AndroidHealthClinic

DG80 gaat ook sterk worden log.

oke ik ga het EK draaien in Duitsland

Dirk zie dat jij gewoon die dumbbell press doet met 60kg :eek: goed bezig maaat!
( btw je advies opgevolgd mbt de dumbbell press en kan zelf inmidels 54kg pushen x8 :D was eerst 5x50 :) )

• Topic Starter Topic Starter
Dirk zie dat jij gewoon die dumbbell press doet met 60kg :eek: goed bezig maaat!
( btw je advies opgevolgd mbt de dumbbell press en kan zelf inmidels 54kg pushen x8 :D was eerst 5x50 :) )

Netjes man! Gaat de goede kant op! Teveel opwarmen is alleen maar zonde van je energie.

Donderdag 08-03-12 (rug en biceps)

T-bar rowing (stang in de hoek, gewicht is schijven)
1x8x25kg
1x8x50kg
1x8x75kg
3x10x85kg

Panatta Small Grip Pulldown (plate loaded)
1x10x90kg
3x8x150kg

Cable Rear Pulldown
1x12x75kg
3x10x103kg

Cable Straight Back Seated Row

1x10x89kg
3x8x103kg

Dumbbell Preacher curl
1x8x18kg
3x8x26kg

Zo dat was het.

Haha zie nu je signature, goede quote:P Helemaal gemist

Zaterdag 10-03-12 (powerliften)

Kniebuigen
opwarmen
1x8x65kg
1x8x105kg
1x5x135kg
vanaf hier bandages
3x5x160kg

Bankdrukken
opwarmen
1x8x75kg
1x5x105kg
2x5x130kg
1x8x130kg

Deadliften (deadstop)
1x5x75kg
1x5x125kg
1x5x175kg
3x5x195kg

Lekker beging van het weekend :D

Op naar de volgende wedstrijd Dirk ;)

Grt Stephan

Op naar de volgende wedstrijd Dirk ;)

Grt Stephan

He man, wist niet dat jij ook een account op DBB hebt!

Beter trouwens dat jouw schouder het goed hield. Gewoon meer RAW drukken dan ik in suit :D

Zekers op naar de volgende wedstrijd!

Haha, ja ben al jaren lid van het forum, maar post normaal vrijwel nooit. Had een saaie zaterdagavond en dacht: laat ik ook eens wat neerzetten ;)

Nog altijd last van mijn schouder, maar over een paar weekjes kan ik er weer tegenaan!

Haha, ja ben al jaren lid van het forum, maar post normaal vrijwel nooit. Had een saaie zaterdagavond en dacht: laat ik ook eens wat neerzetten ;)

Nog altijd last van mijn schouder, maar over een paar weekjes kan ik er weer tegenaan!

Inderdaad 2004, je bent al een fossiel hier. Ooit hier gekomen doordat ik dingen over armworstelen aan het googlen was (ooit helemaal ongetraind aan het NK armworstelen meegedaan). Beetje blijven plakken hier (en om heel eerlijk te zijn echt te vaak aanwezig).

Klote dat je schouder nog steeds ****ed is, ga je ook meedoen aan het open Duitse?

Inderdaad 2004, je bent al een fossiel hier. Ooit hier gekomen doordat ik dingen over armworstelen aan het googlen was (ooit helemaal ongetraind aan het NK armworstelen meegedaan). Beetje blijven plakken hier (en om heel eerlijk te zijn echt te vaak aanwezig).

Klote dat je schouder nog steeds ****ed is, ga je ook meedoen aan het open Duitse?

bierdrinken en kaas vreten:D:D

Haha top advies ;)

Ja, ga meedoen aan open duitse. Helaas zal ik dan voor het eerst in mijn shirt drukken en waarschijnlijk dus niet zoveel neerzetten haha. Kan er hoogstens 3 trainingen in persen met shirt... Zie het maar gewoon als een trainingssessie :)

Haha top advies ;)

Ja, ga meedoen aan open duitse. Helaas zal ik dan voor het eerst in mijn shirt drukken en waarschijnlijk dus niet zoveel neerzetten haha. Kan er hoogstens 3 trainingen in persen met shirt... Zie het maar gewoon als een trainingssessie :)

Had ook pas 2x met shirt getraind hoor! Maakt niks uit joh!

Wat vind je van geared liften?

Wat vind je van geared liften?

Ik vind het mooi dat als je RAW de techniek goed hebt je er geared het meeste profijt van hebt. Ik had op mijn verjaardag het oude benchshirt van Jaap gekregen, ik haal er niet heel veel uit maar toch erg leuk om in te trainen. Binnenkort wel een squatpak aanschaffen.

Maandag 12-03-12 (borst en biceps)

Dumbbell bench press
1x8x18kg
1x8x30kg
1x8x46kg
3x8x60kg 1e set pauzed.

Heb er een mooie bodybuilding video van gemaakt, en speciaal voor al mijn fans een hemdje aangetrokken :P

http://www.youtube.com/watch?v=Iv-Rq_9t6Oo&feature=related
Jaap vond het schokje bovenin niet goed dus volgende set ook maar op film.

http://www.youtube.com/watch?v=7C_kf5GkF5c&feature=related

Bandrukken vlak
3x8x110kg

Bankdrukken schuin
3x10x85kg

Dumbbell preacher curl
1x8x20kg
3x8x26kg

Dumbbell curl
3x12x20kg

Haha DG provin' it!!

sterk man ;)

Haha DG provin' it!!

sterk man ;)

Ging ervan uit dat ze mij wel geloofden, maar goed voor mijn ego zulke filmpjes :P

Vind het leuk om filmpjes te posten en te kijken van anderen (vind daarom jouw log ook interessant). En je lifts filmen heeft volgens mij sowieso een grote toegevoegde waarde voor je techniek. (alhoewel deze vids niet echt toegevoegde waarde hebben)

Terug
Naar boven