MuscleMeat

'Dexaprine' iForce Nutrition

wat ik ervaar is als ik deze op de lege maag neem, daarna mijn maaltijd na binnen knal en vervolgens ga trainen, ik de boost van mijn leven heb.
als ik eet en een hele tablet slik merk ik dat de energie veel meer verspreid is over de uren en heb ik meer een wake up gevoel dan een energy blast.

Wat bedoel je eigenlijk met een "wake up" gevoel?
Eerder in de zin van sloom zijn, of het gevoel hebben dat je goed uitgeslapen bent maar niet meer dan dat?

Ashley, laat je je vetpercentage geregeld meten? Ben nu wel benieuwd wat het qua vetverbranding voor vrouwen doet. Kan je niet een logje openen?
Wel handig om te weten of je niet ondertussen ook je eet- of trainingsgewoontes verandert.

Door omstandigheden heb ik 2 maanden niet getraind en ook geen dexaprine meer gebruikt....
Morgen ochtend ga ik weer fanatiek van start en zal ik het weer bij gaan houden....
Ik zal kijken of ik iets apart open of gewoon hier verder lul:P
Maar resultaten zullen pas na minimaal 4 weken te vertrouwen zijn door dat ik afgelopen 2 maanden een hele andere levenstijl heb gehad dan normaal en ik dat nu weer (!) ga omgooien....
Maar ik zal tussentijds wel ff posten :)

gr

Laatst bewerkt:
Ik heb dexaprine 3 maanden terug besteld en toen 4 dagen geprobeerd met een hele pil op een nuchtere maag. Eerste 3 a 4 uur is het net of je een duracell konijn bent :o, daarna zo misselijk als een kat en nergens meer zin in. Om deze rede ben ik er toen ook mee gestopt. Nu ben ik het sinds eergister weer gaan proberen omdat ik toch zoveel goede berichten hoor over dit goedje! S ochtends een kwart pilletje op een nuchtere maag, half uurtje wachten en wat eten, daarna nog een halve erna nemen. Mening bijgesteld: love it! Tot een uur of 9 bomvol energie en feel good! Daarna een zeer lichte crash van een uurtje, na die crash voel ik me weer 'normaal'. Over het afval gedeelte weet ik nog niks maar zal dit bij gaan houden!

een vraagje, is het gevoel hetzelfde als nox pump van dorian yates en heeft het invloed op de hartslag?

Gebruik het nu sinds 3 dagen (vandaag 3de dag), krijg er geen energie van denk ik merk het niet maar het zijn nog maar halve pillen... s'avonds lichte hoofdpijn gister viel het al mee. moet wel zeggen dat ik minder honger heb. Heb gisteren voor eerst sinds jaren me eten laten staan omdat ik "vol" zat.

Nu 2e dag! Werkt geweldig voor mij! Wat een energie.

Eerste dag nam ik een halfje, voelde niets..

Tweede dag een hele en ik ging bijna KO id gym (terwijl ik zoals altijd goed had ontbeten). Zwart voor mn ogen, weinig lucht, mn hart bonkte als een gek.

Morgen maar weer met een halfje beginnen..

Hoelang duurt het voor een pil werkt voor diegene die het voor het sporten pakken? Half uur-uur?

Hoelang duurt het voor een pil werkt voor diegene die het voor het sporten pakken? Half uur-uur?

Verschilt echt hoe goed je ertegen kan. Ik neem hem sochtends op een lege maag, na 6-7 uur begin ik de tintelingen te voelen (1.3d) en dat is het voor mij. Ik merk wel dat ik iets droger wordt maar niet heel bijzonder snel (neem het nu een week). Maar voor mij is het bekend dat ik behoorlijk wat nodig heb van pwo's of andere boosters.

Vraag me af of dit spul zijn werk wel doet. Neem het nu een aantal weken in combinatie met een low carb dieet en 4-5 keer trainen per week. Merk niet echt meer vetverlies ten opzichte van een normaal low carb dieet+ training. Ook niet tenopzichte van andere fatburners. Enige voordeel voor mij is dat ik iets minder honger heb. Ene keer voel ik me helder, dan weer wazig. Dat is het wel zo'n beetje.

Wat gebeurd er als je hier 5 of 10 pillen tegelijk van in neemt?

@stukspier: "A 20 year old lady in the UK allegedly took between 8 and 20 dexaprine tablets, presented to an A&E department and died of cardiac arrest a few hours later."

Ik gebruik het nu ruim 2 weken, merk weinig met betrekking tot mood en energie, waarschijnlijk omdat ik altijd veel koffie heb gedronken. Hongergevoel is wel minder, kan makkelijk tot 2 uur zonder eten (intermittent fasting) en heb het idee dat ik droger wordt, terwijl ik iets meer ben gaan eten.

Verder ben ik er wel achter gekomen dat ik geen koffie moet nemen binnen een uur na het nemen van de pil, dan krijg ik het gevoel als wanneer je in een te korte tijd te veel koffie drinkt. (moeilijk concentreren, onrustig) Later in de ochtend kan ik mijn normale hoeveelheid koffie drinken. (Ik sla eigenlijk mijn eerste 2 koppen van de dag over door de pil)

Mijn schildklier werkt bijna niet en ik heb hier medicijnen voor. Ik neem 0,225mg thyrax. Zou ik ook dexprine kunnen nemen of zou dat fout gaan?

Mijn schildklier werkt bijna niet en ik heb hier medicijnen voor. Ik neem 0,225mg thyrax. Zou ik ook dexprine kunnen nemen of zou dat fout gaan?

Zou het er niet op wagen, er zit 3,3- en 3,5-Diiodo-L-thyronine in (T2). Deze hebben mogelijk een direct effect op je schildklier. Hier is ook maar weinig onderzoek van te vinden, dus zeker in combinatie met je medicatie weet je niet wat de effecten zullen zijn.

Laatst bewerkt:
hoe groot is 1 zo een pil? kan nergens een afbeelding ervan vinden.

o52nh3.png

Die groene is dexa en die ander omega

Hoe lang mag je dat spul eigenlijk gebruiken. Doe meestal 5 dagen op 2 af.

Potverdikkie dit spul was me aangeraden door een kameraad, heb het vanmiddag binnen gekregen. Rond 9 uur zo'n pil genomen om te testen. Wou nu eigenlijk gaan slapen, maar begin spontaan pushups to doen om van de energie af te komen! Eens kijken of die pens er ook afbrand...

Terug
Naar boven