EvilSanta
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb momenteel ook last van gyno, ook ik heb sinds 2 weken de test verlaagt, de gyno word niet groter, maar ook niet kleiner.... Hoe bevalt de nolva? Heeft het een beetje geholpen? ik zelf heb in het verleden wel gyno gekregen maar dit trok altijd weg in de nakuur. Nooit eerder gyno gekregen op tren, dus ik ben aan het twijfelen of ik 20mg nolva ed zal nemen of afwachten tot me nakuur. Wat beveel jij aan? Aangezien je nu op nolva zit kan je wel een beetje zeggen of het werkt of nietHahahah ik heb nooit gehoord dat ik stonk zowel in de sportschool als buiten of als ik met een meid was.
Wel had ik continu een knobbel in mn broek maar dat zag ik niet als een vervelende bijwerking haha. Kon ook enorm lang in bed doorgaan zonder te komen,
Ben van me zelf redelijk rustig had in het begin helemaal geen last
1-10 tren ace 100mg ed
1-4 test prop 50mg ed
5-10 test prop 50mg eod
6-10 mast prop 100mg ed
Heb een haat en liefde verhouding met testeron, ik kreeg in de 4e week beetje last van gyno, test verlaagd en aangekeken, ben nu 10dagen aan de nolva, (eerste 7dgn op 10mg en daarna op 20mg).
Ik ga nu enkel op tren blasten met mast, in de toekomst als t financieel ook
Meezit bold erbij, en low test.
Ik heb momenteel ook last van gyno, ook ik heb sinds 2 weken de test verlaagt, de gyno word niet groter, maar ook niet kleiner.... Hoe bevalt de nolva? Heeft het een beetje geholpen? ik zelf heb in het verleden wel gyno gekregen maar dit trok altijd weg in de nakuur. Nooit eerder gyno gekregen op tren, dus ik ben aan het twijfelen of ik 20mg nolva ed zal nemen of afwachten tot me nakuur. Wat beveel jij aan? Aangezien je nu op nolva zit kan je wel een beetje zeggen of het werkt of niet
Het trucje ken ik al, het is echt gyno. Op beide tepels trouwens, maar bij de een is het maar een kleine knobbel bij de ander is het meer een schijffachtig knobbel. Het is nog niet te zien, bijna nooit eigenlijk als ik gyno krijg. Maar hij voelt wel groot aan. Ik denk zelf dat het door de test e komt omdat toen ik het verlaagde het niet meer groter werd. Ik vind het wel raar want heb op 500mg test e ew gezeten op mijn vorige kuren toen er geen last van gehad maar nu in combo met tren wel dus.... ik denk dat ik nog eventjes afwacht nog een weekie en als het zo blijft ik nolva ga slikkenMisschien stom om te horen. Maar hou je arm eens in de lucht en druk met je vingers langs je tepels omlaag. Voel je dan echt een knobbel heb je gyno. Maar het klinkt een beetje als opgezette klieren.
Als je gyno van tren hebt dan is de kans groot dat het niet wegtrekt met Nolva en je naar middelen als Femara grijpen...
Vooral de slapeloosheid is rottig en misschien als je vatbaar bent voor Acne.. Maar dit manifesteert zich vooral op je rug.
Die lucht was ik bijna al vergeten idd. Tren-zweet stinkt meteen, zodra je zweet ruik je het direct.

Ik heb momenteel ook last van gyno, ook ik heb sinds 2 weken de test verlaagt, de gyno word niet groter, maar ook niet kleiner.... Hoe bevalt de nolva? Heeft het een beetje geholpen? ik zelf heb in het verleden wel gyno gekregen maar dit trok altijd weg in de nakuur. Nooit eerder gyno gekregen op tren, dus ik ben aan het twijfelen of ik 20mg nolva ed zal nemen of afwachten tot me nakuur. Wat beveel jij aan? Aangezien je nu op nolva zit kan je wel een beetje zeggen of het werkt of niet
Misschien stom om te horen. Maar hou je arm eens in de lucht en druk met je vingers langs je tepels omlaag. Voel je dan echt een knobbel heb je gyno. Maar het klinkt een beetje als opgezette klieren.
Als je gyno van tren hebt dan is de kans groot dat het niet wegtrekt met Nolva en je naar middelen als Femara grijpen...
beetje gyno hoort er bij gast maak je niet te druk.
Voorheen was het indd geen probleem, nu is het zo dat ik geen witte shirts meer kan dragen, en mijn kleding kast zit daar vol mee omdat ik bijna altijd wit draag.
Verder is het gewoon vervelend en ziet het er niet uit. Maar wanneer ik na buiten ga, of ergens waar t wat frisser is, zijn ze meteen stijf.
Ik ga nog 2wkn aankijken op 20mg nolva zoniet kijk ik wat ari gaat doen.
Ik heb trouwens besloten om alleen op tren te blasten.
als je er aan stoort is het wel kut idd, wat kost zo'n operatie dan?
Denk dat als ik hem opereer ik het in turkije zou gaan doen, scheelt je gauw 1000€ en kan je er een leuke vakantie aan plakken.

Vertrouw je dat wel?
Ik zou echt enkel in Turkije naar het ziekenhuis gaan moest ik echt half doodgaan![]()
Ben zelf geen turk,
Maar vorige zomer mijn ogen daar gelaserd, scheelde me 1300€ en moet zeggen dat de ziekenhuizen daar heel schoon en hygiënisch daar te werk gaan.
Buiten dat ze gewoon veel goedkoper zijn, zijn ze in sommige dingen ook veel verder qua zorg als in nederland. Dat is tenminste wat ik op google lees.