Mr.Mike
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik en t vrouwtje moeten allebei onverwacht werken, kan eventueel wel regelen dat ik om 1uur vrij ben.. Maar het vrouwtje heeft dagdienst, en vind het lullig om zonder haar te gaan. Ach, ben 4/5x geweest
Jij gaat wel in je blote bast hakken, Marky?
( zoals het er nu uitziet
)Jaja, jij gaat gewoon niet meer omdat het baggerweer gaat worden( zoals het er nu uitziet
)

zeker weten het gaat zeker LOS!al die pussies over het weer... gewoon poncho over je porum en gaan. In de tenten kan je altijd nog staan als het echt begint te gieten.:evilnana:
![]()
Haha, no way. Weersvoorspellingen zijn overrated, ieder jaar heb ik mooi weer gehad. Vorig jaar regende het eventjes maar klaarde snel weer op!Jaja, jij gaat gewoon niet meer omdat het baggerweer gaat worden( zoals het er nu uitziet
)
]Was een leuk en aardig rustig verlopen feest! Weer heeft meegezeten alleen vond ik het 's avonds toch wel aardig fris...
. Ik heb me we weer supervermaakt, alleen jammer dat het zo'n teringeind rijden is voor mij.