MuscleMeat

Dennisik, road to 95kg

In de zin van groeien ?

Nope, gevraagd aan doktor + wat mensen die er verstand van hebben.

Zou slechts een minimscuul voordeel ervan hebben. Maar dan ga ik spelen met me gezondheid met kansen op flauwvallen en in coma raken. Dus doe maar niet.

+ Het weegt niet op, tegen het nadeel ervan.

Ah oke, jammer.

Dus in principe, volgens het boek. Is het in de ochtend en na het trainen als volgt:

- Creatine
- Whey 15 min later
- Maaltijd rijst/pasta 1u later.

En dan in de ochtend de maaltijd, gewoon meteen na de whey nemen. Denk dat, dat kwartiertje wachten nog wel moet lukken voor de whey. Maar uur wachten op me maaltijd dat wordt hem niet. Train meestal ook wel rond de 2u, teminste ben 2u weg met omkleden, beetje lullen in de gym en dergelijke. Dus om de 2u eten, wat ze ook zeggen. Zou beteken dat ik daarna meteen een maaltijd moet nemen.

Creatine hoeft niet per sé na je training ofzo he. Gewoon niet tegelijk met een maaltijd voor betere opname, thats it :P

Woog vanochtend 79,1. Hoop over paar weken 80kg aan te tikken. Hoorde gister op feestje toch nog aardig wat complimentjes over me fysiek. Het begint eindelijk beetje te komen. Had vrijdag ook nog discussie met een vriend, dat ik te groot wordt. Dat ik nu moet stoppen. Haha alleen nog maar meer motivatie om door te gaan!

Ja heerlijk is dat :D Zeker als je maten een tijdje niet heb gezien. Ga in de zomervakantie weer wat meiden tegenkomen die ik dan bijna een jaar niet heb gezien... :eyebrow:

• Topic Starter Topic Starter
Net borst + biceps training, ging wel redelijk opzich.

Bankdrukken
20x20kg
8x40kg
8x60kg
5x80kg
6x90kg -> Vpr
5x90kg
3x95kg - Ging opzich wel redelijk, had gehoopt op 8x90kg. Maar dat mocht niet baten

Incline
8x20kg
8x40kg
5x60kg
5x75kg
5x70kg

Decline Dumbbell press
8x20kg
5x26kg
7x30kg

Fly's
15x12kg
15x10kg - Borst was kapoot

Daarna biceps

Met barbell 22,5 - 21e, laatste 5 dat iemand tegenhoudt

Dumbbells
8x10kg
8x13kg
8x15kg

Daarna nog met apparaat gaan curlen 12x31 en 12x21. Laatse 5 tegenhouden. Ik kon me arm niet meer strekken, wat een pomp

Over het algemeen een redelijke training, pomp in me armen was k*t en aan de andere kant geweldig soort haat liefde relatie.
No pain nog Gain!

6*90 is niet mis!

Klopt, maar had stiekem gehoopt op 8x.

Volgende week maar 3x5x92,5kg proberen. Even kijken hoever ik daarin kom. Over paar weken moet 8x90kg wel te doen zijn.

voeding hooghouden, goed blijven slapen en trainen. dan is alles mogelijk

voeding hooghouden, goed blijven slapen en trainen. dan is alles mogelijk

+111111111

4,5Kg whey perfection is besteld :D, voeding ga ik even aanscherpen + wat kip inslaan. Dan ga ik deze 8 laatste weken van school nog ff knallen. En hoop zo voor de zomer 110/115 te banken. Doel was 100kg maar die is al gehaald.

Benen & Triceps

Squat
8x20kg
8x50kg
5x70kg
5x90kg
5x110kg

5x125kg
5x125kg
8x125kg - Vpr, en hij was godver zwaar!

Legpress
8x120kg
8x140kg
8x160kg
6x190kg, was kapot.

Calf raises
25x20kg
25x30kg, doe ik ook nooit meer.

Lying Leg Curl
8x40kg
8x50kg
6x60kg (Fullstack)

Daarna Triceps, voelde me na de squat redelijk misselijk, vandaar dat de oefeningen niet zo denderend gingen kwa gewicht.

Pulldown
8x20kg
8x30kg
12x35kg
8x40kg - PR!

Daarna nog wat skullcrusher, en cable pushdown.

Lekkere training, kuiten zijn helemaal kapot. Squat was godver zwaar, maar toch gelukt. Ik mag niet klagen.

Wat nog wel ff lachen was, we waren bezig met triceps en 3 superdudes stonden eromheen. Vriend waarmee ik train, begint oppeens van ja bestel jij nog even anabolen. Dus ik kijk hem raar aan, en begin over winstrol en dianabol. Je had hun gezichten moeten zijn. Alle 3 waren ze stil, en staarde ons aan met pupillen groter dan een puppy, heb me kapot gelachen :roflol:

Laatst bewerkt:
damnnnnnn 8*125 !!!!!

nice!!!!

nog anabolen besteld :eyebrow:

damnnnnnn 8*125 !!!!!

nice!!!!

nog anabolen besteld :eyebrow:

Thanks!, haha nee.

Vorige keer ook in de kleedkamer, heb diabetes dus me tas zat vol met naalden en ampullen. Komt een vriend aan.

- Wat is dat,
ja anabolen.
- Neeee dat kan niet, echt waar ?
ja echt waar, dus pak een naald en laat het ff zien.
Heel de kleedkamer was stil en keek me kant op.
Kwam die later nog met de auto naast ons rijden om te vragen of we echt gebruiken :roflol:

wat zijn mensen toch lekker verstandsloos:)

jij speelt vals met je anabolen :P

lekker gesquat man :)

Wat nog wel ff lachen was, we waren bezig met triceps en 3 superdudes stonden eromheen. Vriend waarmee ik train, begint oppeens van ja bestel jij nog even anabolen. Dus ik kijk hem raar aan, en begin over winstrol en dianabol. Je had hun gezichten moeten zijn. Alle 3 waren ze stil, en staarde ons aan met pupillen groter dan een puppy, heb me kapot gelachen :roflol:

:roflol: Haha, supermooi :roflol:

Echt wtf squat jij hard gozer, branden die wheels! :thumbs:

En stiekem anabolen gebruiken, en zeggen dat je diabetes hebt he ;)

j/k

:roflol: Haha, supermooi :roflol:

Echt wtf squat jij hard gozer, branden die wheels! :thumbs:

Haha, thanks. 150kg moet denk wel voor de zomer erin zitten.

En stiekem anabolen gebruiken, en zeggen dat je diabetes hebt he ;)

j/k

Haha. Maar merk er weinig van, diabetes is alleen maar een nadeel.

Ook al heb ik insuline genoeg op voorraad :D, zal er ook nooit mee spelen of het maximale uittesten. Ik denk nog wel een klein beetje aan me gezondheid

Lekker getraind en :roflol: @ AAS actie!

Ben benieuwd wat je nu op fullsquats doet, ik wil kunnen vergelijken :p

gewoon 2 dosissen inspuiten voor je squatsessie! Succes granted!

Lekker getraind en :roflol: @ AAS actie!

Ben benieuwd wat je nu op fullsquats doet, ik wil kunnen vergelijken :p

Zal het volgende week keer even proberen met opwarmen. Heb het nog nooit goed geprobeerd, paar keer voor de grap. Ga altijd gewoon iets onder parallel en dan vindt ik het wel mooi.

gewoon 2 dosissen inspuiten voor je squatsessie! Succes granted!

Denk dat ik de gym dan niet haal :D

Terug
Naar boven