AndroidHealthClinic

Demian zo snel mogelijk buff logje

Bezoekers in dit topic

88,1 5 dagen terug ofso, deze week 5x130 deadlift deadstops en 5x85 full squat paused
 
89,1
 
:trollface:

uploadfromtaptalk1348132120359.jpg
 
Hij blijft maar de semi fatty gay pics sturen :(
 
Die heeft echt ook allas zwart rood....

Kamer is al 7 jaar oud, enige wat ik ook srs doe ik slapen en op de pc dus niet veel waarde om alles te veranderen als ik toch over een paar jaar weg ga :)
 
Kilo per dag gain, nice! 5x70 bench bij bijna 90 bw is netjes man haha. Deadlift is wel goed. Wat is je schema nu? Of gewoon hoe het voelt?
 
beetje extra vet erbij in een bulk boeit niet zoveel aangezien het er net zo makkelijk weer afgaat(en liever extra vet ipv minder spier), maar dit is een beetje nutteloos
 
Kilo per dag gain, nice! 5x70 bench bij bijna 90 bw is netjes man haha. Deadlift is wel goed. Wat is je schema nu? Of gewoon hoe het voelt?

Doe nu een ub/lb/ub/lb/armen-buik-kuiten schema en ff kijken hoe dat bevalt.

Dat ik 5 dagen later een kilo meer weeg zegt natuurlijk niet veel, hou sowieso veel vocht vast...

PR; 5x132,5 deadlift
4x30 dumbbell press
5x20 shoulder press

niet sure welke ik er in had gezet
 
Want spier verlies door cutten bestaat natuurlijk niet bij naturels.

als je het goed doet en begint bij een hoog percentage zoals demian hier dan is het miniem hoor
 
Ah, vandaar
Was bijna bang dat je zelf dacht het te weten

jij weet zelf net zo goed als ik dat een klein energietekort eerder gehaald word uit die dikke pens ipv spieren, je kan spierverlies gewoon miniem houden hoor.

ik was met mijn post hiervoor sarcastisch
 
jij weet zelf net zo goed als ik dat een klein energietekort eerder gehaald word uit die dikke pens ipv spieren, je kan spierverlies gewoon miniem houden hoor.

ik was met mijn post hiervoor sarcastisch

Tuurlijk, al ga jij hier uit van een 'perfect scenario'. Het feit is dat veel jongens niet goed weten (of niet goed genoeg) hoe ze goed moeten cutten.
Ook ben ik toch nog steeds van mening dat een vet % boven de 12 echt geen voordelen heeft die opwegen tegen de nadelen.
Maar dat is dan weer mijn eigen mening
 
Back
Naar boven