- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grippers hebben (bijna) geen invloed heb ik mij laten vertellen. Knijpkracht is geen gripkracht.

Het zal waarschijnlijk wel wat overdracht hebben maar chrusing grip is inderda iets heel anders.Grippers hebben (bijna) geen invloed heb ik mij laten vertellen. Knijpkracht is geen gripkracht.
Knijp veren helpen voor knijpkracht, dat is eigenlijk vooral je hand sluiten met je vingers. Holdkracht van je grip is vooral je duim op je vingers houden. Grip is overigens wel leuk om te trainen of beetje te challengen.
Hoeveel had jij eigenlijk op die hercules hold toen iedereen zelfde gewicht ging doen? rond de minuut toch?

posten jij je zaterdag training....of nog dronken van gister hahaah

mooie traingen!
volume wat omhoog...is meer spiermassa...goed bezig dus
Squatten met 160kg, ach why not
Dat zijn flinke kg's! Knap hoor!
Miss een stomme vraag, maar wat is het verschil tussen suited of niet? dat weet ik niet..
275kg squat, is that even possible??![]()
Goede vooruitgang trouwens van Eray. 30kg op squat, 15 bench en 30 deadlift in 2 maanden of zo? netjes

Je squat pak 4cm inkorten en leren benchen met je benchsuit maakt heel veel verschil uit![]()
Zit nog wel wat meer in op 8-jes