Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben van mening(nog nooit op defqon geweest) dat het dezelfde hype is als Qlimax, dat je daar geweest moet zijn geweest. Ik ben afgelopen keer op Qlimax geweest, maar ik heb liever de kleinere hechtere feestenNaar mijn mening is Qrimetime nog het vetste feest
![]()
ik ga toch, vriendin van mijn broertje ligt ziek thuis, die heeft 5 uur lopen miepen en toen had ze vier kaarten, en ik mag mee 

Brutal self ownage. Net 2 weten te bemachtigen, nog 4 te gaanWtf, 6mensen in mijn vriendengroep/familie gingen bezig vanmiddag. Geen 1 kaartje potverdomme.
KK oplichters.
Als iemand kaarten over heeft, pm dan even.

een uur na de verkoop zie je marktplaats vol staan met Spiertje16 gasten die de kaartjes aanbieden voor 125euro.

Heb al eens zoiets meegemaakt. Gast had een kaartje in de verkoop voor 1 of ander feest dat was uitverkocht, Qlimax meen ik.
Ik met een paar maatjes die kant op en afgesproken op het station, maar die kerel wilde niet het kaartje laten zien voordat ik in me eentje was.
Echt zo'n wannabee gangster die in het weekend oma'tjes overvalt![]()

Zo zeg, dat liep weer gesmeerd.
020 2061204 is direct nummer naar Ticketonline waarbij je niet wordt afwezen met die 09003006000 shit en geen dure kosten betaald èn netjes in een wachrtrij wordt geplaats. Gemiddeld 10 minuten wachttijd èn gegarandeerd beet. Die 0900 honderd bellers zitten allemaal achter je en dat is koren op de molen voor zo'n commerciele organisatie.