- Waardering
- 410
Ja maar een chirurg heeft veel meer tijd geinvesteerd in opleiding en heeft veel belangrijker werk
hahaha potverdomme. Jij bent echt te dom om te poepen he.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar een chirurg heeft veel meer tijd geinvesteerd in opleiding en heeft veel belangrijker werk
overigens lijkt kapitalisme werkelijk wel goed te werken om geld eerlijk te verdeleneen chirurg verdient namelijk een goede duit(10k per maand?), terwijl een tienerhoer zoals miley cyrus nog nooit een vinger heeft uitgestoken en al miljoenen op de bank heeft staan.
+1, zowel de belgische als nederlandse manier!hahaha potverdomme. Jij bent echt te dom om te poepen he.
Wie zegt dat kapitalisme zorgt voor een eerlijke verdeling van het geld dan en wat is eerlijk? Kapitalisme is ook gebruik maken van de vraagkant en daar op inspelen. Als mensen graag luisteren naar pulp kun je daar vele miljoenen mee verdienen, voorlopig moet je het dan nog maar doen om de juiste soort pulp te maken.
ging gewoon in tegen realmenno zn achterlijke opmerking over het communisme. (had er wellicht een paar '
' tussen moeten zetten)Wie zegt dat kapitalisme zorgt voor een eerlijke verdeling van het geld dan en wat is eerlijk? Kapitalisme is ook gebruik maken van de vraagkant en daar op inspelen. Als mensen graag luisteren naar pulp kun je daar vele miljoenen mee verdienen, voorlopig moet je het dan nog maar doen om de juiste soort pulp te maken.
Maar weer eens geschoond, volgende keer zijn het topicbans en kaarten. Nokken met dat gezeik over en weer.

Democratie bestaat gewoonweg niet. Net doen alsof mensen vrij zijn is veel makkelijker.
Een vers schilletje over de rotte appel heenplakken.
heey ik heb een vraag
ik wil in sept beginnen met cutten, ik wil dat in combinatie met winstrol maar er is mijn aangeraden om het met anavar in combinatie met deca te doen.
mijn doel is om ietsjes massiever en vooral droger te worden.
wat denken jullie dat het besten is ?
.
Uiteindelijk draait de overheid om de burger en samenleving in zijn geheel.
Wij met zijn alle financieren die hele overheid die voor ons bedoelt is.
Mogen we dan ook niet een beetje meebeslissen?
Hoe kan je ingodsnaam een dictatuur mooi vinden.
Een dictatuur zoals we die kennen is niet fraai natuurlijk, volgens mij heeft hierboven ook niemand dat zo gesteld?
Het concept van de 'gematigde dictatuur' is iets anders, hoofdzakelijk hypothetisch.
Wat altijd lastig blijft in een samenleving is dat mchthebbers meer macht ( of eigenlijk controle) willen en 'het volk' wil altijd meer vrijheden. Als je kijkt naar de vrijheden in NL dan gaan die van de ene groepering zo langzamerhand ten koste van vrijheden van andere groeperingen. Ook een eeuwige zoektocht naar balans...

Dankzij vele parasieten die de regels naar hun hand willen zetten is er zoveel regelgeving. Als je bepaalde zaken niet dichttimmert gaan teveel mensen misbruik maken van de situatie. De overheid belazert de boel niet, het is meer het parasitaire gedeelte van Nederland dat stelselmatig de boel wil belazeren.
Ja vooral sympathie opbrengen voor mensen die het systeem misbruiken, kan je er in ieder geval op rekenen dat er alleen maar meer regeltjes bij komen als meer mensen zulke sympathieen hebben.
Het regeren van een land of EU is zeer complex, jij doet het nu net voorkomen alsof er alleen maar personen werken die uit zijn op het uitvoeren van de eigen idealen zonder oog te hebben voor de burger. Erg simplistisch wederom, zeker als je weer eens aankomt zetten met de term 'de rijkere'.

Dat het zeer complex is begrijp ik, maar dit had toch zeker voorkomen kunnen worden door het dichttimmeren van dingen zoals je zo mooi zegt.
Ik ben er zeker van overtuigd dat politici te veel aandacht besteden aan hun eigen idealen.
En het gevolg is daarvan minder oog te hebben voor de burger, absoluut!
Als je het graag anders noemt dan "de rijkere" ga je gang, het leek me wel een makkelijke benaming.
Begrijp ik nu goed dat jij geen controledrang van politici en overheid waarneemt?