robintjuh
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leg hem niet meer op de grond. Kwa onderrug voelt het veel beter aan om niet eens touch en go te doen, maar een cm of 2-3 boven de grond en weer omhoog. Veel beter gevoel. Ook continue spanning erop.
Leg hem niet meer op de grond. Kwa onderrug voelt het veel beter aan om niet eens touch en go te doen, maar een cm of 2-3 boven de grond en weer omhoog. Veel beter gevoel. Ook continue spanning erop.
graag gedaan
als je later nog moeilijkheden hebt met de techniek kun je ook altijd een filmke ervan maken en het door dbb laten beoordelen![]()
Ik zweer bij rack-lifts, met het power rack dus. De twee lange stangen in de onderste gaten zodat de baar juist onder je knie ligt. Kan je meer gewicht verplaatsen en het werkt bij mij veel beter als de normale deadlift, ik heb er veel meer resultaat van. Is ongetwijfeld ook veel beter om de onderrug te sparen, want het leidt geen twijfel dat als je jaren aan een stuk de normale deadlift doet je het risico loop dat je onderrug 'dead' is.
Mijn geloof is: rack-pulls voor body builders en normale deadlifts voor power lifters.

Dus als je gans je leven deadlift kan je rug verslijten derdoor![]()

Zeker als je ze 'to failure' doet kan het niet anders of je onderrug is op de duur kapot van de slijtage!
Ik vind dat je erg veel praatjes hebt voor iemand met een 3x50kg deadlift aan 95kg.

Ik vind dat je erg veel praatjes hebt voor iemand met een 3x50kg deadlift aan 95kg.
Ik zweer bij rack-lifts, met het power rack dus. De twee lange stangen in de onderste gaten zodat de baar juist onder je knie ligt. Kan je meer gewicht verplaatsen en het werkt bij mij veel beter als de normale deadlift, ik heb er veel meer resultaat van. Is ongetwijfeld ook veel beter om de onderrug te sparen, want het leidt geen twijfel dat als je jaren aan een stuk de normale deadlift doet je het risico loop dat je onderrug 'dead' is.
Mijn geloof is: rack-pulls voor body builders en normale deadlifts voor power lifters.
Leg hem niet meer op de grond. Kwa onderrug voelt het veel beter aan om niet eens touch en go te doen, maar een cm of 2-3 boven de grond en weer omhoog. Veel beter gevoel. Ook continue spanning erop.
Wat de slijtage aan de rug betreft, ja dat is eigenlijk iets waar niet over te discussiëren valt, elke dokter kan je verklaren dat jarenlang deadliften dodelijk is voor de discussen in de onderrug.