veel fijner dan upright row of mill. press

- Dips: 4x5xBW
-Straight Leg raises: 2x16

Shake d'r achteraan, 20 minuutjes gefietst op de hometrainer (9.5km), zonnebankje gepakt..

En nu de rest van de dag lekker melk drinken en films kijken!

wederom kerel, heb je goed gedaan :thumbs:

Echt een goeie bench, daar kun je trots op zijn.
Heb je een bepaald doel?

Ja, hele goede krachtstats heb je!
Alleen die squat moet hoger dan je bench he ;)

Echt een goeie bench, daar kun je trots op zijn.
Heb je een bepaald doel?

mmm.. jawel.. wil voor januari volgend jaar januari/februari

Bankdrukken 1x120
Squats 1x120
DL 1x170
Bent over row 3x90
DB C&P 1x36
Clean&press ben ik nog veel bezig om de techniek onder controle te krijgen.. dus ik zie wel hoe ver ik daar mee kom

Verder wil ik volle setjes met reps kunnen maken met pullups.. k weeg 100kg dus of ik moet afvallen, of gewoon bere sterk worden..

Liefst meer.. maar ik hou het realistisch.. Ik heb nu eindelijk een goed schema dussss

Laatst bewerkt:
Wat zijn jouw stats nu dan enzonn?

Laatst bewerkt:
Ja, hele goede krachtstats heb je!
Alleen die squat moet hoger dan je bench he ;)

Ja weet ik, ik heb alleen echt zoveel jaren m'n tijd en energie verspild door goede oefeningen (squats, DL, Bent Over row, C&P, Dippen enzow) niet te doen, en me volledig te richten op me bench.. alsnog vind k 100kg na al die jaren werk veeeel te weinig.. maarja.. k ben nu sinds een klein half jaartje pas echt serieus bezig, en probeer nu goed te vreten, goed te trainen, goed te slapen enzow..

gevolg daarvan is wel, dat ik pas sinds een paar maanden echt regelmatig squat.. en nog veel moeite heb met de techniek.. Deadliften was ik altijd wel goed in op de een of andere manier..

Wat zijn jouw stats nu?

Drukke dag gehad op me werk, had ff een inkak-momentje rond 4 uur.. ben toch maar gaan trainen.. was toch nog wel een fijne training:

- Deadlift: 5X70, 5X90, 5X110, 5X120, 3X130
- Incline BP: 1x5x50, 1x5x60, 3x5x70, 1x3x75.. viel me zeer vies tegen.. tis alweer een hele poos geleden dat ik schuin bankdrukken gedaan heb, en d'r zat echt niet meer in dan dit!
- Seated Mill. DB press: 1x5x16, 1x5x20, 1x5x22, 1x3x24.. viel me ook erg vies tegen, misschien dat ik nog niet helemaal hersteld was van maandag.. of gewoon weer ff moest wennen aan de oefening
-Pullups: 5 setjes van 5 reps

- Biceps BB curl: 1x10xlege stang, 1x10x25, 1x10x30, 1x8x35, 1x6x40
- Straight Leg raises: 2 sets van 16 reps

Bah! geen goede training.. heb tot een paar maanden geleden op elke oefening veel meer gepakt..

Avondeten was wel lekker vanaaf.. 2 forse biefstukken (elk 200gr) met kruiden en kruidenbotor, paar scheppen rijst, had geen zin om groente te koken dus heb maar snel nog een blikje tonijn ff snel opgewarmt in de magnetron, als toetje een banaan en een groot glas melk..

Het eten maakte het dan wel weer goed, maarja..

Zo! net terug van de sportschool.. veel te kort geslapen vanacht, chagrijnige vriendin 's ochtends..

Squats: 5x40, 5x50, 5x60, 5x70, 5x80 (wederom nieuw PR)
Bench: 5x60, 5x70, 5x80, 5x92.5
Bend BB row: 5x40, 5x50, 5x60 2x5x65, 1x3x70, 1x8x60 (ook een nieuw PR)
One arm Db C&P: 5x16, 5x20, 5x22, 3x24, 8x20 (per arm uiteraard, en dit keer echt allemaal clean&press, geen snatches tussendoor)

Dips: 3x6xBW
Straight Leg raises: 2x16

Mooi dat je aan de echte mannen trainingen bent begonnen. Trainingen zien er zeer degelijk uit.

Ja dankje!

K ga jouw log straks ook ff checken.. Jij traint ook fullbody?
Ben een kleine maand terug tegen een blessure gelopen bij mijn ribben en borstbeen. Kraakbeen is licht beschadigd, dus heb ik de laatste tijd alleen de benen kunnen trainen. Nog 1 week rust aan de borst en daarna weer fullbody. Op pagina 16 van me log staat me schema.

Terug
Naar boven