XXL Nutrition

Deel jou Tren Ervaring A.U.B

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hehe, als ik zelf geen turk ben is dr no way dat ik mezelf daar laat opereren. Heb wel vaker gehoord dat er in dat soort landen veel betere artsen rondlopen tho.

Genoeg tegen voorbeelden beschikbaar. Als ik dan toch mag kiezen ga ik naar België.

• Topic Starter Topic Starter
Amai ,
blij voor jou dat alles dan zeer goed is gegaan :)
Je leest soms echt de naarste dingen op het internet.
Sorry Johan voor dit even offtopic momentje

we waren toen met 12 man gegaan waarvan 4 familie leden en de andere 6 gewoon bekende van ons, tot nu toe zien we allemaal perfect en nergens last van gehad. Zeer professioneel en spraken allemaal engels en duits etc, we waren er wel heel tevreden mee.

en ik denk dat ze met plastische chirurgie ook wel goed zijn, ken zat mensen die daar hun neus hebben laten opereren of een ander lichaamsdeel en allemaal heel positief. Ligt er ook net aan naar welke ziekenhuis of kliniek je gaat.

Hehe, als ik zelf geen turk ben is dr no way dat ik mezelf daar laat opereren. Heb wel vaker gehoord dat er in dat soort landen veel betere artsen rondlopen tho.

Ik hoor eigelijk alleen maar positieve dingen en ze spraken bij ons allemaal vloeiend engels en duits. Ligt er ook net aan welke ziekenhuis of kliniek je gaat.

Genoeg tegen voorbeelden beschikbaar. Als ik dan toch mag kiezen ga ik naar België.

kijk hierboven reactie.

genoeg offtopic.

1.Op welke dosis en welke soort tren heb je gezeten en hoelang? 10 weken 250mg Test-E + 400mg Tren-E
2.Hoelang duurde het voordat de tren inkickte E/A? weet ik niet precies meer, maar gok vanaf week 2 dat ik dacht iets te beginnen voelen.
3.Wat waren jou side's effects? ietwat korter lontje, en veel zweten, doch beide vielen ngo mee ivgl de verhalen die ik eerder hoorde
4.Wat waren jou krachtgains? 30-35kg extra op de bankdruk.
5.Hoeveel kg heb je gegaind? 7kg

Grtz en suc6 nog

1.Op welke dosis en welke soort tren heb je gezeten en hoelang? 10 weken 250mg Test-E + 400mg Tren-E
2.Hoelang duurde het voordat de tren inkickte E/A? weet ik niet precies meer, maar gok vanaf week 2 dat ik dacht iets te beginnen voelen.
3.Wat waren jou side's effects? ietwat korter lontje, en veel zweten, doch beide vielen ngo mee ivgl de verhalen die ik eerder hoorde
4.Wat waren jou krachtgains? 30-35kg extra op de bankdruk.
5.Hoeveel kg heb je gegaind? 7kg

Grtz en suc6 nog

bedankt man!

Interessant om te lezen maar het kan toch bijna niet dat je met een kuur van 10 weken zoveel krachtgains krijgt. Lees hierboven 35kg op bench en ergens nog twee keer 50kg op deadlift. Trainde je eerst anders dan nu want dit is wel echt ziek in 10w tijd.

Interessant om te lezen maar het kan toch bijna niet dat je met een kuur van 10 weken zoveel krachtgains krijgt. Lees hierboven 35kg op bench en ergens nog twee keer 50kg op deadlift. Trainde je eerst anders dan nu want dit is wel echt ziek in 10w tijd.

bizar he, een gozer bij ons in de gym zit aan de tren E 600mg 1è x met methyl tren ze bench is 50kg omhoog gegaan in 10 weken???

En hoe was jullie herstel met tren ? Je kan wel veel gainen maar hoeveel was er 3 maanden later nog van over? Ik zie op mijn gym mensen helemaal opblazen van tren en net zo hard ook weer leeg lopen...

Het hebben van shitty krachtstats voordat je begint met kuren helpt ook wel mee.
De kuur, samen met de bijbehorende motivatie zorgt ervoor dat iemand veel meer gaat proberen in combinatie met anders trainen.

Beetje jammer, maar het werkt voor de meeste.

1.Op welke dosis en welke soort tren heb je gezeten en hoelang?
Van 200mg tot 700mg.

2.Hoelang duurde het voordat de tren inkickte E/A?
Tren enanthaat binnen 2 weken en trenbolone acetaat binnen 1 week.

3.Wat waren jou side's effects?
Hoe vaker ik het gebruik hoe minder de side effects. Maar tijdens mijn eerste paar keren trenbolone had ik last van agressie en heel erg kortademig.

4.Wat waren jou krachtgains? bv 30kg extra op de bankdruk.
Niet echt te beantwoorden omdat ik daarnaast ook andere AAS nam wat ook bijdragen aan extra kracht.

5.Hoeveel kg heb je gegaind?
Same as 4.

Geloof daar echt geen zak van.

https://www.facebook.com/video.php?v=10205600227315348&set=vb.1543186894&type=2&theater

die gozer heeft een super gene kwa kracht, niet zo'n slapjanus als jou:cool:

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

1.Op welke dosis en welke soort tren heb je gezeten en hoelang?
Van 200mg tot 700mg.

2.Hoelang duurde het voordat de tren inkickte E/A?
Tren enanthaat binnen 2 weken en trenbolone acetaat binnen 1 week.

3.Wat waren jou side's effects?
Hoe vaker ik het gebruik hoe minder de side effects. Maar tijdens mijn eerste paar keren trenbolone had ik last van agressie en heel erg kortademig.

4.Wat waren jou krachtgains? bv 30kg extra op de bankdruk.
Niet echt te beantwoorden omdat ik daarnaast ook andere AAS nam wat ook bijdragen aan extra kracht.

5.Hoeveel kg heb je gegaind?
Same as 4.

bedankt voor je reply hier heb ik wat aan;)

Super genen of niet. op 600 tren plak je geen 50 kilo aan je bench. op 6000 tren ook niet.

Same, 50 kg pakken op je 6RM max is belachelijk. Paar kuren en je behoort dan opeens zowat tot de sterkere gasten van Nederland.

hij is wk kampioen bankdrukken geweest maat, dat jij nou op een kuurtje 10kg kracht pakt wil niet zeggen dat het hem niet gelukt is.

Opa, heb jij een geestelijke beperking?
Gedraag je eens naar je leeftijd man.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven