AndroidHealthClinic

Deel jou Tren Ervaring A.U.B

Status
Niet open voor verdere reacties.
hij is wk kampioen bankdrukken geweest maat, dat jij nou op een kuurtje 10kg kracht pakt wil niet zeggen dat het hem niet gelukt is.

Wereldkampioen benchen terwijl hij 10 weken terug ( hij was toch net uit z'n 10 weken Tren kuur? ) nog 130 kg drukte? Oke.

Sterk is ie anyway wel, 180x6 doen niet veel 'm na uiteraard.

Let wel Mikie, hij is wereldkampioen kampioen. Dat is iets anders.

Afgelopen weekend zaten we een penthouse van mijn vriend, wanneer ik binnen kwam was het feest al vol op gang. echter hadden ze dus al h**ren (dames van plezier noem ik ze liever)besteld, geen meiden achter ramen met ziektes waar alcoholisten en junks over heen gaan.
algoed het feest was al goed op gang, we dansen spraken en luisteren muziek. voor 4 weken terug hadden we ook zon een feest die dame die gebasht had was nu ook weer daar, 10 ++++ maar ik was echter nog niet echt in de stemming al duurde dat niet lang.
Van het een kwam het ander en ik lag met haar op een van de kamers, details zal ik jullie besparen maar het was een groot feest, aldus even later komt haar vriendin binnen die haar weg niet kon vinden en had ook geen klik met de andere boys , wat zegt die chick kom hier maar bij liggen, vind je vast aangenaam hij is een beest. Mijn ego ging door de daken al uitte ik dat niet zo voelde dat. naar goed anderhalf uur moest ik toch echt bijkomen( toch niet handig zulke lange cardio sessies als op tren zit. inmiddels was iedereen beetje uit geneukt en kwamen we weer samen in de woooon kamer echter feest was nog lang niet ten einde zo ging dit nog wel even door.
Nu komt het nu heb ik twee x die chick gezien voor 4 weken terug en afgelopen weekend nu heb ik toevallig 3 weken terug een vriendin gekregen dikke 9 we zijn vrij vrij maar denk niet dat dit de bedoeling is geweest, al goed ik zit nu steeds doordat die 10 + mij continue belt, appt ze wilt vanavond langskomen jullie begrijpen wat dat het dan niet een dame van plezier is maar die h**r (dame van Plezier) van de Elite standaard mag je wel zeggen ik wellicht helemaal weg van mij maar nu wordt dat anders om ook beejte zo. kijk het allemaal wel ven aan hoe dit wwer afloopt eerst maar even snabbelen vanavond!!!

mijn schrijfstijl is beroerd ik weet het mijn excuses

Niet alleen je schrijfstijl :trollface:

Man man man... interessant verhaal! Nuttige bijdrage aan het tren ervaringen topic!

Die reactie heb ik ook altijd met jouw topics jeanette.

dreams do come true :P

niet erg boeiend als het om tren ervaringen gaat
..zie de link met tren ook niet

Afgelopen weekend zaten we een penthouse van mijn vriend, wanneer ik binnen kwam was het feest al vol op gang. echter hadden ze dus al h**ren (dames van plezier noem ik ze liever)besteld, geen meiden achter ramen met ziektes waar alcoholisten en junks over heen gaan. algoed het feest was al goed op gang, we dansen spraken en luisteren muziek. voor 4 weken terug hadden we ook zon een feest die dame die gebasht had was nu ook weer daar, 10 ++++ maar ik was echter nog niet echt in de stemming al duurde dat niet lang. Van het een kwam het ander en ik lag met haar op een van de kamers, details zal ik jullie besparen maar het was een groot feest, aldus even later komt haar vriendin binnen die haar weg niet kon vinden en had ook geen klik met de andere boys , wat zegt die chick kom hier maar bij liggen, vind je vast aangenaam hij is een beest. Mijn ego ging door de daken al uitte ik dat niet zo voelde dat. naar goed anderhalf uur moest ik toch echt bijkomen( toch niet handig zulke lange cardio sessies als op tren zit. inmiddels was iedereen beetje uit geneukt en kwamen we weer samen in de woooon kamer echter feest was nog lang niet ten einde zo ging dit nog wel even door. Nu komt het nu heb ik twee x die chick gezien voor 4 weken terug en afgelopen weekend nu heb ik toevallig 3 weken terug een vriendin gekregen dikke 9 we zijn vrij vrij maar denk niet dat dit de bedoeling is geweest, al goed ik zit nu steeds doordat die 10 + mij continue belt, appt ze wilt vanavond langskomen jullie begrijpen wat dat het dan niet een dame van plezier is maar die h**r (dame van Plezier) van de Elite standaard mag je wel zeggen ik wellicht helemaal weg van mij maar nu wordt dat anders om ook beejte zo. kijk het allemaal wel ven aan hoe dit wwer afloopt eerst maar even snabbelen vanavond!!! mijn schrijfstijl is beroerd ik weet het mijn excuses

Haha houd jij je centen maar bij de hand maat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven