- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Iedereen bedankt voor de reacties, laten we dat voorop stellen!
Ik waardeer van iedereen de feedback, tips, links, bemoedigende woorden, schoppen onder me kont, opbouwende kritiek, karma, bedankjes etc.
Ik vind het heel stoer om een log van 28945236 pagina's te hebben, maar ik wil absoluut geen pagina's vol gezanik.
Meningsverschillen zijn prima, en discussies ook, maar laten we alsjeblieft de b*ch slaps d'r buiten laten..
Het is ook mogelijk om gewoon argumenten te verzinnen, ipv iemands fysiek de grond in te trappen, of iemands trainings-ervaring af te kraken.
Af en toe wat geintjes is prima, altijd leuk, maar ik wil liever niet dat mijn log vervuild wordt met over-en-weer beledigingen. Doe dat maar op msn of weet ik waar..
Goed, that being said,
Dank je sarge!
Ja dank je wel, die oefening ken ik wel ja.. persoonlijk hou ik zelf meer van dippen of Close Grip Bench press, niet smal bankdrukken zoals zoveel zeggen..
Dank je voor de link, is eigenlijk dus de JM press waar die Westside Barbell gasten zo gek op zijn..
Tis ook een lekkere oefening idd
Sarge, Ik vind je grappig, en aan je log te lezen maak je zeer goede progressie, maar ik zou het wel waarderen als je dit soort teksten achterwege laat.. Niet om nichterig of zweverig te klinken, maar feedback kan ook gewoon netjes gegeven worden, zonder allerlei stoten onder de gordel..
tis al goed
Aangezien hier nogal flinke kerels rondlopen die ook hun foto's hebben gepost, vind ik het echt lef hebben dat iemand zijn foto's hier ook ff post, ook al is hij misschien geen gort-droge reus met armen van 56cm.. Ik vind ook dat je dan op z'n minst wel een beetje respect op kan brengen om iemand niet de grond in te trappen.. Ik ga d;r van uit dat hij ook z'n best doet, en niet iedereen groeit zo hard als jij, dus zeik m dan op z'n standpunten af, niet op z'n foto's..
dank.
Naja.. ik zie persoonlijk heel erg tegen cutten op, maarja.. mijn vet komt alleen op me t**ten en me pens.. das zo jammer.. tis zo lelijk uit verhouding..
Of ik nou ga proberen af te vallen of niet, ik moet sowieso drastische veranderingen aanbrengen in me dieet..
Toch bedankt voor de bemoedigende woorden!
Looooove and hug!
Ik waardeer van iedereen de feedback, tips, links, bemoedigende woorden, schoppen onder me kont, opbouwende kritiek, karma, bedankjes etc.
Ik vind het heel stoer om een log van 28945236 pagina's te hebben, maar ik wil absoluut geen pagina's vol gezanik.
Meningsverschillen zijn prima, en discussies ook, maar laten we alsjeblieft de b*ch slaps d'r buiten laten..
Het is ook mogelijk om gewoon argumenten te verzinnen, ipv iemands fysiek de grond in te trappen, of iemands trainings-ervaring af te kraken.
Af en toe wat geintjes is prima, altijd leuk, maar ik wil liever niet dat mijn log vervuild wordt met over-en-weer beledigingen. Doe dat maar op msn of weet ik waar..
Goed, that being said,
Goede doelen en realistisch succes met het zoeken van een huis topper!
En go for it!
Dank je sarge!
Omdat je het zo lief vraagt .
[Link niet meer beschikbaar]
Dit is een dumbbell frensh press. Zelf hanteer ik deze met een ez-bar.
Een kleine variatie die ik zelf altijd hanteer om meer spanning op de triceps te houden is de bovenarm naar achteren te brengen totdat deze een denkbeeldige hoek van 45 graden t.o.v. de grond maakt. De bovenarm mag tijdens de uitvoering van de oefening niet in beweging komen. D.w.z. niet scharnieren vanuit het schouder gewricht. Alleen een beweging vanuit het elleboog gewricht. Let tijdens de uitvoering er ook op dat je ellebogen niet naar buiten toe uitwijken, is dat het geval moet je lichtere gewichten gebruiken.
Hoop dat je hier wat aan hebt Marrkos
Ja dank je wel, die oefening ken ik wel ja.. persoonlijk hou ik zelf meer van dippen of Close Grip Bench press, niet smal bankdrukken zoals zoveel zeggen..
Voor de duidelijkheid Marrkos, hier de uitvoering van de French Press.
KLIK
Dank je voor de link, is eigenlijk dus de JM press waar die Westside Barbell gasten zo gek op zijn..
Toch blijf ik bij mijn standpunt dat dit een heerlijke oefening is voor de triceps. Ik doe zoveel mogelijk oefeningen die de hele rep spanning op de triceps zet, dat werkt voor mij het beste.
Tis ook een lekkere oefening idd
Klein smakkertje...en nee impo en ik zijn geen broertjes alleen hij heeft altijd scherpe opmerkingen en veel meer kennis in 4 jaar verzameld dan jij in 10 jaar vriend.
Chick weer een lesje met je 10 jaar ervaring en kennis dat toch niet alles weet kerel....au au au.. zo kom je trouwens wel over alsof jij alles van BB weet. Probeer ook eens open te staan voor adviezen van andere mensen ipv de goeroe uit te hangen...langharige borstharen ecto met je zegelring
Sarge, Ik vind je grappig, en aan je log te lezen maak je zeer goede progressie, maar ik zou het wel waarderen als je dit soort teksten achterwege laat.. Niet om nichterig of zweverig te klinken, maar feedback kan ook gewoon netjes gegeven worden, zonder allerlei stoten onder de gordel..
tis al goed

Ik heb idd wel je foto uitgeprint om je progressie onder een loep te bekijken vandaar dat ik het zo goed heb gezien...
Voor iedereen die deze humor niet begrijpt verwijs ik graag naar de volgende link anders denken jullie echt dat ik gay ben.(is een aanrader trouwens)
[Link niet meer beschikbaar]
Aangezien hier nogal flinke kerels rondlopen die ook hun foto's hebben gepost, vind ik het echt lef hebben dat iemand zijn foto's hier ook ff post, ook al is hij misschien geen gort-droge reus met armen van 56cm.. Ik vind ook dat je dan op z'n minst wel een beetje respect op kan brengen om iemand niet de grond in te trappen.. Ik ga d;r van uit dat hij ook z'n best doet, en niet iedereen groeit zo hard als jij, dus zeik m dan op z'n standpunten af, niet op z'n foto's..
dank.
OT; Markos vergeet die pens gewoon kerel en ga keihard rammen!
Cutten komt later wel joh!
Naja.. ik zie persoonlijk heel erg tegen cutten op, maarja.. mijn vet komt alleen op me t**ten en me pens.. das zo jammer.. tis zo lelijk uit verhouding..
Of ik nou ga proberen af te vallen of niet, ik moet sowieso drastische veranderingen aanbrengen in me dieet..
Toch bedankt voor de bemoedigende woorden!
jongens lief zijn voor elkaar he , er is al zoveel ellende in de wereld
Looooove and hug!

moet nog zeker een weekje wachten...