AndroidHealthClinic

Deadlift, man man man, kansloos

Bezoekers in dit topic

NoBread4Me

Cool Novice
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
55
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
89kg
Vetpercentage
16%
52723741.jpg


Ik oefen nu 6 weken op mijn deadlift en het wil maar niet lukken. Eerst had ik problemen om mijn rug recht te houden de eerste paar weken. Na wat filmpjes gekeken te hebben gister en aantekeningen te hebben gemaakt bleek dit deels te komen doordat stang te ver naar benen stond bij begin en ik te krampachtig stang langs lichaam hield. Nu fase 2. Kwam dit topic hieronder tegen van maandje terug:

https://forum.bodybuilding.nl/topics/uitvoering-deadlift.398862/

Ik heb hetzelfde probleem met mijn benen, behalve dat het nog extremer is. Het wil me niet lukken om die bar omlaag te brengen zonder dat het een halve squat wordt. Kan dit te maken hebben met het feit dat ik 0 flexibiliteit heb? Als ik benen recht houd en handen naar tenen doe kom ik net voorbij mijn knieën, met wat strekken misschien halverwege mijn scheenbeen, maar verder zeker niet. Voordat mensen gaan voorstellen gewoon een andere oefening te gaan doen: Ik wil eerst graag alles geprobeerd hebben voordat ik handdoek in de ring gooi.

Alvast bedankt :)
 
Misschien dit eens proberen?

En filmpje posten
 
Ga ik doen! Volg zijn warming up ook altijd voor squatten. Heb wel respect voor die man. Thanks
 
Dus je hebt een probleem met de bar omlaag brengen..? Als die omhoog kan, kan die ook omlaag of ben ik nou te kortzichtig?
 
Dus je hebt een probleem met de bar omlaag brengen..? Als die omhoog kan, kan die ook omlaag of ben ik nou te kortzichtig?

De manier waarop kan een probleem zijn :)
 
Begrijp dus dat meer aan mijn onhandigheid ligt dan mijn flexibiliteit. Heb al een personal trainer gemaild (die hier actief was/is) voor een uurtje oefenen.
 
Back
Naar boven