XXL Nutrition

DG80 gaat ook sterk worden log.

• Topic Starter Topic Starter
Coole pic man! ;) en nette deadlift beurten

Thnx! Met die dikke speknek. Maar foto's waar mijn hoofd niet op staan zijn doorgaans wel de betere.

Onwijs mooie fotos! Credits gaat naar Nicole Romkes! Fotos krijg ik van de week op een usbstick en daarna zullen ze online komen ^_^

Hopen dat ze snel alles online heeft! Ze liet zaterdag de filmpjes van mijn bench al zien. Echt mooi gefilmd.

Thnx :D Danoontje powerrrr.

Cool filmpjes en idd mooie pics. Ben benieuwd naar de rest. Nicely done!

Ik ook! Kan niet wachten.

hey dirk goed gelift en ja duitsland gaan pol en ik zowiezo bench only doen. en om dan gelijke kansen te krijgen zijn we allemaal bezopen op wedstrijd dag net als in die goeie ouwe tijd

Ga sowieso mee! Goed los daar!

Ook punten voor je uiterlijk... Geweldig idee! Poseren en liften in een wedstrijd. Noem het bodylifting, dan doen er misschien wel meer boardmembers mee :D

Komt niet vaak voor dat ik met mijn brakke hoofd uit bed kom rollen, meteen de auto in spring, 100km rijd om iemand te zien en zeker de eerste keer dat ik dat voor een vent doe, dus beschouw het maar als een compliment :P

Zo groot ben ik ook weer niet... Wel aesthetic as ffffuuuuaaaarrrrrkkkk :roflol:

Over groot gesproken, moet jij die fake stats van je niet eens aanpassen? 2 meter?:rolleyes: Ik ben 2m, jij hooguit 1,98m jonguh! 2 centimeter erbij lullen, zo typisch weer ;)

:jk:
:angstig: hij is sterker en breder dan ik,
enger,
en lelijker :trollface:
:D

Komt gewoon door al die massa jonguh, de zwaartekracht wint het. Maar begint het niet te kriebelen als je zo'n wedstrijd ziet? Is toch duizend keer beter dan zo'n stel ingesmeerde mannen in string te bekijken. Powerliften is tenmiste sport voor echte mannen.

Volgens mij kan je nog veel meer uit die deadlift halen als je je techniek verbetert. Die 245 is bijna een stiff legged dl man, je kont vliegt omhoog zodra je aanzet. Filmpje van Fahner is ook indrukwekkend.

Heb je ook helemaal gelijk in, ga ik ook heel hard aan werken. Schijnt dat een suit dit effect nog versterkt. Dus dubbel hard op trainen.

Maandag 5-3-12 (borst, schouders en triceps)

Dumbbell bench press.
opwarmen
1x10x30kg
1x10x40kg
3x10x60kg

Small bank drukken
1x8x70kg
3x8x115kg

Incline flyes.
1x8x18kg
3x8x24kg

Standing behind the neck press
1x8x60kg
3x8x70kg

Front en sideraises
3x10x16kg

Seated Rear Leteral raise
3x8x14kg

Barbell shrugs (pronated)
3x15x150kg

Cable pushdown
3x8x67,5kg

Kneeling cable crunshes
2x60x48,5kg

Laatst bewerkt:
Is je dumbbell bench press qua totaalgewicht nou ongeveer net zo sterk als je regular bench of zie ik dat verkeerd? Ik neem aan dat dat het gewicht per dumbbell is.

zou natuurlijk wel bruut zijn even 30 keer die 60kg DB reppen :D

Het is inderdaad gewicht per dumbbell. En inderdaad er zit bijzonder weinig verschil in mijn dumbbellbench en mijn reguliere bench. 3 * 10 * 120kg barbell bench is denk ik wel max ongeveer.

WTF ! das nice man ... dacht eerlijk gezegd dat het het totaal gewicht zou zijn van de DB's :o

Dat is op zn zachtst gezegd vreemd te noemen.

Of superdude ROM? :D

:popcorn:

14sgvn9.jpg

Zal er binnenkort eens een filmpje van maken Bart, heb jij weer wat te fappen!

epic verhouding idd, zou wel nice zijn als ze goede reps zijn, maar dat betekent dat je eigenlijk meer hoort te banken toch?

Volgende week zekers op film :D, goed voor mijn ego!

---------- Post toegevoegd Tue 6 Mar 2012 om 12:34 ----------

epic verhouding idd, zou wel nice zijn als ze goede reps zijn, maar dat betekent dat je eigenlijk meer hoort te banken toch?

Eigenlijk altijd wel gehad deze verhouding, alleen de laatste tijd bijna alleen maar met barbell getraind.

Laatst bewerkt:
Komt gewoon door al die massa jonguh, de zwaartekracht wint het. Maar begint het niet te kriebelen als je zo'n wedstrijd ziet? Is toch duizend keer beter dan zo'n stel ingesmeerde mannen in string te bekijken. Powerliften is tenmiste sport voor echte mannen.

Wedstrijden kriebelen bij hoe dan ook niet. Powerliften niet en die ingesmeerde mannen met string al helemaal niet :barf: Wel veel respect voor de trainingsarbeid, levenstijl en discipline die voor beiden noodzakelijk is! Daar gaat het mij om. Ik blijf gewoon lekker trainen voor die BB aesthetics jwz! :cool:

Waar het wel voor kriebelt is een goede squat training. Heb hier al eerder toegegeven dat mijn squat dramatisch is :( Als je me een keer wil helpen om die te verbeteren hou ik mij aanbevolen. Trainen met iemand die maxt met jouw warm-up gewichten is ook goed voor je ego ;)

Mooie training man! :thumbs:

harde beurten!

hey maatje wat word je volgende wedstrijd?

Mwhaha, BBerttttttt

open Duitse, bench only voor DG tje

Wedstrijden kriebelen bij hoe dan ook niet. Powerliften niet en die ingesmeerde mannen met string al helemaal niet :barf: Wel veel respect voor de trainingsarbeid, levenstijl en discipline die voor beiden noodzakelijk is! Daar gaat het mij om. Ik blijf gewoon lekker trainen voor die BB aesthetics jwz! :cool:

Waar het wel voor kriebelt is een goede squat training. Heb hier al eerder toegegeven dat mijn squat dramatisch is :( Als je me een keer wil helpen om die te verbeteren hou ik mij aanbevolen. Trainen met iemand die maxt met jouw warm-up gewichten is ook goed voor je ego ;)

Mooie training man! :thumbs:

Een keer meetrainen om jouw squat te verbeteren kan zekers geregeld worden.

Nu de techniek nog beter!

hey maatje wat word je volgende wedstrijd?

Open Duitse, ga daar ook een fullmeet draaien.

Stiekem wel he!

open Duitse, bench only voor DG tje

Denk dat het een fullmeet wordt!

Terug
Naar boven