Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

Die eerste foto is wel echt blanke ethiopiër aan zee:p maar goed bezig! succes

• Topic Starter Topic Starter
Net rug getraind

Compound row
8x71kg
8x84kg
8x98kg
6x112kg PR! (Fullstack), had nog nooit hoger dan 100kg gedaan, maar lukt dus wel aardig.

Optrekken
8xbw (wijd)
8xbw (normaal)
5xbw (smal)

Lat pull
12x40kg
8x50kg
Weet niet precies, is niet bepaalde de leukste oefening vind ik.

Dumbbell row
8x22kg
8x26kg
6x30kg

Deadlift - Ben weer redelijk aan het opbouwen, aangezien vorige keer techniek gewoon belabberd was.

8x50kg
8x70kg
5x90kg
20x100kg is denk wel een volume pr :D

Elke week gewicht verhogen, en aantal herhalingen verlagen.

Lekkere training. Merk wel dat ik nu goed vooruit ga, en krijg de laatste tijd ook dat signaal van de medemens, hihi.

je bent echt goed krachtig man!

Wat is er met je latpull aan de hand man?
Moet echt veel meer in zitten dan 50kg...

FF het filmpje uit de link in het BB topic op MF checken voor correcte uitvoering :)

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

Wat is die eerste oefening trouwens?

Wat is er met je latpull aan de hand man?
Moet echt veel meer in zitten dan 50kg...

FF het filmpje uit de link in het BB topic op MF checken voor correcte uitvoering :)

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

Wat is die eerste oefening trouwens?

Dat is deze oefening: [Link niet meer beschikbaar]

Uitvoering weet ik wel, maar vindt het gewoon een bagger oefening. Wel paar keer 70kg/80kg gehaald, maar ga er nooit voor. Volgende week maar even verandere in brengen!

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

je bent echt goed krachtig man!

Thanks!

Die oefening heb ik nog nooit gezien maar zal vast wel nuttig zijn :P

Zijn dat rustige wide-grip pull-ups? Bruut hoor. Had je zin om naar huis te gaan dat je 20 reps deadliftte? :P

Zijn dat rustige wide-grip pull-ups? Bruut hoor. Had je zin om naar huis te gaan dat je 20 reps deadliftte? :P

Mwah, redelijk rustige pull-ups ja. Ging niet zo lekker, heb wel keer 15xbw gehaald, en dan op ze breedste punt.

Haha, nee me techniek van tijdje terug met deadliften was bagger. Vandaar dat ik nu even op reps train en techniek goed wil hebben voordat ik hoger ga. Ga zo elke weeg denk 10kg erbij gooien, en reps iig boven de 8 te houden. Zo hoop ik weer binnen paar maanden 8x150kg te doen, zoals tijdje geleden gelukt is.

Klinkt fors. Je zal wel een bruut voordeel hebben van je spiergeheugen! Of hoe dat ook heet :roflol:

Ik hecht weinig waarde aan, wanneer ik wat neem. Ook na het trainen, gooi alles gewoon naar binnen en dan komt het vanzelf wel goed. Zou het zoveel uitmaken als ik het met zoveel minuten verschil neem, en dan precies dat er achteraan ?
Wat betreft creatine zou ik het niet weten. Als ik het boek 'Burn fat feed the muscles" moet geloven -en dat doe ik nu even voor het gemak- is timing van voeding zelf wel heel belangrijk. O.a doordat de opname van eiwitten ca 2,5 tot 3 uur duurt. Na die tijd hebben je spieren dus weer nieuwe eiwitten nodig. Daarnaast als je goed timed, blijft je metabolisme hoog. In het boek staat zelfs dat je je eigen spieren afbreekt ELKE minuut nadat de 3 uur na je vorige maaltijd gepasseerd zijn.

Maar als jij het effect van creatine merkt, vooral blijven doen dan he! :) Never change a winning team.

Ik ga je log trouwens ook volgen. Goede gewichten die je daar wegzet!

Ja, je lichaam kan niet goed eiwit opslaan, dus daarbij is het essentieel om te timen. Denk dat een hoge dosis creatine tijdens een maaltijd hetzelfde effect heeft als een normale dosis creatine een uur na de maaltijd.

Dus in principe, volgens het boek. Is het in de ochtend en na het trainen als volgt:

- Creatine
- Whey 15 min later
- Maaltijd rijst/pasta 1u later.

En dan in de ochtend de maaltijd, gewoon meteen na de whey nemen. Denk dat, dat kwartiertje wachten nog wel moet lukken voor de whey. Maar uur wachten op me maaltijd dat wordt hem niet. Train meestal ook wel rond de 2u, teminste ben 2u weg met omkleden, beetje lullen in de gym en dergelijke. Dus om de 2u eten, wat ze ook zeggen. Zou beteken dat ik daarna meteen een maaltijd moet nemen.

Maar even aankijken, ga ook weer de whey perfection bestellen. Die kan ik in 1x opdrinken. Voeding even aanscherpen.

Woog vanochtend 79,1. Hoop over paar weken 80kg aan te tikken. Hoorde gister op feestje toch nog aardig wat complimentjes over me fysiek. Het begint eindelijk beetje te komen. Had vrijdag ook nog discussie met een vriend, dat ik te groot wordt. Dat ik nu moet stoppen. Haha alleen nog maar meer motivatie om door te gaan!

Thanks KevvL, ga je log ook even bekijken

Laatst bewerkt:
Volgens mij kan je wel voordeel halen uit die insuline van je, maar ik heb er niet zoveel verstand van.

Volgens mij kan je wel voordeel halen uit die insuline van je, maar ik heb er niet zoveel verstand van.

In de zin van groeien ?

Nope, gevraagd aan doktor + wat mensen die er verstand van hebben.

Zou slechts een minimscuul voordeel ervan hebben. Maar dan ga ik spelen met me gezondheid met kansen op flauwvallen en in coma raken. Dus doe maar niet.

+ Het weegt niet op, tegen het nadeel ervan.

Terug
Naar boven