AndroidHealthClinic

Deel jou Tren Ervaring A.U.B

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorige kuur was 800 tren e ew met test en mast
Ging vlot had echt die harde tren look aders overal zelf op mijn buik
Sides viel mee puistjes op de rug en zweten alsik mijn veters nogmaar moest binden en merkte datik anders reageerde op bepaalde dingens meestal draaide het uit op ruzie :d

Waarom de nolva verhogen na 10 dagen?

had gedacht dat de die met 10mg wel langzamerhand terug trok maar na 7 dagen gebeurde er vrijwel niets dus verhoogde ik hem maar, zonder enig echte reden. Normaal word volgens mij 20mg aangeraden maar ik startte zelf met 10mg.

Verder had ik 10weken lang stijfe tepels, vond dat gek genoeg wel fijn gezien ik altijd van die puffy tepels heb gehad.

Hahahah ik heb nooit gehoord dat ik stonk zowel in de sportschool als buiten of als ik met een meid was.
Wel had ik continu een knobbel in mn broek maar dat zag ik niet als een vervelende bijwerking haha. Kon ook enorm lang in bed doorgaan zonder te komen,

Ben van me zelf redelijk rustig had in het begin helemaal geen last
1-10 tren ace 100mg ed
1-4 test prop 50mg ed
5-10 test prop 50mg eod
6-10 mast prop 100mg ed

Heb een haat en liefde verhouding met testeron, ik kreeg in de 4e week beetje last van gyno, test verlaagd en aangekeken, ben nu 10dagen aan de nolva, (eerste 7dgn op 10mg en daarna op 20mg).

Ik ga nu enkel op tren blasten met mast, in de toekomst als t financieel ook
Meezit bold erbij, en low test.
Ik heb momenteel ook last van gyno, ook ik heb sinds 2 weken de test verlaagt, de gyno word niet groter, maar ook niet kleiner.... Hoe bevalt de nolva? Heeft het een beetje geholpen? ik zelf heb in het verleden wel gyno gekregen maar dit trok altijd weg in de nakuur. Nooit eerder gyno gekregen op tren, dus ik ben aan het twijfelen of ik 20mg nolva ed zal nemen of afwachten tot me nakuur. Wat beveel jij aan? Aangezien je nu op nolva zit kan je wel een beetje zeggen of het werkt of niet

Ik heb momenteel ook last van gyno, ook ik heb sinds 2 weken de test verlaagt, de gyno word niet groter, maar ook niet kleiner.... Hoe bevalt de nolva? Heeft het een beetje geholpen? ik zelf heb in het verleden wel gyno gekregen maar dit trok altijd weg in de nakuur. Nooit eerder gyno gekregen op tren, dus ik ben aan het twijfelen of ik 20mg nolva ed zal nemen of afwachten tot me nakuur. Wat beveel jij aan? Aangezien je nu op nolva zit kan je wel een beetje zeggen of het werkt of niet

Misschien stom om te horen. Maar hou je arm eens in de lucht en druk met je vingers langs je tepels omlaag. Voel je dan echt een knobbel heb je gyno. Maar het klinkt een beetje als opgezette klieren.

Als je gyno van tren hebt dan is de kans groot dat het niet wegtrekt met Nolva en je naar middelen als Femara grijpen...

Misschien stom om te horen. Maar hou je arm eens in de lucht en druk met je vingers langs je tepels omlaag. Voel je dan echt een knobbel heb je gyno. Maar het klinkt een beetje als opgezette klieren.

Als je gyno van tren hebt dan is de kans groot dat het niet wegtrekt met Nolva en je naar middelen als Femara grijpen...
Het trucje ken ik al, het is echt gyno. Op beide tepels trouwens, maar bij de een is het maar een kleine knobbel bij de ander is het meer een schijffachtig knobbel. Het is nog niet te zien, bijna nooit eigenlijk als ik gyno krijg. Maar hij voelt wel groot aan. Ik denk zelf dat het door de test e komt omdat toen ik het verlaagde het niet meer groter werd. Ik vind het wel raar want heb op 500mg test e ew gezeten op mijn vorige kuren toen er geen last van gehad maar nu in combo met tren wel dus.... ik denk dat ik nog eventjes afwacht nog een weekie en als het zo blijft ik nolva ga slikken

1.Op welke dosis en welke soort tren heb je gezeten en hoelang?

400 tren e - 500 test -10 weken 12 weken

2.Hoelang duurde het voordat de tren in kickte E/A?

E- week of 4..

3.Wat waren jou side's effects?

Slapeloosheid, Agressiever in situaties.. maar niet storend gewoon sneller mondig. (bitchy zelfs..) Beetje als n wijf in ongesteldheid lol

Edit : o ja ik lacteerde ook 1-2 dagen..heel vaag. Niet opvallen of erg maar het viel me op omdat ik obsessief naar gyno aan t voelen was en er vocht uit kwam... :|
daarna nooit meer terug gekomen. -THANK YOU JESUS-

4.Wat waren jou kracht gains? bv 30kg extra op de bankdruk.

Zeer matig eigenlijk.. Volgende keer ga ik starten met tren-A en uitlopen op 600mg tren-E

5.Hoeveel kg heb je gegaind?

+/- 4.5-5kg droog aan overgehouden (klinkt misschien weinig maar de meesten hiero tellen vet/vocht etc ook mee wat nergens op slaat)

Vooral de slapeloosheid is rottig en misschien als je vatbaar bent voor Acne.. Maar dit manifesteert zich vooral op je rug.

Ik zou persoonlijk geen tren nemen als ik al agressief zou zijn.

Laatst bewerkt:
Vooral de slapeloosheid is rottig en misschien als je vatbaar bent voor Acne.. Maar dit manifesteert zich vooral op je rug.

Klopt, bij zat de acne ook voornamelijk op rug en borst (midden)

Gelukkig vrijwel geen littekens aan overgehouden ondanks dat het hevige acne was.

700mg tren ace en 700mg test prop voor 8 weken.

2.Hoelang duurde het voordat de tren inkickte E/A?
met een weekje stond ik al voller, na 10 dagen begon ik wat sterker te worden.

Last van mijn maag, spuugde vaak mijn eten uit.

4.Wat waren jou krachtgains? bv 30kg extra op de bankdruk.
6x180kg deadliften, kwam van de 140kg

6kg erbij en werd iets droger.

Tren E, altijd 10/12 weken, op 400/600/800/1000 (nu weer 800 btw)
Tren A, 1x gedaan nu, 5 a 6 weken op 100 ed, en 3 weken op 150 ed.
Methyltren, 1x gedaan, 4 mg/ml, 1 ml per dag 's morgens. Dit was echt het meest hardste spul wat ik heb meegemaakt.

2.Hoelang duurde het voordat de tren inkickte E/A?
Tren E wel paar weekjes, al voel ik me altijd al stuk voller in de 2e/3e week.
Tren A paar dagen hooguit, placebo vanaf de eerste training
Methyltren, vanaf dag 1 een focus/kracht/energie als een zieke stier.

Zweten (vooral in de zomer)
Kleine dingen irriteren (er zou eens een lipje af moeten breken van een blikje bijvoorbeeld, zulke dingen)
Libido als een puber, echt tot het irritante toe soms (als vrouwlief niet wil...)
Conditie verminderd sterk tijdens kuur, in de weken daarna trekt dit wel weer bij
Wat korter door de bocht qua humeur, al went dat eerlijk gezegd wel.... Nadenken voordat je wat zegt enzo...

4.Wat waren jou krachtgains? bv 30kg extra op de bankdruk.
Moeilijk te zeggen zo. Deadlift ging inderdaad explosief omhoog tijdens kuur (denk misschien wel 40 tot 50 kilo verschil)
Schuin bankdrukken was ook nooit mijn sterkste oefening, die ging bijvoorbeeld van 80/90 kg naar 110/120 kg.
Alles gaat gewoon makkelijker, en toch stukken zwaarder in gewicht.

Ook moeilijk te zeggen. Begon met 88 kg en stukken softer. Op dit moment zit ik op 98 kilo.

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

Die lucht was ik bijna al vergeten idd. Tren-zweet stinkt meteen, zodra je zweet ruik je het direct.

Met een goede douchegel (scrubben!) en anti-transpirant deo heb ik hier praktisch geen last meer van.

Als 1 van deze 2 op is, dan is het echt niet te harden :p

Wel uiteraard 2x per dag douchen.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor jullie reply's heren hier heb ik wat aan!

Zelf kreeg ik in week 4 er last van nadat ik test verlaagde was t al wat minder geworden, en ik week 6 toen ik mastp erbij zetten leek het zelfs te verminderen, dacht zelf eerst dat het een opgezette klier was maar de laatste week begon hij weer gevoelig te worden, had van me zelf nog puberteits gyno (naar de arts voor geweest was een klier van 2cm, operatie koste toendertijd veelste veel en werd niet vergoed).
Ben pas in mn cruise met 10mg nolva begonnen maar nolva heeft ook tijd nodig tot ie begint te werken, zit nu op 20mg en gevoeligheid is al wat minder, en ook de tepels zyn wat kleiner nu. Ga dit nog 2 wkn aankijken en dan op ari als t niet weg trekt.

Ik heb trouwens geen gyno van de tren gekregen, ben heel gevoelig voor test, zal hem voortaan niet meer als 50mg eod nemen of 1ml eneth of sust verdelen door 2-3 injects ligt er aan of ik eneth pak of sustanon.

Op tren nagenoeg geen sides waar ik echt last van had gelukkig.

Ik heb echt gyno, dit is bevestigd door een arts.
Trekt wel gelukkig steeds bij, kan over 2 wkn hopelijk weer witte shirtjes dragen. Als het financieel mee zit (student) ga ik onder t mes.

beetje gyno hoort er bij gast maak je niet te druk.

beetje gyno hoort er bij gast maak je niet te druk.

Voorheen was het indd geen probleem, nu is het zo dat ik geen witte shirts meer kan dragen, en mijn kleding kast zit daar vol mee omdat ik bijna altijd wit draag.

Verder is het gewoon vervelend en ziet het er niet uit. Maar wanneer ik na buiten ga, of ergens waar t wat frisser is, zijn ze meteen stijf.

Ik ga nog 2wkn aankijken op 20mg nolva zoniet kijk ik wat ari gaat doen.

Ik heb trouwens besloten om alleen op tren te blasten.

Voorheen was het indd geen probleem, nu is het zo dat ik geen witte shirts meer kan dragen, en mijn kleding kast zit daar vol mee omdat ik bijna altijd wit draag.

Verder is het gewoon vervelend en ziet het er niet uit. Maar wanneer ik na buiten ga, of ergens waar t wat frisser is, zijn ze meteen stijf.

Ik ga nog 2wkn aankijken op 20mg nolva zoniet kijk ik wat ari gaat doen.

Ik heb trouwens besloten om alleen op tren te blasten.

als je er aan stoort is het wel kut idd, wat kost zo'n operatie dan?

als je er aan stoort is het wel kut idd, wat kost zo'n operatie dan?

Het is niet zo dat ik met vrouwe borsten over straat loop, maar is gewoon geen mooi beeld, en al helemaal niet met een witte shirt, hele lichaam droog en dan zo een vieze bobbel.

Uhh op mn 17e ging ik naar een arts in t ziekenhuis, toen der tijd kostw het iets van 2500€. Ik denk als ik er toen nog wat meer achteraan ging dat ik hem alsnog vergoed zou krijgen, maarja stom achteraf natuurlijk.
maar werd door 3 verschillende artsen (2 stagiaires) bekeken en van alle 3 kreeg ik te horen dat het gyno was met een klier van 2-3cm beide kanten

Denk dat als ik hem opereer ik het in turkije zou gaan doen, scheelt je gauw 1000€ en kan je er een leuke vakantie aan plakken.

Vertrouw je dat wel?
Ik zou echt enkel in Turkije naar het ziekenhuis gaan moest ik echt half doodgaan :eek:

Ben zelf geen turk,
Maar vorige zomer mijn ogen daar gelaserd, scheelde me 1300€ en moet zeggen dat de ziekenhuizen daar heel schoon en hygiënisch daar te werk gaan.
Buiten dat ze gewoon veel goedkoper zijn, zijn ze in sommige dingen ook veel verder qua zorg als in nederland. Dat is tenminste wat ik op google lees.

Ben zelf geen turk,
Maar vorige zomer mijn ogen daar gelaserd, scheelde me 1300€ en moet zeggen dat de ziekenhuizen daar heel schoon en hygiënisch daar te werk gaan.
Buiten dat ze gewoon veel goedkoper zijn, zijn ze in sommige dingen ook veel verder qua zorg als in nederland. Dat is tenminste wat ik op google lees.

Amai ,
blij voor jou dat alles dan zeer goed is gegaan :)
Je leest soms echt de naarste dingen op het internet.
Sorry Johan voor dit even offtopic momentje

Hehe, als ik zelf geen turk ben is dr no way dat ik mezelf daar laat opereren. Heb wel vaker gehoord dat er in dat soort landen veel betere artsen rondlopen tho.

Test op 125mg gedaan en tren op 600 dat was echt lekker..

Nadeel is echt het warm hebben.. Als ik naar de keuken loop dan zweet ik me al kapot..
De hele zomer met een fan op mn hoofd gezeten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven