MuscleMeat

DG80 gaat ook sterk worden log.

Let wel met je squat op je diepte msichien ligt het aan de camera hoek maar ze leken iets wat hoog vooral de 2e en 3e.

hoe streng zijn ze qua diepte daar? die van je maat zijn alle 3 boven par in ieder geval

Dirk gaat de goede kant op maatje! Echt niet verkeerd hoor! Traint goed, goede instelling en sterk!! Op naar 3 maart :)! Bedankt voor het uploaden van mijn filmpje! :)!

Zou graag willen alleen heb er helaas geen tijd voor! Wellicht in de toekomst!

---------- Post toegevoegd Sat 18 Feb 2012 om 18:26 ----------

Nette training.

Als ik het goed zie staan zowel jij als je maatje op Adistar 2008 gewichthefschoenen. Bevallen die een beetje?

Zitten er goed, je staat echt als een huis! Je moet ze wel inlopen, de eerste keren deed het ontzettend pijn!

Laatst bewerkt:
Wat betreft 3 maart kan ik alleen [Link niet meer beschikbaar] vinden.

Datum, check. Locatie, check. Is er iets bekend over tijden? Hoe laat gaan die halters je doen kermen? :D

Hey DG80
vraagje

wil neit lullig doen, maar train je je kuiten wel?

Nee natuurlijk niet haha, wat moet je nou met kuiten

• Like
Waarderingen: DG80
  • Topic Starter Topic Starter
@ Goodguy

20ppir.jpg

Hey Eray, wat vaker posten hier op DBB he!

---------- Post toegevoegd Tue 21 Feb 2012 om 09:48 ----------

wat moet je met een vp boven de 15%??:cool:

Alle spiergroepen moeten in evenwicht zijn

1x in de week kuiten trainen heeft toch geen zin. Ga wel weer wandelen van de zomer krijg je veel grotere kuiten van :P

Laatst bewerkt:
Train jij wel kuiten Mack....

ik train alles.

Hoezo?

Voor powerlifting móet er niets in evenwicht zijn. Je traint die spieren die je nodig hebt om sterker te worden. Kuiten zijn daar nou niet bepaald belangrijk bij, net als, bijvoorbeeld, biceps. Dat wilt niet zeggen dat je ze niet zou moeten trainen overigens, maar het zou absoluut geen prioriteit moeten hebben. Maar dat wist je toch eigenlijk wel?

Maar hoezo Mack; vind je mijn kuiten niet mooi?

Vind trouwens dat ik ook maar spillebeentjes heb op die video's hoor.

ze zijn niet zo sexy nee

beachboy:D

---------- Post toegevoegd Tue 21 Feb 2012 om 09:58 ----------

Maar hoezo Mack; vind je mijn kuiten niet mooi?

Vind trouwens dat ik ook maar spillebeentjes heb op die video's hoor.

jij hebt schattige kleine kuitjes:p;)

---------- Post toegevoegd Tue 21 Feb 2012 om 10:00 ----------

Voor powerlifting móet er niets in evenwicht zijn. Je traint die spieren die je nodig hebt om sterker te worden. Kuiten zijn daar nou niet bepaald belangrijk bij, net als, bijvoorbeeld, biceps. Dat wilt niet zeggen dat je ze niet zou moeten trainen overigens, maar het zou absoluut geen prioriteit moeten hebben. Maar dat wist je toch eigenlijk wel?

Tymen helemaal gelijk! maar sommige mensen willen het niet snappen:o

@ POL0100 dat vind ik lief dat jij mijn kuitjes schattig vindt. Jij maakt mijn dag weer goed :D

Terug
Naar boven