DG80
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 709
- Lengte
- 2m
- Massa
- 130kg
Ben bloed serieus, 3*8*140 lukt niet hoor.
Sorry Mack, ik was zwak.Ik zie geen calf raises??
Wat hadden we nou afgesproken?![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben bloed serieus, 3*8*140 lukt niet hoor.
Sorry Mack, ik was zwak.Ik zie geen calf raises??
Wat hadden we nou afgesproken?![]()
Mijn trainingsmaatje Eray Cingy heeft een superprestatie gezet vandaag op het EK!
19 jaar oud 66,4kg
Squat 210kg
Bench 135kg
Deadlift 220kg
Totaal 565kg
Klopt heb deze week samen met mijn vriendin getraind, dus een beetje een bb training.
Training was goed zwaar hoor, vies benauwd ook. Seated shoulder press al heel lang niet gedaan en toch vrij makkelijk 8 reps met dumbbells van 40kgDoet jij eens even braaf slapen 'snachts.. Dat is goed voor je trainingen![]()
Maar heb inderdaad nog nooit zoveel cardio gehad! Ben vrij droog voor mijn doen, weeg ook maar 120kg.Denk dat ik 220kg wel gewoon bovenhands kan liften.

als ik het goed begrijp heeft je vriendin dus invloed op jou soort trainingen......Klopt heb deze week samen met mijn vriendin getraind, dus een beetje een bb training.
Grip gaat ook lekker! 7 en 8 e rep gaan wel iets rollen in mijn handen. Denk dat ik 220kg wel gewoon bovenhands kan liften.
Krijg je als je nooit met straps traint
19 jaar oud 66,4kg
Squat 210kg
Bench 135kg
Deadlift 220kg
Wat?
66 kilo?
is ie 1.50 ofzo?
damn
Mooie DL man.
Zieke stats van je trainingsmaat, raw?
En wat is z'n lengte idd.
Jaap en Eray trainden toch niet! En heel stiekem schuilt er best wel een beetje een bb-er in mij.als ik het goed begrijp heeft je vriendin dus invloed op jou soort trainingen......
door het rukken...zal nu minder worden sinds ie vriendin heeft
Obvious! En ook niet van die mooie handschoentjes!
Train sowieso niet met straps, eigenlijk is mijn holding grip geleidelijk sterker geworden. Bik deadliften probeer ik wel altijd zo lang mogelijk pronated te liften. Heb wel een tijd wist curls gedaan en pinchinggrip train ik wat bij het verplaatsen van schijven, deze houd ik dan gewoon een tijdje extra vast met mijn duim aan de ene kant en mijn vingers aan de andere kant.
Ruk mij nog regelmatig op die geile squatvideo's van jou.door het rukken...zal nu minder worden sinds ie vriendin heeft
Pol is ook een beetje gay.
Obvious! En ook niet van die mooie handschoentjes!
Train sowieso niet met straps, eigenlijk is mijn holding grip geleidelijk sterker geworden. Bik deadliften probeer ik wel altijd zo lang mogelijk pronated te liften. Heb wel een tijd wist curls gedaan en pinchinggrip train ik wat bij het verplaatsen van schijven, deze houd ik dan gewoon een tijdje extra vast met mijn duim aan de ene kant en mijn vingers aan de andere kant.
Ruk mij nog regelmatig op die geile squatvideo's van jou.
Pol is ook een beetje gay.
Pronated liften is naar mijn mening meer knijpen dan hold grip.