Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hey dirk goed gelift en ja duitsland gaan pol en ik zowiezo bench only doen. en om dan gelijke kansen te krijgen zijn we allemaal bezopen op wedstrijd dag net als in die goeie ouwe tijd
Ook punten voor je uiterlijk... Geweldig idee! Poseren en liften in een wedstrijd. Noem het bodylifting, dan doen er misschien wel meer boardmembers mee
Komt niet vaak voor dat ik met mijn brakke hoofd uit bed kom rollen, meteen de auto in spring, 100km rijd om iemand te zien en zeker de eerste keer dat ik dat voor een vent doe, dus beschouw het maar als een compliment
Zo groot ben ik ook weer niet... Wel aesthetic as ffffuuuuaaaarrrrrkkkk
Over groot gesproken, moet jij die fake stats van je niet eens aanpassen? 2 meter? Ik ben 2m, jij hooguit 1,98m jonguh! 2 centimeter erbij lullen, zo typisch weer
Komt gewoon door al die massa jonguh, de zwaartekracht wint het. Maar begint het niet te kriebelen als je zo'n wedstrijd ziet? Is toch duizend keer beter dan zo'n stel ingesmeerde mannen in string te bekijken. Powerliften is tenmiste sport voor echte mannen.
Volgens mij kan je nog veel meer uit die deadlift halen als je je techniek verbetert. Die 245 is bijna een stiff legged dl man, je kont vliegt omhoog zodra je aanzet. Filmpje van Fahner is ook indrukwekkend.
Is je dumbbell bench press qua totaalgewicht nou ongeveer net zo sterk als je regular bench of zie ik dat verkeerd? Ik neem aan dat dat het gewicht per dumbbell is.
Het is inderdaad gewicht per dumbbell. En inderdaad er zit bijzonder weinig verschil in mijn dumbbellbench en mijn reguliere bench. 3 * 10 * 120kg barbell bench is denk ik wel max ongeveer.
Komt gewoon door al die massa jonguh, de zwaartekracht wint het. Maar begint het niet te kriebelen als je zo'n wedstrijd ziet? Is toch duizend keer beter dan zo'n stel ingesmeerde mannen in string te bekijken. Powerliften is tenmiste sport voor echte mannen.
Wedstrijden kriebelen bij hoe dan ook niet. Powerliften niet en die ingesmeerde mannen met string al helemaal niet Wel veel respect voor de trainingsarbeid, levenstijl en discipline die voor beiden noodzakelijk is! Daar gaat het mij om. Ik blijf gewoon lekker trainen voor die BB aesthetics jwz!
Waar het wel voor kriebelt is een goede squat training. Heb hier al eerder toegegeven dat mijn squat dramatisch is Als je me een keer wil helpen om die te verbeteren hou ik mij aanbevolen. Trainen met iemand die maxt met jouw warm-up gewichten is ook goed voor je ego
Wedstrijden kriebelen bij hoe dan ook niet. Powerliften niet en die ingesmeerde mannen met string al helemaal niet Wel veel respect voor de trainingsarbeid, levenstijl en discipline die voor beiden noodzakelijk is! Daar gaat het mij om. Ik blijf gewoon lekker trainen voor die BB aesthetics jwz!
Waar het wel voor kriebelt is een goede squat training. Heb hier al eerder toegegeven dat mijn squat dramatisch is Als je me een keer wil helpen om die te verbeteren hou ik mij aanbevolen. Trainen met iemand die maxt met jouw warm-up gewichten is ook goed voor je ego