baksteen123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 289
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
80kg bij 1.85 met 10% (mits die klopt) ziet er al netjes uit denk ik..
Misschien ben je niet zo ecto als ik/jij dacht..
Wat eet je op een gemiddelde dag?
Waar blijven de pics van je huidige toestand Dennis?
Ben benieuwd aangezien onze stats aardig overeenkomen zoals je weet![]()
FlauwPics ga ik binnekort wel even maken, wanneer ik de 80kg ben gepasseerd.

Ik ben dat ook niet over mijne maar ik denk dat dit voor 99% van de mensen die trainen geldt dus wat een non-excuusIk ben nog niet tevreden over me huidige fysiek, vandaar dat ik steeds excuses verzin![]()

Ik ben dat ook niet over mijne maar ik denk dat dit voor 99% van de mensen die trainen geldt dus wat een non-excuus![]()

80kg bij 1.85 met 10% (mits die klopt) ziet er al netjes uit denk ik..
Misschien ben je niet zo ecto als ik/jij dacht..
Wat eet je op een gemiddelde dag?

netjes dat schema. Die 150gram rijst is ongekookt gewogen neem ik aan?
Enige punt van kritiek is dat je gedurende de dag niet echt goeie eiwitten pakt, enkel uit melk of boterham beleg. Mja is niet zo een ramp. Evt kan je nog 2-3 eitjes wegtikken tijdens schooltijd

Ey man, van 40kg komen en nu 100kg benchen! Zijn er niet veel die je die progressie na doen denk ik. Waarom doe je niet borst/triceps samen en schouders/biceps? Kan je tenminste benchen waarbij je je triceps en borst pakt.
Kip en vis drbij klinkt goed! Trouwens, je lichaam neemt creatine beter op als je het niet bij een maaltijd neemt. Ik neem crea tussen mn ontbijt en lunch, misschien een ideetje?
Ik bench... Naja
/abbo![]()

woo, ik zag je pic.
je was wel echt mager ja!
gelukkig weeg je nu al een stuk meer
ik was juist het tegenovergestelde, ik was 94kg en een speklaag xD
Haha, dat is iig een beter begin dan 55kg en een t*fus ecto zijn. Dan mag je, je 3x in de rondte vreten voordat je uberhaupt richting de 80kg gaat.

vraagje... je ben diabetes type I dus neem je insuline injecties zeker
je bent idd sterk voor ene superrrrrr ecto.
ook ik ga je volgen![]()