AndroidHealthClinic

De zomer is voorbij, tijd om te cutten. Iets minder groot maar wel fitter !

• Topic Starter Topic Starter
Bij 100 kcal zal ik een waist foto update geven

Bw = 99,8

erg raar, het gaat veel te hard om de een of andere reden. Kan het niet zo goed plaatsen. Kijk ff wat het komende dagen doen. Dit weekend heb ik in ieder geval een goeie refeed.

Had ook een progressie foto belooft bij bw < 100kg, dus bij deze. Beide volledig relaxed. Alleen links is op nuchtere maag en rechts niet.

30dc5qq.jpg

Gaat goed man.

Thxbroeders

Lastig te beoordelen.

Zou je wel zoentje op je bicep willen geven :$

Je eerste foto is overbelicht waardoor je alle detail mist, niet dat er veel detail te zien was. :P

Zie wel wat verschil bij je buik. Mooi dat je onder de 100 zit. Gaat hard.

Je hebt een milde vorm van een anterior pelvic tilt.

Lastig te beoordelen.

Zou je wel zoentje op je bicep willen geven :$
buik is -8 cm :P

Je eerste foto is overbelicht waardoor je alle detail mist, niet dat er veel detail te zien was. :P

Zie wel wat verschil bij je buik. Mooi dat je onder de 100 zit. Gaat hard.

ja het gaat te hard eigenlijk

Je hebt een milde vorm van een anterior pelvic tilt.
had ik het dus met g-men ( gijs ) over. die zei dat het wel meevalt en gewoon een dikke squat reet is

netjes !!

had ik het dus met g-men ( gijs ) over. die zei dat het wel meevalt en gewoon een dikke squat reet is

Echt obvious is het niet nee. Maar kijk eens naar de top van je ass (nohomo) en dan naar de voorkant van je pelvis. Het is vooral zichtbaar op de eerste foto. Het is een milde vorm maar kan verergeren.

Veel vocht kwijt volgens mij. Gewoon effe kijken naar je basisonderhoud. Wellicht heb je te laag ingezet met Kcal. Misschien komende tijd gewoon iets verhogen..??

det geit al de goeje kantj op hej

Net 3 puntsmeting zelf gedaan en kom uit op circa 20% bodyfat. Zou goed kunnen kloppen. Heb eerst even geoefend en toen 3 metingen gedaan em daar gemiddelde van genomen.

Bw=100,3

Vorig jaar zat ik rond augustus met een 3 puntsmeting op 22% vet en 95 kg bodyweight. Zou dus in jaar tijd ongeveer 6 kg vvm gewonnen hebben. Lijkt me best credible of niet ?

Dat is aardig wat vvm als je het meeste weet te behouden de rest van je cut ;) ga zo door!

Dat zou betekenen dat we op bijna zelfde percentage zitten.
Denk dat je meting niet klopt, je zit nog wel flink wat hoger afgaande op je foto. En huidplooi meting zelf doen is niet betrouwbaar, zou dat aan een ander overlaten en dan nog is het niet eenvoudig.

goede kont

Terug
Naar boven