MuscleMeat

Defqon 1 festival 14 juni 2008

Ik ben van mening(nog nooit op defqon geweest) dat het dezelfde hype is als Qlimax, dat je daar geweest moet zijn geweest. Ik ben afgelopen keer op Qlimax geweest, maar ik heb liever de kleinere hechtere feesten :) Naar mijn mening is Qrimetime nog het vetste feest :)

fl**ker toch eens op man, hoe kan je nou normaal kaarten bestellen op deze manier?
In 2006 heb ik ook al 95 euro moeten betalen voor een kaartje via Marktplaats, en dit jaar zullen er zeker wel weer mensen profiteren hiervan.
Ik ga wel naar Helraiser!

Ik ben van mening(nog nooit op defqon geweest) dat het dezelfde hype is als Qlimax, dat je daar geweest moet zijn geweest. Ik ben afgelopen keer op Qlimax geweest, maar ik heb liever de kleinere hechtere feesten :) Naar mijn mening is Qrimetime nog het vetste feest :)

kvond qlimax juist ma een kleine bedoeling als je keek naar hoeveel volk daaro rond liep. Echt 5 personen per 4kante meter. Maarja op de truibunes daarintegen was het lekker rustig.

bestellen defqon zwaar vertiefd. Met 3 man van 12 tot 2 aant refreshen en bellen geweest uiteindelijk is er 1 doorgekomen dus heb met veel mazzel toch een kaartke kunne bemachtigen.

het meest frustrerende was dat ik vanochtend om 10 uur de site er al op heb gezet. Denk mooi direct om 12 uur bestellen. Klik ik op dat defqon logo word je weer van de site afgeflikkerd.

Hehehe ons hele vriendengroep heeft kaarten :D iedereen 4 kaarten besteld! 28 stuks :D

Wtf, 6mensen in mijn vriendengroep/familie gingen bezig vanmiddag. Geen 1 kaartje potverdomme.
KK oplichters.

Als iemand kaarten over heeft, pm dan even.

2 besteld :D

Ik had er vorig jaar 24, dit jaar is het helemaal langs me heengegaan :(

Heb al eens zoiets meegemaakt. Gast had een kaartje in de verkoop voor 1 of ander feest dat was uitverkocht, Qlimax meen ik.

Ik met een paar maatjes die kant op en afgesproken op het station, maar die kerel wilde niet het kaartje laten zien voordat ik in me eentje was.
Echt zo'n wannabee gangster die in het weekend oma'tjes overvalt :roflol:

waarom zetten ze die kaartjes niet gewoon op naam, voorkomt een hoop fraude en geouwehoer met die kaarten

Heb al eens zoiets meegemaakt. Gast had een kaartje in de verkoop voor 1 of ander feest dat was uitverkocht, Qlimax meen ik.

Ik met een paar maatjes die kant op en afgesproken op het station, maar die kerel wilde niet het kaartje laten zien voordat ik in me eentje was.
Echt zo'n wannabee gangster die in het weekend oma'tjes overvalt :roflol:

Vriend van me had ooit nog een kaartje nodig voor een feest, gast van marktplaats gebeld die had nog een e-ticket over. Wij tegen hem gezegd, weet je wat, we lopen samen naar binnen en als we alle twee binnen zijn, dan betalen we je. "Ja, nee moeilijk, en ik ga al vroeg, en moeilijk, en waar moeten we dan afspreken, want ik ga pas laat enzo, en ja moeilijk euh...." :rolleyes:

Zo zeg, dat liep weer gesmeerd. :D

020 2061204 is direct nummer naar Ticketonline waarbij je niet wordt afwezen met die 09003006000 shit en geen dure kosten betaald èn netjes in een wachtrij wordt geplaats. Gemiddeld 10 minuten wachttijd èn gegarandeerd beet. Die 0900 honderd bellers zitten allemaal achter je met in gesprek in gesprek en dat is koren op de molen voor zo'n commerciele organisatie.

Zo zeg, dat liep weer gesmeerd. :D

020 2061204 is direct nummer naar Ticketonline waarbij je niet wordt afwezen met die 09003006000 shit en geen dure kosten betaald èn netjes in een wachrtrij wordt geplaats. Gemiddeld 10 minuten wachttijd èn gegarandeerd beet. Die 0900 honderd bellers zitten allemaal achter je en dat is koren op de molen voor zo'n commerciele organisatie.

En dat zeg je nu pas, om iedereen nog even te pesten? :P

Wou het eigenlijk op allerlei forums aan de grote klok hangen, maar ging m'n nest weer in want 11 uur op is rete vroeg voor mijn doen. Had slechts 5 uur geslapen.

Gasten: TopTicketLine - Error Page No Cookies

Er is af en toe nog wat te krijgen, zojuist kon ik nog gewoon 4 tickets bestellen. :)

Heel veel bestellingen zijn niet goed verwerkt en worden direct de markt weer ingegooid. Want heel veel mensen hun bestelling is vastgelopen en nooit formeel afgerond.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb ook 2 tickets binnen! heb van 12 tot half 2 lopen f5en in verschillende pagina's en net toen ik er al een paar keer door was geweest vloog ie er uit. en toen wou ik gaan stoppen moest werken en net op laatste moment om half 2 had ik beet! sprong een gat in de lucht!:D

Terug
Naar boven