Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

net even mijn rippetoe papiertje erbij gehaald, je stats zijn EXACT dezelfde als de mijne op mijn 2de week training
alleen was mijn deadlift wel 20 kg zwaarder..maar al de rest is EXACT hetzelfde, als ik mag uitgaan van je vorige en huidige training
---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------
ow,trouwens, beetje meer vreten mag toch wel, aangezien je nog niet zoveel weegt is wat vet bijkomen niet zo erg.
3000 kcal zou ik toch doen.

Haha, alleen de deadlift dan wel 20kg zwaarder, goed hoor![]()
Mijn deadlift ligt eigenlijk ook wel hoger, ik heb al 10*80 gedaan, wilde gewoon rustig opbouwen en eens zien hoever ik met de normale grip kom
Hoelang heb jij het rippetoe schema gevolgd? Wat waren je stats toen je ermee stopte?
Over de voeding, ik eet momenteel iets van een 2100 kcal per dag (niet trainingsdag) en ik kom nog lichtjes aan, denk dat moest ik 3000 kcal eten ik veel te snel zou aankomen.
Mijn vetten in mijn voeding zijn momenteel wel erg laag, denk dat ik maar iets van een 30 gr binnenkrijg en dit wil ik wat omhoog gooien. Daarvoor nam ik amandelnoten en pindakaas maarja, wegens allergie heb ik deze er nu uitgegooid
Ik ga eens zien voor gebroken lijnzaad en miss ook terug met olijfolie beginnen.

wat betreft vetten in de voeding heb ik nooit begrepen hoe mensen zo weinig vetten kunnen binnenkrijgen. als ik jou was zou ik VEEL minder clean gaan eten. heb je een allergie voor vlees? als je dat niet hebt: gehakt, kip, steak, etc... alle vlees is goed! halfvolle melk drinken bijvoorbeeld is ook maklijk.
als je een beetje minder weegt en laag in vet zit, kun je echt heel hard gaan. je hebt namelijk geen reden om 'clean' te eten, tenzij je een echte beachboy wil worden
het is natuurlijk jou keuze!

Gaat nog steady
Over voeding, je komt nu aan omdat je pas begint met krachttraining. Later moet je 4000 eten of je gaat stil liggen (zo is het om ecto te zijn)
Gaat nog steady
Over voeding, je komt nu aan omdat je pas begint met krachttraining. Later moet je 4000 eten of je gaat stil liggen (zo is het om ecto te zijn)
dat is net hetzelfde voor endo's.
eenmaal je uit je beginnersfase zit en wat spiermassa hebt moet je meer gaan vreten, punt uit

als ik jou was zou ik 1 training teruggaan.
zo heb je 1 training om erin te komen, 1 training om te evenaren en dan kun je terug gaan knallen.
let wel wat op voldoende kcal inname als je daar veel gaat sporten![]()
Als de afgelopen training niet zwaar aanvoelde kun je denk ik wel gewoon door.
Zorg er van de week voor dat je veel stil zit, je mag niet teveel verbranden natuurlijk![]()