MuscleMeat

Dennisik, road to 95kg

Bezoekers in dit topic

Damn jij was wel echt graatmager..
Maar 90kg voor je 20ste red je denk ik wel ;)
succes
 
---

Decline dumbbells
6x26kg
6x30kg - Merk dat over heel me training vooral me armen het zwaarst krijgen, kracht in borst is wel aanwezig.

Daarna wat pomp werk voor die BiCepSs

Misschien een idee om dan een fly te doen want je had al 2 presses gedaan, maar best goede gewichten kerel.
 
Misschien een idee om dan een fly te doen want je had al 2 presses gedaan, maar best goede gewichten kerel.

Ja ik had nog 2 setjes fly's gedaan, en daarna dumbbells gedaan. Doe fly bijna nooit, die ga ik er ook maar in gooien. Vind het opzich wel een lekkere oefening.

Thanks!

Edit: weet niet of je bf hoog is, anders heb je een bruut gewicht voor je 17e!
 
Laatst bewerkt:
Ja ik had nog 2 setjes fly's gedaan, en daarna dumbbells gedaan. Doe fly bijna nooit, die ga ik er ook maar in gooien. Vind het opzich wel een lekkere oefening.

Thanks!

Edit: weet niet of je bf hoog is, anders heb je een bruut gewicht voor je 17e!

Ja fly vind ik ook wel relax, ik heb nu echt zin om borst te trainen maar m'n schouders zijn ****ed.
Hehe ik woog eerst 100kg+, vetpercentage ik gok 15%, staan veel foto's in me oude log dus kan je zelf beoordelen.
 
Ja fly vind ik ook wel relax, ik heb nu echt zin om borst te trainen maar m'n schouders zijn ****ed.
Hehe ik woog eerst 100kg+, vetpercentage ik gok 15%, staan veel foto's in me oude log dus kan je zelf beoordelen.

Damn, netjes gozer. Dat op je 17de!, Moet ik godver nog 3 jaar voor trainen.
 
Damn, netjes gozer. Dat op je 17de!, Moet ik godver nog 3 jaar voor trainen.

Naja ik ben 1.89 dan is 100kg niet zo veel maar toch bedankt, ik doe m'n best en over mijn genen mag ik niet klagen.
 
Vandaag benen training, was er wat sceptisch over. Had vannacht een aardige hypo, en dat resulteerde in heel de dag hoge bloedsuiker. Vermoeid en dergelijke

Benen & Buik

Squat
8x50kg
8x70kg
5x90kg
3x110kg

5x120kg
5x120kg
8x120kg - vpr!
Laatste set keek een ex-powerlifter mee, en vond de diepte goed bij elke 8. Dus ben zeker tevreden

Legpress
8x130kg
8x150kg
8x170kg
8x200kg - vpr!,

Lying Leg Curl
8x35kg
8x45kg
8x60kg (Meer kan niet, Fullstack heet zoiets ?)

Daarna wat buik oefeningen gedaan.

Ik mag denk niet klagen.
 
Niet verkeerd, maar trainen na een hypo? Hmm lijkt me niet echt relax..
 
Niet verkeerd, maar trainen na een hypo? Hmm lijkt me niet echt relax..

Was vannacht, dus bijna 20u geleden. Heb dat zelden, dus voelde deze wel goed moet ik zeggen. Flikkerde bijna 2x de trap af.
 
Was vannacht, dus bijna 20u geleden. Heb dat zelden, dus voelde deze wel goed moet ik zeggen. Flikkerde bijna 2x de trap af.

Ja had je er geen spierpijn van? Ik kende een gast die had wel vaak flinke hypo's. Ik ging eerst ergens wonen en sliep ik bij hem op de kamer, maar wist niet dat hij diabetes had en wist ook niet wat een hypo was. Toen midden in de nacht begon hij te schokken als een gek, ik dacht wtf is dit. :eek:
 
Ja had je er geen spierpijn van? Ik kende een gast die had wel vaak flinke hypo's. Ik ging eerst ergens wonen en sliep ik bij hem op de kamer, maar wist niet dat hij diabetes had en wist ook niet wat een hypo was. Toen midden in de nacht begon hij te schokken als een gek, ik dacht wtf is dit. :eek:

Nee, zo erg was het niet. Was nog wel bij bewustzijn, maar zweette als een gek, kon niet op me benen staan. Handen trilde. Beneden als een gek gaan eten.

Wat jij bedoelt heb ik ook 3x thuis gehad, thuis. Broertje heeft het ook, als hij dan als een plank naar beneden valt. Staat je hart even stil.
 
Nee, zo erg was het niet. Was nog wel bij bewustzijn, maar zweette als een gek, kon niet op me benen staan. Handen trilde. Beneden als een gek gaan eten.

Wat jij bedoelt heb ik ook 3x thuis gehad, thuis. Broertje heeft het ook, als hij dan als een plank naar beneden valt. Staat je hart even stil.

Ah oke, ja het is best schrikken om te zien.
 
Waar blijven de pics van je huidige toestand Dennis?
Ben benieuwd aangezien onze stats aardig overeenkomen zoals je weet :)
 
vind je best sterk voor een super ecto
abbo
 
Back
Naar boven