AndroidHealthClinic

Delts inject.

omdat ik alleen 0,8 x40 heb liggen gebruik ik deze ook om soms delts te injecteren.
Gaat er dan bijna helemaal in, max 1 ml geiject.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt boys,
Had nog voor zekerheid 10 naaldjea van 0.5x16mm gehaald by de apotheek 60cent ofso.

Zal zaterdag eerst met de oranje proberen trek ik bloed gebruik ik blauw.

Uhm ja soms zie je wel es een afdrukje op mn been, of een klein zwelling, gezien de meeste mensen niet dom zijn zullen ze vast wel in de gaten hebben hoelaat het is, alleen een zwelling rondom mn delts is niet gunstig.

Ik gebruik 0.6x30mm, gaat er zonder probleem in, 2ml injecteren gaat ook probleemloos.

Ik doe meestal alsnog groene naald maar dan tot iets over de helft erin.
Duurt mij anders wat lang met 4 a 5ml erin pompen.

Ik doe meestal alsnog groene naald maar dan tot iets over de helft erin.
Duurt mij anders wat lang met 4 a 5ml erin pompen.

Damn 5ml, huge delts :D Meeste wat ik al gedaan heb is 3ml, ging zonder probleem. 4ml zou eventueel nog lukken maar 5ml zal ik voorlopig niet proberen, even wachten tot ik jouw stats heb haha

5ml in je delt.... u w0t

Ja met groene naald ga ik echt niet injecten. Gast ik wil 12-15 weken ed zetten, gaat me niet lukken als ik steeds met een harpoen moet gaan injecteren. Ik probeer eerst 0.5x16mm (oranje) lukt dat nie 0.6x25mm. Gebruik dat ook voor benen. Het liefst knal ik nu nog wat tren a haha, maar ff wachte tot maandag.

Ja met groene naald ga ik echt niet injecten. Gast ik wil 12-15 weken ed zetten, gaat me niet lukken als ik steeds met een harpoen moet gaan injecteren. Ik probeer eerst 0.5x16mm (oranje) lukt dat nie 0.6x25mm. Gebruik dat ook voor benen. Het liefst knal ik nu nog wat tren a haha, maar ff wachte tot maandag.
Ik gebruik nu 0,5 * 25 en moet zeggen als ik de olie ff beetje warm maak onder de kraan dan gaat het perfect.

Je blijft het lezen dat er weinig op die forum zijn die prikken met dunnere naalden.

Ik zet overal (behalve mijn reet) met 0,40*20mm. Doe wel max 3ml per keer omdat de druk anders te groot wordt.
Maar schouders en borst kan ook met kleiner als je wilt: 0,45*13mm

ik zet pecs en delts met slin. Vraag me soms wel is af of het wel diep genoeg zit maar meerdere mensen hebben het me aangeraden en is toch ff wat fijner als je ED zet.

hoe de f**k kom je je bij je triceps en welke naald. wil het altijd keer proberen
Was best eng, de eerste keer. Was met een slin pin overigens maar met een gewone naald moet ik er niet aan denken voorlopig.

Ik gebruikte de grote kop van de triceps, waardoor je eigenlijk niet ziet waar je prikt en het vooral op gevoel moet doen.

Was best eng, de eerste keer. Was met een slin pin overigens maar met een gewone naald moet ik er niet aan denken voorlopig.

Ik gebruikte de grote kop van de triceps, waardoor je eigenlijk niet ziet waar je prikt en het vooral op gevoel moet doen.

Net als seks in t donker. Gaat ook prima.

Zojuist eerste inject delts gezet, rechter delt. Uhmm met oranje naald gedaan, 0,5x16mm ging echt prima, grotere naalden zijn dus niet nodig geweest.

1.5ml maar aspireren ging echt als de t*fus. Zat in eerste instantie al te twijfelen hoe ik mn arm ging zetten, sommige zette die in hun schoot maar dan was mn delts flexed bij mij, dus uiteindelijk gewoon armen onlaah gehouden en langs mn rechterbeen gerust. Naald in 1x erin gedrukt (hele kleine korte naald), en aspireren was een ramp en t spuit rechthouden tijdens t aspireren ook. Injectie ging pijnloos, 10sec geduurd en daarna spuit ff laten zitten en tijdens uithalen kwam geen bloed of olie. Wel voel ik een hele ruige pip aankomen omdat ik tijdens t type al merk dat mn schouders prikkels afgeven.

Lijkt me zeer onhandig. Bijna geen doen zelfs om zelf in je delt te zetten. Zeker als je ook wilt aspireren.

Lijkt me zeer onhandig. Bijna geen doen zelfs om zelf in je delt te zetten. Zeker als je ook wilt aspireren.
Is indd zeer onhandig, al denk ik dat dit met de tijd makkelijker word. Het is namelijk best een fijne plaats moet ik zeggen. Had me er echt sinds maandag ofso op verheugd, ging best lekker
Moet jk zeggen. Pip is al met 80% verminderd, nu geen pijn maar voelt t zelfde alsof je een te strakke shirt draagt en t knelt een beetje bij je schouders.

delts injects zijn zalig. enkel niet teveel cc injecteren want heb al eens etter opgezogen door niet opgenomen aas
.. best max 2 tot 3cc. ik gebruik blauw. 0.6 maal 30mm. gaat er prima in.. sta recht en laat mijn arm naast mij hangen

Terug
Naar boven