- Waardering
- 595
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 126kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het ging over mij, Killy, wel op blijven letten he.
Dirk vroeg of ik even wilde vragen of jullie op willen houden met spammen.
Anders zouden er klappen gaan vallen.

Dikke squats en CGBP man. Nu weer volop trainen?
Wat voor hond heb je eigenlijk?

Boven de 145kg train ik altijd met bandages, ze zijn ook ooit bedoelt om je knieën (kruisbanden die er overheen lopen) te beschermen. Wordt bij ons ook aangeraden door de meer ervaren lifters.Nette training man, doe je telkens zwaarste sets met wraps?
en prachtige beesten, heb ook een labrador gehad, moet ook ergens achterin de rij hebben gestaan als ze verstand uit deelden maar des te liever was hij![]()
Sterke squats man!! Scheelt dat veel met die bandages? Heb et nog nooit gedaan. Alleen met belt.
, moet over 9 weken 3-tjes met 220kg buigen. Maar dat is dan wel in een squatsuit. Boven de 145kg train ik altijd met bandages, ze zijn ook ooit bedoelt om je knieën (kruisbanden die er overheen lopen) te beschermen. Wordt bij ons ook aangeraden door de meer ervaren lifters.
Ga er weer voor de volle 110% voor, onwijs veel zin weer om te trainen. Beetje rustig aan in de vakantie is best prettig. Begin november weer een wedstrijd, doel is toch wel tussen de 720 en 750 te draaien!
Ik heb een kruising tussen een Labrador en een Golden Retriever, zwart, heel lief maar ontzettend dom.

Sterk man 3 tjes 220kg!! Is voor mij nog wel een endje weg...
Vind het ook veel belangrijker dat ik een lieve hond heb die gewoon met ander honden kan. Hij laat zich gelukkig alleen niet op zijn kop zitten.Nice man, erg sterke training weer neergezet! Welke wedstrijd ga je in november doen? NK RAW?
En wat je hond betreft, als ie maar lief is. Dat domme zorgt er wel voor dat je er lol om hebt.![]()

Vind het ook veel belangrijker dat ik een lieve hond heb die gewoon met ander honden kan. Hij laat zich gelukkig alleen niet op zijn kop zitten.
PLH is aangesloten bij WPF, het WK wordt in Kampen georganiseerd, niet dat ik kans maak maar de wedstrijd is lekker dichtbij!

b*ch
Precies, met een kop als de jouwe heb je geen hond nodig om tuig af te schrikken.
Dus je wil mee doen aan het WK, vet man. En wat je zegt, als het zo dichtbij is, gewoon meedoen!
Nette training verder man. Misschien een stomme vraag, maar wat voor schema gebruik je?
Precies! Meer focus op de lockout/triceps.Wat is het nut van die gedraaide incline db presses? Meer focus op triceps?
Jammer dat ik geen filmpje heb, was een mooie drop met die 185kgposten de training van vandaag man!
zker geen filmpje van gemaakt