Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goed getild Dirk, het was weer gezellig!
volgende keer ga jij ook mee bierdrinken!!
Super gedaan. Jammer dat je die 1e squat verprutst hebt. Maar goed dit was je eerste wedstrijd. Dus je zal nu wel het wedstrijdvirus hebben.![]()
Ik heb een paar beurten gezien, van je bench en dl. Netjes gedaan

Jammer van zijn squat? Zijn squat was top. Mooie techniek en mooie raketbeurtjes. Jammer dat hij de 1e gemist heeft, maar shit happens. (Je had toch moeten luisteren en 220 erop moeten gooien Dirk)
Vooroordeel bevestigend, zo'n powerlifting meet. Allemaal dikke benen, maar van die dunne armpies. Ik ben veel mooier in verhouding dan de meesten daarGekke powerlifters, ga een bicep curlen jongens!
![]()
OT: die lange in actie
![]()
Maar toch tof dat je bent komen kijken, en weet in ieder geval dat Goodguy in het echt ook een behoorlijk grote gozer is.Ah leuk! Beeld bij het verhaal. Kon mij er al geen voorstelling bij maken.
leuk je gister gesproken te hebben en nogmaals gefeliciteerd met je prestatie: nederlands kampioen (in je klasse, net als TGA![]()
Was een nice deadlift man. Ik weet het nog want volgens mij was je de langste van allemaal![]()
)Vanaf nu af aan gewoon weer in de beachboy modus! Maar goed dat je geen punten in minder kon krijgen voor je uiterlijkMaar toch tof dat je bent komen kijken, en weet in ieder geval dat Goodguy in het echt ook een behoorlijk grote gozer is.

Ik ben 2m, jij hooguit 1,98m jonguh! 2 centimeter erbij lullen, zo typisch weer 
hij is sterker en breder dan ik,

Toen er nog 1000 totaal gelift werdhey dirk goed gelift en ja duitsland gaan pol en ik zowiezo bench only doen. en om dan gelijke kansen te krijgen zijn we allemaal bezopen op wedstrijd dag net als in die goeie ouwe tijd

Volgens mij kan je nog veel meer uit die deadlift halen als je je techniek verbetert. Die 245 is bijna een stiff legged dl man, je kont vliegt omhoog zodra je aanzet. Filmpje van Fahner is ook indrukwekkend.