AndroidHealthClinic

Delts inject.

Lijkt me zeer onhandig. Bijna geen doen zelfs om zelf in je delt te zetten. Zeker als je ook wilt aspireren.

kwestie van oefenen, heb er zelf geen problemen mee. In het begin was het aspireren wel lastig, moet je even handig is worden.

hier altijd de blauwe, benen en schouders.

ik hou als ik mijn linker delt injecteer mijn rechter(broekzak) vast en ontspan. alleen lucht trekke gaat niet echt ofzo . liet ik doen

• Topic Starter Topic Starter
Ik laat liever niet mn familie injecten. Of ze t zouden doen trouwens weet ik niet echt, maar alle injects doe ik t liefst zelf. In t verleden een hele goeie vriend 2x glute laten injecten (littekenweefsel was te veel en deed echt pijn als ik het zelf deed), en enkele keren mn ex omdat ze dat wou doen.

Aspireren was echt klote haha, kon amper spuit recht houden. Maar pip is al weg.

Aspireren vak appart ;-)

Heb 1 keer iets in bloed gezet, maar moet zeggen voelde het meteen en wist eigenlijk direct dat het fout zat.

Zou het dus we aandurven zonder... Maar liever niet uiteraard.

mss vrijdag allebei me schouders ook maar eens ontgroenen 0.6x30 kan er gewoon helemaal in geramd worden neem ik aan?

Vanmorge rechter delt, echt onmogelijk om te aspireren. Heb uiteindelijk iemand gevraagd om te aspireren en injecten. Pip was er meteen.

als je in linkerschouder zet bijvoorbeeld gewoon die arm stil langs je lichaam houden, met rechterhand aspireren. ff oefenen en het lukt je zonder te roeren in je schouders :p

als je in linkerschouder zet bijvoorbeeld gewoon die arm stil langs je lichaam houden, met rechterhand aspireren. ff oefenen en het lukt je zonder te roeren in je schouders :p

Ik zat echt zwaar te roeren, ik kon met mn rechterhand niet aan de zuiger van de spuit, zoveel rek zit er niet in.

Ik had zittend geinject, rechter arm langs mn kuit en schouder hangend na onder.

Met slin spuitje gaat het erg goed. (Slin spuitje vullen via backloaden) Aspireren gaat niet dus doe ik dan ook niet bij delts inject met ern slin spuitje

Vind je dat niet riskant pumpie, niet aspireren?

Als ik mijn linker schouder injecteert hou ik mijn arm voorlangs en pak ik mijn rechter lat vast zeg maar. Aspireren doe ik door met de bovenkant van mijn wijs- en middelvinger de zuiger weg te duwen. Als je het eenmaal door hebt is het goed te doen.

• Like
Waarderingen: REJ
kan je toch alsnog in een ader zitten? lijkt me als je tren gebruikt toch niet zo goed

Misschien wel. Maar heb het toch al zeker 100x gedaan en nooit een probleem. Niet eens tren hoest dus zal nooit dicht in de buurt van een ader zijn geweest. Ik doe wel altijd eerst een klein beetje en dan ff wachten. Als er dan niks aan de hand is druk ik de rest erin.

Meeste artsen aspireren volgens mij ook niet, als ik kijk naar de injecties die mijn kinderen krijgen bij het consultatie bureau.

Misschien wel. Maar heb het toch al zeker 100x gedaan en nooit een probleem. Niet eens tren hoest dus zal nooit dicht in de buurt van een ader zijn geweest. Ik doe wel altijd eerst een klein beetje en dan ff wachten. Als er dan niks aan de hand is druk ik de rest erin.

Meeste artsen aspireren volgens mij ook niet, als ik kijk naar de injecties die mijn kinderen krijgen bij het consultatie bureau.

Is misschien wel wat mierenneukerij, maar het kan 1000x goed gaan en dan ook een x niet. Toen ik in delts zette was met 0,6x25 aspireren gaat daarmee prima en naald voelde ik ook helemaal niks van eigenlijk, pip ook nauwelijks

Terug
Naar boven