Holymoly
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 62
- Lengte
- 1m70
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even een vraagje , denken jullie dat ik als 17 jarige defqon binnen mag ? Mijn broer gaat naar defqon 1 2009 en ik wil er toch wel graag bij zijn( festival he
Heeft ie zo'n code van Q-dance gekregen dan? Anders is het nog maar de vraag of je daar heen gaat...
ben jij er al geweest?Nope , geen code gekregen of wat dan ook :-)
Waarom toch ? ik vind de muziek echt heel goed en heb al redelijk wat filmpjes van defqon 1 op youtube gezien en het beviel me welben jij er al geweest?

Ja ben er een keer geweest in 2008. Kaarten krijgen is echt een hel, bereid je maar voor!![]()

Zal ik zeker doen , heb jij daar soms minderjarige mensen zien lopen ? k'ben 17 , denk je dat ik een kans maak ? Ik zou daar mooi staan he , al die km's van huis![]()
Ik kan je niks garanderen natuurlijk. Maar ik denk dat je wel binnenkomt, controle stelde vrij weinig voor. Daar is het ook veel te druk voor. Ik zou gewoon meteen om 11 uur, half 12 gaan.
Wat doen ze dan bij de controle? paspoort controle? Fouilleren?
thanks
Eigenlijk altijd fouilleren en als ze denken dat je minder jarig bent zal je legitimatie moeten tonen.
Maar als je er gewoon als 18 of ouder uit ziet zal het bij fouilleren blijven.

Over het algemeen valt het wel mee zijn ze niet zo heel streng met die leeftijd controles.
Tenzij je er echt te jong uitziet, het ligt er ook altijd een beetje aan wie je treft bij de ingang.
Maar denk niet dat je er echt problemen mee zal hebben.
Ik denk eerder dat het een probleem word om een kaartje voor Defqon te bemachtigen![]()