MuscleMeat

De zomer is voorbij, tijd om te cutten. Iets minder groot maar wel fitter !

Sowieso vocht.
Eerste wat je kwijtraakt.
En hoe dikker, hoe meer vocht.
Daarna komt het leuke pas.
Vet verbranding.
Gaat niet zo easy;)

• Topic Starter Topic Starter
hahaha, lekker hoor,

shredded diaephi

Maar je middel was toch ook 120 cm ofzo? :D

Moet nog wel 20cm vanaf;)

Volgende week zaterdag heb ik nog een wedstrijd, donderdag en vrijdag dus op onderhoud eten en weer even laden met creatine.

Stevige planning, ik ga hier ook een abo nemen!

Bw=103,4

Om de een of andere reden meer vocht vastgehouden als gister, denk door lading zout eten.

Eigenlijk goed want gister was al extreem veel lager als eergister. Nu klopt het weer een beetje

Bw=102,8
Waist = 103 cm

vanaf morgen creatine laden, donderdag en vrijdag carbs laden en dan zaterdag wedstrijd. Dus schrik niet van gewichtstoename (vocht)

Is dat je laatste wedstrijd van dit jaar kerel?

Want ik zou daarna wel echt gewoon doorzetten met 'cutten' als je dat echt wilt. Anders blijf je telkens jojo-en met eten en je gewicht.

just my 2 cents.

Gr

Is dat je laatste wedstrijd van dit jaar kerel?

Want ik zou daarna wel echt gewoon doorzetten met 'cutten' als je dat echt wilt. Anders blijf je telkens jojo-en met eten en je gewicht.

just my 2 cents.

Gr
Oerzeeuw in vlissingen, laatste wedstrijd inderdaad.

En ja, daarna ga ik inderdaad door met cutten, wil het dit keer echt goed doen, het vet verlies tot nu toe is minimaal geweest denk ik.

Succes met de wedstrijd!

Het krachtverlies is het enige minpunt aan 'cutten', maar verder vind ik alles wel prettig moet ik zeggen. Wanneer ik op een acceptabel vetpercentage ben beland, dan ga ik weer voorzichtig recompen om weer kracht en spiermassa op te bouwen.

Succes met de wedstrijd!

Het krachtverlies is het enige minpunt aan 'cutten', maar verder vind ik alles wel prettig moet ik zeggen. Wanneer ik op een acceptabel vetpercentage ben beland, dan ga ik weer voorzichtig recompen om weer kracht en spiermassa op te bouwen.

ja ik ben ook niet van plan om weer echt dirty te gaan bulken na de cut, vind het ook bijna zonde eigenlijk na al het harde werk dalijk.

vanaf morgen creatine laden, donderdag en vrijdag carbs laden en dan zaterdag wedstrijd. Dus schrik niet van gewichtstoename (vocht)

Succes alvast :D
Bw gaat lekker snel zo te zien, daarmee maak je me wel duidelijk dat ook ik aan de bak moet haha. Top! :D

morgen all you can eat spareribs :)

deed me om de een of andere reden even denken aan toen we deze gemaakt hadden

rihi8n.jpg

Laatst bewerkt:
Lol dan hebben wij dezelfde taille, ben ook van 110 naar ongeveer 103 gegaan.

Niet zo zeuren dat je dik bent dan :P Kracht zit in je core.

Terug
Naar boven