XXL Nutrition

De zomer is voorbij, tijd om te cutten. Iets minder groot maar wel fitter !

• Topic Starter Topic Starter
Lol dan hebben wij dezelfde taille, ben ook van 110 naar ongeveer 103 gegaan.

Niet zo zeuren dat je dik bent dan :P Kracht zit in je core.

Ik heb genoeg te zeuren, gisteren op school weer gaan rennen en moet binnenkort ook weer fittest lopen.... dat is met 100+kg geen pretje bro

Taille bijna onder de meter, netjes! Keep going.

Gisteren nuchter voor de wedstrijd op 103,9 kg, ontzettend veel suikers gegeten, wat bier gedronken pizza en kebab gegeten, vanmorgen was 105,0. Nu we lekker verder cutten :)

En voor de liefhebber

Bw=103,1

bw = 102,4

Bw = 102,6 (-5,4)
Waist = 102 (-6cm)

Zat gister per ongeluk 200 kcal te hoog :D

Ben wel echt tevreden over hoe het gaat. Voel me fitter, alleen spiegel zegt nog steeds je bent dik.

Gaat goed bro! Ik heb een cadeautje voor jou in de spoiler.

HRoAg68.jpg

Wat.jpg

Bw = 102,6 (-5,4)
Waist = 102 (-6cm)

Zat gister per ongeluk 200 kcal te hoog :D

Ben wel echt tevreden over hoe het gaat. Voel me fitter, alleen spiegel zegt nog steeds je bent dik.

Een echte vent heeft een beetje een pens, je bent toch geen wijf man!

Een echte vent heeft een beetje een pens, je bent toch geen wijf man!

Ja het voelt ook gay

Maar zoals al eerder uitgelegd doen we nu dusdanig veel sporten op school dat ik met 93 kg het mezelf veel makkelijker maak, 108 is vragen om wederom gescheurde enkelbanden en kapotte knieen.

gaat goed nog effe en onder de 100 alweer

Heb me over laten halen door wat collega's om mee te doen met de 24 uur van meerhoven, dat is een estafetteloop waarin je 24 uur gaat rennen, rondjes van 2,2km. Op elk moment is er iemand van een team van 10 man aan het rennen.

Alles ter ere van een goed doel, make a wish, kent iedereen wel denk ik.

Nou is het sowieso al een maffe actie van mezelf dat ik hier aan mee ga doen. Durf het bijna niet te vragen, maar zijn er mede dbb'ers die gelegen zijn om een kleine symbolische bijdrage te leveren voor het goede doel ? Dan verneuk ik in ieder geval niet voor niks mijn knieen! Elke paar centen zijn we blij mee.

Stuur even een pm als je iets zou willen doneren, bvd.
[Link niet meer beschikbaar]

Bw = 101,6

Cardio: 2,2 km run en 1 km walk

Je valt 2x zoveel af, ruim 6kg in vergelijk met mijn 3kg.
Gaat dat niet wat snel?

Het klinkt gay maar het motiveert wel dat er meer vorm in mijn lichaam komt. Spieren duidelijker te zien, ik lijk zelfs buffer. Werd zelfs met stappen door veel mensen aangesproken dat ik zoveel groter was geworden, terwijl ik bijna 8kg kwijt ben. Op bicepsomtrek nog niks ingeleverd gelukkig :)

Hahaha vuile nicht!

Goed bezig man!

Het klinkt gay maar het motiveert wel dat er meer vorm in mijn lichaam komt. Spieren duidelijker te zien, ik lijk zelfs buffer. Werd zelfs met stappen door veel mensen aangesproken dat ik zoveel groter was geworden, terwijl ik bijna 8kg kwijt ben. Op bicepsomtrek nog niks ingeleverd gelukkig :)

Vet is nutteloos gewicht in competitie ;)
Kan je een-twee gewichtsklasses lager gaan, maar je bent nog steeds even sterk

Terug
Naar boven