DG80
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 709
- Lengte
- 2m
- Massa
- 130kg
zaterdag 03-03-12 (open NK Powerlifting Holland in Emmeloord)
Afgelopen druk bezig geweest met ziek zijn, en door drukte op werk ook maar een halve middag ziek kunnen melden. Niet echt de perfecte voorbereiding op je eerste wedstrijd. Begon vrijdagmiddag vijf uur eigenlijk pas een beetje te kriebelen. Vrijdagavond belde POL0100 of ik niet ergens een hotel in de buurt wist waar hij en Lucas Gijsbertsen konden slapen, gelijk maar aangeboden dat ze hier ook wel konden pitten. Dus vrijdag alweer allemaal stoere verhalen en al meer in de powerliftingmood.
Squatten (raw)
Ik zat in de 2e groep (het was niet op gewicht maar dus op leeftijd), rustig afgewacht met opwarmen (dacht dat ik toch nog lang niet aan de beurt was). Toen ik eenmaal boven was stond alles al klaar voor mijn 1e beurt. Zonde van zo'n verloren 1e beurt!
2e beurt dus openingsbeurt op 190 kg (die echt superhard ging)
3e beurt had Jaap 205 kg opgegeven (ging net zo hard)
Baalde er wel van achteraf dat ik mijn 1e beurt op zo'n stomme manier miste, voor mijn gevoel had er zeker 225 kg ingezeten.
Benchpress (geared)
openingbeurt 165kg ging wel hard maar niet goed stil op de borst dus 3 rood.
2e beurt 170kg (goed)
3e beurt 175kg (goed)
(in de training gaat het op een een of andere manier toch makkelijker
)
Deadlift (raw)
1e beurt 215kg
2e beurt 230kg
3e beurt 245kg
alledrie goed
Viel mij mee, in de voorbereiding ging dit het minst goed.
Dus 625kg totaal op mijn 1e wedstrijd! Erg tevreden mee!
Ook weer een aantal forumleden gesproken, + ander powerlifters. Super sfeer en goed georganiseerd
Nu al zin in de volgende wedstrijd.
Zelf geen filmpjes op mijn telefoon, volgens mij is alles wel gefilmd, dus hoop ze binnenkort te kunnen updaten in mijn log.
Afgelopen druk bezig geweest met ziek zijn, en door drukte op werk ook maar een halve middag ziek kunnen melden. Niet echt de perfecte voorbereiding op je eerste wedstrijd. Begon vrijdagmiddag vijf uur eigenlijk pas een beetje te kriebelen. Vrijdagavond belde POL0100 of ik niet ergens een hotel in de buurt wist waar hij en Lucas Gijsbertsen konden slapen, gelijk maar aangeboden dat ze hier ook wel konden pitten. Dus vrijdag alweer allemaal stoere verhalen en al meer in de powerliftingmood.
Squatten (raw)
Ik zat in de 2e groep (het was niet op gewicht maar dus op leeftijd), rustig afgewacht met opwarmen (dacht dat ik toch nog lang niet aan de beurt was). Toen ik eenmaal boven was stond alles al klaar voor mijn 1e beurt. Zonde van zo'n verloren 1e beurt!
2e beurt dus openingsbeurt op 190 kg (die echt superhard ging)
3e beurt had Jaap 205 kg opgegeven (ging net zo hard)
Baalde er wel van achteraf dat ik mijn 1e beurt op zo'n stomme manier miste, voor mijn gevoel had er zeker 225 kg ingezeten.
Benchpress (geared)
openingbeurt 165kg ging wel hard maar niet goed stil op de borst dus 3 rood.
2e beurt 170kg (goed)
3e beurt 175kg (goed)
(in de training gaat het op een een of andere manier toch makkelijker
)Deadlift (raw)
1e beurt 215kg
2e beurt 230kg
3e beurt 245kg
alledrie goed
Viel mij mee, in de voorbereiding ging dit het minst goed.
Dus 625kg totaal op mijn 1e wedstrijd! Erg tevreden mee!
Ook weer een aantal forumleden gesproken, + ander powerlifters. Super sfeer en goed georganiseerd
Nu al zin in de volgende wedstrijd.Zelf geen filmpjes op mijn telefoon, volgens mij is alles wel gefilmd, dus hoop ze binnenkort te kunnen updaten in mijn log.

squatsuit wordt ook wel intressant, over dik maandje er ook mee beginnen oefenen