PrinceVegetta
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 103
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 127kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed je een keer gezien te hebben dirk, dit is volgens mij de eerste keer dat je onderdelen doet toch? iig erg netjes man!
jep ik heb van je genoten, je liep heel de tijd met een lach rond
De man met de trollface!!
[Link niet meer beschikbaar]
Is wel met slingshot he! Denk dat ik T&G ongeveer 170 druk.
Ben ff benieuwd. Wat was er k*t aan je techniek met DL?
Verder gaat ie erg goed man!
Kont komt te snel omhoog (ga teveel uit mij rug trekken), was ook echt niet mijn avond verder. We gaan nu ook weer over op hogere reps. Dus weer nadruk op techniek.
Ah, ik doe precies hetzelfde, moet er ook aan werken. Succes ermee in ieder geval maar komt wel goed denk ik zo.
Die gewichten die ik in jouw log voorbij zie komen..die duizelen gewoon helemaal.. sterk hoor!! Goed bezig en soms is het idd ook goed om weer wat gewicht terug te gaan en weer meer focus op techniek...succes![]()
De eerste tijd heb ik ook geen wedstrijden dus was van plan sowieso meer op hypertrofie gaan trainen de komende tijd. En moet natuurlijk ook beachboy ready.
)
)Hypertrophylicious!
Je vriendin drukte 200 voor achtjes of wat?

Hou een ander voor de gek man.Wilde progressief gaan bouwen, zit nu al bijna tegen mijn max, ga terug naar 125 denk ik om een paar weken vooruit te kunnen.