Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3x gym lifts, 2x agility conditioning en 1x strongman events
**** je gewicht ook.
Hoe lager je vp hoe groter je eruit ziet juist![]()

Die 3500 kcal onderhoud kan goed kloppen hoor, je hebt net zoveel vvm als ik (als je vetpercentage klopt) en ik train maar 3x per week met een kantoorbaan en mijn onderhoud is ook rond de 3500.
+1 altijd leuk dat mensen denken dat je "groter" bent, terwijl je in omvang en alles juist slinkt
Mijn onderhoud ligt echter rond de 3000 kcal denk ik, terwijl onze VVM allemaal gelijk ligt...
Is en blijft toch altijd een kwestie van trial and error...
congratz gaat lekker![]()
http://www.victormooren.com/2012/05/vetverlies-plateaus-deel-1.html. Wanneer je eenmaal de beslissing hebt genomen om te gaan diëten, dan zal je zien dat het gewichtsverlies aan het begin van een dieet best snel kan verlopen. In het begin is het voornamelijk glycogeen, water en maag/darminhoud wat verloren gaat. Kort daarna gaat je lichaam over naar het verbranden van lichaamsvet.
Good luck man. Stiekem weten we natuurlijk dat je het allemaal voor je status als PUA master doet
Nooit de neiging gehad om eerder te cutten btw, bijvoorbeeld rond de 20%?
Haha, tuurlijk die neiging is er altijd wel, maar kracht ging zo verdomd lekker dat je dat niet durft eigenlijk. Na lang overwegen nu toch door diverse redenen de knoop doorgehakt.
Herkenbaar, mede gezien kracht je prioriteit heeft. Ben benieuwd hoe lang je je krachtstats weet te behouden, kan misschien nog wel eens langer stabiel blijven dan je in eerste instantie denkt. Zal 'm volgen in ieder geval.
Volkoren spaghetti is trouwens niet te pruimen, daar moet ik een vervanger voor zoeken, want dat haal ik in 30 min pauze niet op school
Het lijkt nu net een eating contest, hap , slok water, slik. Zo is het in 5 min weg zonder het gevoel dat je uberhaupt iets gegeten hebt.
Vind de spaghetti so goor dat ik het zonde van de kip vind, dus eet ik het apartOok niet met stukjes kip er door heen? of rundergehakt?
Vind de spaghetti so goor dat ik het zonde van de kip vind, dus eet ik het apart