- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Nice, heb een nieuwe bijnaam. "Super ecto"
Of ik daar trots op mag zijn is het 2de![]()
als je van super ecto naar super buffel gaat. ja!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice, heb een nieuwe bijnaam. "Super ecto"
Of ik daar trots op mag zijn is het 2de![]()
Ben ongeveer op de helft
Vroegah 55kg - nu 80kg -in me dromen 95kg
Die eerste foto is wel echt blanke ethiopiër aan zeemaar goed bezig! succes
haha, Thanks!qft :ddie eerste foto is wel echt blanke ethiopiër aan zeemaar goed bezig! Succes

Wat is er met je latpull aan de hand man?
Moet echt veel meer in zitten dan 50kg...
FF het filmpje uit de link in het BB topic op MF checken voor correcte uitvoering
---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------
Wat is die eerste oefening trouwens?
Zijn dat rustige wide-grip pull-ups? Bruut hoor. Had je zin om naar huis te gaan dat je 20 reps deadliftte?![]()
Wat betreft creatine zou ik het niet weten. Als ik het boek 'Burn fat feed the muscles" moet geloven -en dat doe ik nu even voor het gemak- is timing van voeding zelf wel heel belangrijk. O.a doordat de opname van eiwitten ca 2,5 tot 3 uur duurt. Na die tijd hebben je spieren dus weer nieuwe eiwitten nodig. Daarnaast als je goed timed, blijft je metabolisme hoog. In het boek staat zelfs dat je je eigen spieren afbreekt ELKE minuut nadat de 3 uur na je vorige maaltijd gepasseerd zijn.Ik hecht weinig waarde aan, wanneer ik wat neem. Ook na het trainen, gooi alles gewoon naar binnen en dan komt het vanzelf wel goed. Zou het zoveel uitmaken als ik het met zoveel minuten verschil neem, en dan precies dat er achteraan ?
Never change a winning team.Volgens mij kan je wel voordeel halen uit die insuline van je, maar ik heb er niet zoveel verstand van.