XXL Nutrition

'Dexaprine' iForce Nutrition

Ik kan het nergens meer krijgen is het uit de handel gehaald?
zo ja komt het nog weer terug?

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 10:04 ----------

Kan ik het nog ergens kopen?
was al een tijd bezig met dit spul en het is super, maar het is nergens meer te krijgen.

Er komt een nieuwe versie zonder DMAA/1,3, wanneer weet ik niet precies.

Ben blij dat ik met de actie 2 verpakkingen gekocht heb (waren volgens mij 60 tabletten per verpakking?!). Dit vanwege het fijt dat DMAA/1,3 verboden/niet meer verkocht mag worden.

Ga waarschijnlijk pas begin van het nieuwe jaar beginnen met cutten dus ze staan nog even op de plank maar had er dus niet mee moeten wachten.

Ook al zal er een nieuwe komen zal deze niet meer het DMAA/1,3 stofje hebben waar de meeste mensen juist zo goed op reageren.

Als ik het vergelijk met de oude verpakking zie ik dat de pillen zwaarder zijn (170 gram).

En volgens mij zit het volgende er niet meer in:
- 1,3 Dimethylpenylamine
- 3,3 Diiodo L Thryonine
- 3,5 Diiodo L Thyronine

Maar wat er dan wel bij zit:
- Acacia Rigidula Extract
- Rauwolfia serpentina
- Isopropyloctopamine

Even googelen wat de nieuwe stofjes zijn en ben benieuwd naar reviews van de vernieuwde versie

Nieuwe Dexaprine

Was mijzelf net aan het inlezen mbt dexaprine en de ervaringen.

Dit is wat ik gevonden heb op een Amerikaanse website, de post is van gisteren. Kan eventueel de link ook van het hele topic geven maar over het algemeen stond daar niets bijzonders in en imo het aanmelden niet waard(uitgekomen bij dit Amerikaanse forum adhv google).

[Originally Posted by Whacked
So I gotta tell ya. 1 caplet was great.

Energy Quality: Superior cleaner than original
Energy Longevity: Slightly less time
Appetite Suppresion: 1st version still better. I give the 1st version an 8/9. I'd give this one a 6.5/7

***It's important to note that I could not use the original with any consistency b/c even when I took it at 6am, I had sleep issues (beats me). With the new version, I slept just fine! So, overall, this product is superior for that reason alone (personally speaking).
]

Laatst bewerkt:
Nu er geen DMAA/1,3 meer in zit, is de werking van dexaprine wel nog hetzelfde? Of zal de werking van het product dalen/stijgen?

Heb een satchet, morgen eens proberen.

Vandaag de nieuwe dexaprine in gebruik genomen. Gelijk een heel tablet.
Nu 2 uur na gebruik, is m'n hartslag voelbaar sneller en heb een beetje last van trillende handen. Nog geen echte energie boost. Heb een beetje het gevoel als bij noxi pro maar dan zonder de focus.

Heb je ook ervaring met de oude formule?
Laat maar even weten hoe het is.

Nee, dit is de eerste keer dat ik het innam.

Heb me vergist door gelijk de gehele tablet te nemen, nam hem vanmorge op een lege maag en voelde gelijk hartkloppingen opkomen. Kreeg trillende handen en een beetje raar gevoel in m'n hoofd. Het eerste uur na inname was dan ook niet fijn voelde me erg onrustig en kon niet even rustig stilzitten. Eetlust was ook weg. Hierna gingen de hartkloppingen en trillende handen weg, bleef de energie en een lichte feelgood over. Honger gevoel kwam wel steeds meer terug. Op dit moment zo'n 7 uur na inname voel ik me redelijk duf in m'n hoofd, geen echte crash maar gewoon een beetje vaag gevoel.

Weet niet hoe ik op een halve reageer, maar dit was niet echt wat ik verwacht had. Voelde meer als een PWO zonder focus en een mindere feelgood.

Ik gebruik nu 3 dagen Dexaprine ( halve pil per dag).
Mijn bevindingen:
- Meer energie
- inderdaad minder zin in zoete dingen
- vooral in het begin van de ochtend, gevoel dat je moet boeren ( zeg maar hetzelfde effect na een glas cola).
- hart gaat sneller kloppen ( gedurende de dag)

Tot nu toe tevreden, het resultaat moet nog blijken.

Toch vind ik het wel handig om mezelf te verdiepen in de werkzame stoffen.
Dus ben ik naar de website van iForce Nutrition gegaan, daar vond ik dit:

Immediate Stimulation Stimulants found within Dexaprine:
1) Citrus Aurantium (30%): Synephrine, N-methyl-Tyramine (2-3 hour half life)
2) Acacia Rigidula (98%): Phenylethylamine (and its derivatives/isomers) such as N,N-dimethylphenethylamine, and N,N-dimethyl-A-methylphenethylamine. (30-90 minute half life)
3) Caffeine Anyhydrous (4 hour half life)

Hierbij valt de stof Acacia Rigidula op met het 98% percentage.
Op de site staat verder nog informatie over deze stof:
Acacia Rigidula (98%): This new ingredient not only provides us with endless energy, it also enables us to forget about our hunger for extended periods of time due to naturally occurring amphetamine like compounds found naturally within this potent plant. You thought your fat burner was strong?

These compounds have been found to occur naturally within the Acacia Rigidula plant*:
1) Amphetamine 2.
2) Methamphetamine
3) P-methoxyamphetamine

By incorporating compounds that give us amphetamine like results (intense energy/focus) like those found within the Acacia Rigidula plant (and thus in Dexaprine), you can be assured that any and all hunger pains you normally associate with dieting will be a thing of the past!

Nu ben ik geen expert, maar is Methamphetamine niet gewoon de belangrijkste stof in meth, speed etc?
En is dit niet gewoon verboden? ( maar nu legaal omdat het onder de naam Acacia Rigidula zit?)

Laatst bewerkt:
Ja in feite wel, maar het is een plantenextract dus dan mag het gewoon toegevoegd worden. Dit zal binnenkort ook wel weer gewoon verboden worden en zo blijft de supplementenindustrie de wetgeving telkens net een stapje voor.

Puur omdat je het legaal kunt kopen betekent niet altijd dat het niet slecht voor je is

Ja je hebt speed naar binnen gewerkt :D

Is het soms een rare vraag?

Ja in feite wel, maar het is een plantenextract dus dan mag het gewoon toegevoegd worden. Dit zal binnenkort ook wel weer gewoon verboden worden en zo blijft de supplementenindustrie de wetgeving telkens net een stapje voor.

Puur omdat je het legaal kunt kopen betekent niet altijd dat het niet slecht voor je is

Stel je krijgt een drugstest, dan zou je toch falen?

Ik gebruik nu 3 dagen Dexaprine ( halve pil per dag).
Mijn bevindingen:
- Meer energie
- inderdaad minder zin in zoete dingen
- vooral in het begin van de ochtend, gevoel dat je moet boeren ( zeg maar hetzelfde effect na een glas cola).
- hart gaat sneller kloppen ( gedurende de dag)

Tot nu toe tevreden, het resultaat moet nog blijken.

Toch vind ik het wel handig om mezelf te verdiepen in de werkzame stoffen.
Dus ben ik naar de website van iForce Nutrition gegaan, daar vond ik dit:

Hierbij valt de stof Acacia Rigidula op met het 98% percentage.
Op de site staat verder nog informatie over deze stof:

Nu ben ik geen expert, maar is Methamphetamine niet gewoon de belangrijkste stof in meth, speed etc?
En is dit niet gewoon verboden? ( maar nu legaal omdat het onder de naam Acacia Rigidula zit?)

Is het neefje van speed ja.

Terug
Naar boven