XXL Nutrition

DG80 gaat ook sterk worden log.

Ah leuk! Beeld bij het verhaal. Kon mij er al geen voorstelling bij maken.

leuk je gister gesproken te hebben en nogmaals gefeliciteerd met je prestatie: nederlands kampioen (in je klasse, net als TGA:)

Was een nice deadlift man. Ik weet het nog want volgens mij was je de langste van allemaal;)

• Topic Starter Topic Starter
Mooi resultaat, jammer van je squat.

Thnx :D

Leuk je gesproken te hebben! En volgende keer ook meedoen he!

Thnx :D

Goed getild Dirk, het was weer gezellig!
volgende keer ga jij ook mee bierdrinken!!

Was het benchonly in Duitsland?

Super gedaan. Jammer dat je die 1e squat verprutst hebt. Maar goed dit was je eerste wedstrijd. Dus je zal nu wel het wedstrijdvirus hebben. :p

Ik heb een paar beurten gezien, van je bench en dl. Netjes gedaan

Vooral die vreugdesprongetjes :P

Jammer van zijn squat? Zijn squat was top. Mooie techniek en mooie raketbeurtjes. Jammer dat hij de 1e gemist heeft, maar shit happens. (Je had toch moeten luisteren en 220 erop moeten gooien Dirk :P)

Volgende keer minimaal 250 in suit!

Vooroordeel bevestigend, zo'n powerlifting meet. Allemaal dikke benen, maar van die dunne armpies. Ik ben veel mooier in verhouding dan de meesten daar :P Gekke powerlifters, ga een bicep curlen jongens! :roflol: :trollface:

OT: die lange in actie

2qs5pwp.jpg

Vanaf nu af aan gewoon weer in de beachboy modus! Maar goed dat je geen punten in minder kon krijgen voor je uiterlijk :P Maar toch tof dat je bent komen kijken, en weet in ieder geval dat Goodguy in het echt ook een behoorlijk grote gozer is.

Ah leuk! Beeld bij het verhaal. Kon mij er al geen voorstelling bij maken.

Geweldig sexy foto niet!

leuk je gister gesproken te hebben en nogmaals gefeliciteerd met je prestatie: nederlands kampioen (in je klasse, net als TGA:)

Volgens mij heb ik jou dan wat later gesproken of niet? Niet al te lang en dezelfde haardracht als ik?

Was een nice deadlift man. Ik weet het nog want volgens mij was je de langste van allemaal;)

Scheel volgens mij niet eens zo heel veel met Wesley, maar inderdaad van de deelnemers was ik wel de langste. Maar in het publiek voelde ik mij nog best een klein mannetje.

Dankzij Ironman1986 alvast mijn laatste 2 deadliftbeurten (let vooral op mijn mooie vreugdesprong!)

http://www.youtube.com/watch?v=lM9duHfAaW0&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=5mNGoHxPODQ&feature=youtu.be

En en foto die ik vanavond kreeg. (de rest komt ergens deze week :))

346kqhz.jpg

Coole pic man! ;) en nette deadlift beurten

Onwijs mooie fotos! Credits gaat naar Nicole Romkes! Fotos krijg ik van de week op een usbstick en daarna zullen ze online komen ^_^

good stuff ! nice pics !

Cool filmpjes en idd mooie pics. Ben benieuwd naar de rest. Nicely done!

hey dirk goed gelift en ja duitsland gaan pol en ik zowiezo bench only doen. en om dan gelijke kansen te krijgen zijn we allemaal bezopen op wedstrijd dag net als in die goeie ouwe tijd

Vanaf nu af aan gewoon weer in de beachboy modus! Maar goed dat je geen punten in minder kon krijgen voor je uiterlijk :P Maar toch tof dat je bent komen kijken, en weet in ieder geval dat Goodguy in het echt ook een behoorlijk grote gozer is.

Ook punten voor je uiterlijk... Geweldig idee! Poseren en liften in een wedstrijd. Noem het bodylifting, dan doen er misschien wel meer boardmembers mee :D

Komt niet vaak voor dat ik met mijn brakke hoofd uit bed kom rollen, meteen de auto in spring, 100km rijd om iemand te zien en zeker de eerste keer dat ik dat voor een vent doe, dus beschouw het maar als een compliment :P

Zo groot ben ik ook weer niet... Wel aesthetic as ffffuuuuaaaarrrrrkkkk :roflol:

Over groot gesproken, moet jij die fake stats van je niet eens aanpassen? 2 meter?:rolleyes: Ik ben 2m, jij hooguit 1,98m jonguh! 2 centimeter erbij lullen, zo typisch weer ;)

:jk:
:angstig: hij is sterker en breder dan ik,
enger,
en lelijker :trollface:
:D

hey dirk goed gelift en ja duitsland gaan pol en ik zowiezo bench only doen. en om dan gelijke kansen te krijgen zijn we allemaal bezopen op wedstrijd dag net als in die goeie ouwe tijd
Toen er nog 1000 totaal gelift werd:D
duurt nog ff haha

die kerel uit power unlimited the movie was een goed voorbeeld na avond stappen bezopen te zijn ff 285 raw drukken zonder opwarming

hehehe dat is dan wel echt een bikkel die er van houd om scheuren in zn pecs te krijgen

Volgens mij kan je nog veel meer uit die deadlift halen als je je techniek verbetert. Die 245 is bijna een stiff legged dl man, je kont vliegt omhoog zodra je aanzet. Filmpje van Fahner is ook indrukwekkend.

• Like
Waarderingen: DG80
Volgens mij kan je nog veel meer uit die deadlift halen als je je techniek verbetert. Die 245 is bijna een stiff legged dl man, je kont vliegt omhoog zodra je aanzet. Filmpje van Fahner is ook indrukwekkend.

Dit zijn denk ik ook een van onze doelen, techniek verfijnen er verbeteren! Ook nu we steeds zwaarder gaan! Het is idd steeds lastiger om een goede techniek aan te houden met hogere kilo's!

Zaterdag tijdens het open NK waren ook een camera crew van Omroep Flevoland voor het televisie programma "binnen de dijken" aanwezig! Aanschouw hier :D [Link niet meer beschikbaar]

Mooi filmpje!

Haha ja, ik zie mezelf ook nog wel lopen.

Terug
Naar boven