- Waardering
- 2.645
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 120kg
ja anders krijg je natuurlijk klappen van mr. F

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja anders krijg je natuurlijk klappen van mr. F

Dirk zie dat jij gewoon die dumbbell press doet met 60kggoed bezig maaat!
( btw je advies opgevolgd mbt de dumbbell press en kan zelf inmidels 54kg pushen x8was eerst 5x50
)
Haha zie nu je signature, goede quoteHelemaal gemist
Haha zie nu je signature, goede quoteHelemaal gemist

Haha, ja ben al jaren lid van het forum, maar post normaal vrijwel nooit. Had een saaie zaterdagavond en dacht: laat ik ook eens wat neerzetten![]()
Nog altijd last van mijn schouder, maar over een paar weekjes kan ik er weer tegenaan!
Inderdaad 2004, je bent al een fossiel hier. Ooit hier gekomen doordat ik dingen over armworstelen aan het googlen was (ooit helemaal ongetraind aan het NK armworstelen meegedaan). Beetje blijven plakken hier (en om heel eerlijk te zijn echt te vaak aanwezig).
Klote dat je schouder nog steeds ****ed is, ga je ook meedoen aan het open Duitse?

Haha top advies![]()
Ja, ga meedoen aan open duitse. Helaas zal ik dan voor het eerst in mijn shirt drukken en waarschijnlijk dus niet zoveel neerzetten haha. Kan er hoogstens 3 trainingen in persen met shirt... Zie het maar gewoon als een trainingssessie![]()