Fitness Seller

DG80 gaat ook sterk worden log.

Grippers hebben (bijna) geen invloed heb ik mij laten vertellen. Knijpkracht is geen gripkracht.

Knijp veren helpen voor knijpkracht, dat is eigenlijk vooral je hand sluiten met je vingers. Holdkracht van je grip is vooral je duim op je vingers houden. Grip is overigens wel leuk om te trainen of beetje te challengen.

Hoeveel had jij eigenlijk op die hercules hold toen iedereen zelfde gewicht ging doen? rond de minuut toch?

• Topic Starter Topic Starter
Grippers hebben (bijna) geen invloed heb ik mij laten vertellen. Knijpkracht is geen gripkracht.
Het zal waarschijnlijk wel wat overdracht hebben maar chrusing grip is inderda iets heel anders.
Knijp veren helpen voor knijpkracht, dat is eigenlijk vooral je hand sluiten met je vingers. Holdkracht van je grip is vooral je duim op je vingers houden. Grip is overigens wel leuk om te trainen of beetje te challengen.

Hoeveel had jij eigenlijk op die hercules hold toen iedereen zelfde gewicht ging doen? rond de minuut toch?

Voor beveiligen is het ook wel praktisch om een goede grip te hebben, je kan ze dan net wat meer overtuigen om naar buiten te gaan zonder dat iedereen het ziet. Hercules hold was inderdaad rond de minuut, als ik wist dat die Bolle Bosman 1m07 had had ik wel iets langer vast gehouden :p

Laatst bewerkt:
posten jij je zaterdag training....of nog dronken van gister hahaah

posten jij je zaterdag training....of nog dronken van gister hahaah

Het is maar goed dat ik zaterdag om 10:00 niet in een sportschool stond. Wel druk aan de cardio geweest dit weekend :P

Maandag 09-07-12 (borst en biceps)

Incline bankdrukken
opwarmen
1x8x65kg
1x8x95kg
3x5x115kg

Dumbbell bench press
1x8x44kg
2x8x60kg
1x6x60kg

Incline flyes
1x10x16kg
3x10x20kg

Pecdeck (luchtdrukshit)

Smal bankdrukken
1x8x75kg
3x8x115kg

Seated dumbbell curl
1x8x16kg
3x8x26kg

Cable curl op row machine
3x10x27kg

mooie traingen!
volume wat omhoog...is meer spiermassa...goed bezig dus

Laatst bewerkt:
mooie traingen!
volume wat omhoog...is meer spiermassa...goed bezig dus

Dat is de bedoeling! En ook wel lekker om alles eens een beetje te ontzien. Zijn toch best wel lang in wedstrijdvoorbereiding geweest. Ging toch minder van harte de laatste tijd!

Dinsdag 10-07-12 (UB)

Squatten
opwarmen
1x8x75kg
1x5x115kg
3x8x160kg

Romanian dealift
1x8x75kg
1x8x125kg
3x8x145kg

Dumbbell lunges
3x8x28kg

Warm en best wel gaar dus maar genokt.

Squatten met 160kg, ach why not;)
Dat zijn flinke kg's! Knap hoor!

Miss een stomme vraag, maar wat is het verschil tussen suited of niet? dat weet ik niet..
275kg squat, is that even possible??;)

Miss een stomme vraag, maar wat is het verschil tussen suited of niet? dat weet ik niet..
275kg squat, is that even possible??;)

Suited is in een squatpak. Dat zorgt er in 1e instantie voor dat je heupgewricht bij elkaar gedrukt wordt en naarmate je dieper zakt komt er meer spanning op te staan wat voor een extra opgaande beweging zorgt. Kniebanden zorgen in 1e instantie ook dat de kniegewrichten extra steun krijgenm, die zorgen ook wat voor een opwaarts momentum. Ik heb 2 maanden terug in kniebandages alleen 235 gebogen. Moet uiteindelijk toch wel 300+ gaan buigen!

Sterke skwat.

oh okee, duidelijk, thnks:)

Ouwe bodybuilder :D!

Goede vooruitgang trouwens van Eray. 30kg op squat, 15 bench en 30 deadlift in 2 maanden of zo? netjes

Mooie 8 reppers op 160 squat!

Moet jij zeggen ouwe mooiboy.

Mooie 8 reppers op 160 squat!

Zou wel mooi zijn als ik dit nog een tijdje kan verhogen :P Zit nog wel wat meer in op 8-jes :D

Denk dat ik de volgende wedstrijd het meeste uit mijn gear ga halen! En inderdaad sterker worden helpt ook.

Donderdag 12-07-12 (ub)

T-bar rowing stang in de hoek (gewicht is schijven)

2x10x25kg
1x10x50kg
1x8x75kg
3x8x95kg

Deadliften (met deadstop)
2x8x60kg
1x8x115kg
1x5x145kg
3x8x180kg (laatste set pronated grip)

Behind the neck lat pulldown
1x8x82kg
3x8x103kg (full stack)

Seated dumbbell press
1x8x32kg
3x8x40kg

Cable side raises (voor en achter langs)
3x8x11,25kg

Nu lekker een weekje naar Oostenrijk en fing 5 weken vakantie :D

Terug
Naar boven