AndroidHealthClinic

Defqon 1 festival 14 juni 2008

Was ook goed. ;)

• Topic Starter Topic Starter
ik heb me eigen ook zeeer vermaakt!! lekker weer gehad.. alleen was ik van mening dat het geluid niet overal hard genoeg stond vond ik! in de techno stond het wel loeihard!!

Ik vond het wel oke/goed.. Weer was wel relaxt :)! Voornamelijk hardcore tent geweest maar werd niet echt super gedraaid, begint beetje commerciele bende te worden dat defqon. Miss dat ik volgend jaar oversla.

• Topic Starter Topic Starter
ik vond de muziek niet erg hard staan overal, of ligt dat aan mij? in de blauw en techno ging het wel lekker hard! en vooraan bij de mainstage ook! verder heb ik genoten van de Alpha twins, robert natus, d-passion, endymion, A-lusion, Ben Sims, Rude Awakening en Amok.. wat een lekkere sets!

Even een vraagje , denken jullie dat ik als 17 jarige defqon binnen mag ? Mijn broer gaat naar defqon 1 2009 en ik wil er toch wel graag bij zijn :) ( festival he

Even een vraagje , denken jullie dat ik als 17 jarige defqon binnen mag ? Mijn broer gaat naar defqon 1 2009 en ik wil er toch wel graag bij zijn :) ( festival he

Heeft ie zo'n code van Q-dance gekregen dan? Anders is het nog maar de vraag of je daar heen gaat...

Heeft ie zo'n code van Q-dance gekregen dan? Anders is het nog maar de vraag of je daar heen gaat...

Nope , geen code gekregen of wat dan ook :-)
Waarom toch ? ik vind de muziek echt heel goed en heb al redelijk wat filmpjes van defqon 1 op youtube gezien en het beviel me wel :) ben jij er al geweest?

Nope , geen code gekregen of wat dan ook :-)
Waarom toch ? ik vind de muziek echt heel goed en heb al redelijk wat filmpjes van defqon 1 op youtube gezien en het beviel me wel :) ben jij er al geweest?

Ja ben er een keer geweest in 2008. Kaarten krijgen is echt een hel, bereid je maar voor! ;)

Zal ik zeker doen , heb jij daar soms minderjarige mensen zien lopen ? k'ben 17 , denk je dat ik een kans maak ? Ik zou daar mooi staan he , al die km's van huis ;)

Ik kan je niks garanderen natuurlijk. Maar ik denk dat je wel binnenkomt, controle stelde vrij weinig voor. Daar is het ook veel te druk voor. Ik zou gewoon meteen om 11 uur, half 12 gaan.

Eigenlijk altijd fouilleren en als ze denken dat je minder jarig bent zal je legitimatie moeten tonen.
Maar als je er gewoon als 18 of ouder uit ziet zal het bij fouilleren blijven.

Okey bedankt , ik weet van men eigen niet als ik er ouders of jonger uitzie , wat denk jij ?
daar was ik wel 16 jaar op
2qa5mdi.jpg

Over het algemeen valt het wel mee zijn ze niet zo heel streng met die leeftijd controles.
Tenzij je er echt te jong uitziet, het ligt er ook altijd een beetje aan wie je treft bij de ingang.
Maar denk niet dat je er echt problemen mee zal hebben.
Ik denk eerder dat het een probleem word om een kaartje voor Defqon te bemachtigen ;)

Over het algemeen valt het wel mee zijn ze niet zo heel streng met die leeftijd controles.
Tenzij je er echt te jong uitziet, het ligt er ook altijd een beetje aan wie je treft bij de ingang.
Maar denk niet dat je er echt problemen mee zal hebben.
Ik denk eerder dat het een probleem word om een kaartje voor Defqon te bemachtigen ;)

Okey , bedankt voor je hulp .

je komt wel binnen hoor.. no problem. kaartjes is lastig. is een nieuw topic over geopend.

Terug
Naar boven