- Waardering
- 2.654
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Ik heb gewoon weinig vertrouwen in politiek.
De controle-mogelijkheid zal zeker hebben meegespeelt bij het idee voor een veiliger Nederland.
Wat ik van de hoge belastingen vind is duidelijk, pure diefstal.
De burger heeft toch minder mogelijkheden zich hier te beschermen tegen de hebzucht van de overheid door gebrek aan macht.
Ik vertik het alles te slikken van de overheid.
Het is ook gewoon op een andere manier naar dingen kijken, want de overheid maakt ook foute, en niet de minste.
Ik kan me voorstellingen maken bij regelovertreders, maar keur ook niet alles goed.
Ach ja van iemand die belastingen ziet als diefstal had ik ook niks anders verwacht. Alsof jouw vriendjes 'de rijkere' zich niet op alle mogelijke manieren indekken om zo min mogelijk belastig te betalen. BV'tje hier, BV'tje daar en nog wat andere constructies waar belastingtechnisch voordeel uit valt te halen en opeens betalen 'die rijkere' een stuk minder belasting.
Een overheid zonder fouten zou een overheid zonder mensen moeten zijn, de mens maakt nou eenmaal fouten maar over het algemeen kan je toch wel zeggen dat veel zaken in Nederland prima geregeld zijn. Bureaucratisch ja maar het is hier tenminste geen corrupte bende zoals in sommige andere landen die zich kenmerken door veel regelgeving maar dan vooral ten bate van de ambtenaren die er munt uit slaan.