Fitness Seller

DG80 gaat ook sterk worden log.

Als hij beloofd te loggen:)

Sorry Dirk.

sorrie

• Topic Starter Topic Starter
Zo te zien heb ik wat gemist! Maar fijn dat er toch mensen mijn log volgen. Heb er bijna 5 weken vakantie opzitten en het trainen was niet heel gestructureerd. Vorige week maar 1x geweest :P

Dinsdag 15-08-12 (t*ring warm)

Squatten
opwarmen
1x8x75kg
1x5x115kg
1x3x145kg
vanaf hier belt en bandages
3x3x175kg

Deadliften (pronated grip, deadstop)
1x8x75kg
1x5x125kg
3x3x175kg

Woensdag 15-08-12

Vandaag bij mijn hond moeten ingrijpen, hij was aan het vechten met een andere reu. Hierdoor weer behoorlijke last gekregen van mijn aanhechtingen in mijn rechterarm (hij weegt toch bijna veertig kilo en heb hem aan zijn nekvel weg gesleurd), vorige week ook al een keer een middag last gehad door het gooien van een stok.

Toch maar gaan trainen.

Smal bankdrukken
opwarmen
1x8x60kg
1x8x100kg
3x8x115kg

Incline dumbbell press smal
3x8x40kg

Frontraises
3x8x20kg

Sideraises
3x8x16kg

Rear lateral raise
3x8x16kg

Wel weer 100% zin om te trainen! Paar weken wat rustiger aan tijdens de vakantieperiode is ook niet verkeerd!

Dikke squats en CGBP man. Nu weer volop trainen?
Wat voor hond heb je eigenlijk?

Dikke squats en CGBP man. Nu weer volop trainen?
Wat voor hond heb je eigenlijk?

Ga er weer voor de volle 110% voor, onwijs veel zin weer om te trainen. Beetje rustig aan in de vakantie is best prettig. Begin november weer een wedstrijd, doel is toch wel tussen de 720 en 750 te draaien!

Ik heb een kruising tussen een Labrador en een Golden Retriever, zwart, heel lief maar ontzettend dom.

Maandag 20-08-12 UB (borst en triceps)

CGBP
opwarmen
1x8x75kg
1x5x115kg
3x4x137,5kg

Incline dumbbell press smal (dumbbells 90 graden gedraaid)
1x8x32kg
3x8x42kg

2 cable oefeningen.

Triceps cable push down
5x15x48,75kg (full stack)

Aanhechting zeurt nog steeds :mad::mad::mad:

Dinsdag 21-08-12 LB (squatten en deadliften)

Squatten
opwarmen
1x8x75kg
1x5x115kg
1x3x145kg
vanaf hier belt + bandages
3x3x180kg

Deadliften (deadstop, beltless en pronated grip)
1x5x75kg
1x5x125kg
4x3x180kg
1x5x180kg

Laatste 2 setjes zelfs shirtless, t*ring t-shirt was echt doorweekt.

Nette training man, doe je telkens zwaarste sets met wraps?

en prachtige beesten, heb ook een labrador gehad, moet ook ergens achterin de rij hebben gestaan als ze verstand uit deelden maar des te liever was hij ;)

Sterke squats man!! Scheelt dat veel met die bandages? Heb et nog nooit gedaan. Alleen met belt.

Nette training man, doe je telkens zwaarste sets met wraps?
Boven de 145kg train ik altijd met bandages, ze zijn ook ooit bedoelt om je knieën (kruisbanden die er overheen lopen) te beschermen. Wordt bij ons ook aangeraden door de meer ervaren lifters.

en prachtige beesten, heb ook een labrador gehad, moet ook ergens achterin de rij hebben gestaan als ze verstand uit deelden maar des te liever was hij ;)

Die van mij stond gewoon echt kats achteraan, mijn god wat is dat beest dom.

Sterke squats man!! Scheelt dat veel met die bandages? Heb et nog nooit gedaan. Alleen met belt.

Zijn pas aan het begin van de opbouw :P, moet over 9 weken 3-tjes met 220kg buigen. Maar dat is dan wel in een squatsuit.

Je kan er zeker wel kilo's uithalen. Weet niet precies hoeveel maar zal toch wel 10-15kg zijn.

Laatst bewerkt:
Sterk man 3 tjes 220kg!! Is voor mij nog wel een endje weg...

Boven de 145kg train ik altijd met bandages, ze zijn ook ooit bedoelt om je knieën (kruisbanden die er overheen lopen) te beschermen. Wordt bij ons ook aangeraden door de meer ervaren lifters.

++

Al is het maar een paar slagen

Ga er weer voor de volle 110% voor, onwijs veel zin weer om te trainen. Beetje rustig aan in de vakantie is best prettig. Begin november weer een wedstrijd, doel is toch wel tussen de 720 en 750 te draaien!

Ik heb een kruising tussen een Labrador en een Golden Retriever, zwart, heel lief maar ontzettend dom.

Nice man, erg sterke training weer neergezet! Welke wedstrijd ga je in november doen? NK RAW?
En wat je hond betreft, als ie maar lief is. Dat domme zorgt er wel voor dat je er lol om hebt. :D

Waarom doe je niet raw mee in Nov?

Sterk man 3 tjes 220kg!! Is voor mij nog wel een endje weg...

Komt vanzelf wel! Zonder zware sluiters is dat 4 rode schijven aan iedere kant, dus een mooi doel!

Nice man, erg sterke training weer neergezet! Welke wedstrijd ga je in november doen? NK RAW?
En wat je hond betreft, als ie maar lief is. Dat domme zorgt er wel voor dat je er lol om hebt. :D
Vind het ook veel belangrijker dat ik een lieve hond heb die gewoon met ander honden kan. Hij laat zich gelukkig alleen niet op zijn kop zitten.

PLH is aangesloten bij WPF, het WK wordt in Kampen georganiseerd, niet dat ik kans maak maar de wedstrijd is lekker dichtbij!

Waarom doe je niet raw mee in Nov?

Waarom wel? Misschien ga ik wel benchonly raw erbij doen.

Donderdag 23-08-12 (UB)

Romanian deadlift
2x8x75kg
3x8x125kg

T-bar rowing (stang in de hoek, gewicht is schijven)
1x8x25kg
1x8x50kg
1x8x75kg
3x8x100kg PR :D

Behind the neck latpulldown
1x8x81kg
3x8x103kg (full stack)

Cable Straight Back Seated Row
1x10x67kg
3x10x103kg (full stack)

Military press
1x8x55kg
3x5x85kg

Superset schouders front, side en rear.
3x3x8x(20kg-18kg-18kg)

Biceps overgeslagen, aanhechting hield het vrij goed.

bodybuildertje

Vind het ook veel belangrijker dat ik een lieve hond heb die gewoon met ander honden kan. Hij laat zich gelukkig alleen niet op zijn kop zitten.

PLH is aangesloten bij WPF, het WK wordt in Kampen georganiseerd, niet dat ik kans maak maar de wedstrijd is lekker dichtbij!

Precies, met een kop als de jouwe heb je geen hond nodig om tuig af te schrikken. :D
Dus je wil mee doen aan het WK, vet man. En wat je zegt, als het zo dichtbij is, gewoon meedoen!

Nette training verder man. Misschien een stomme vraag, maar wat voor schema gebruik je?

Wat is het nut van die gedraaide incline db presses? Meer focus op triceps?

posten de training van vandaag man!
zker geen filmpje van gemaakt

b*ch

Precies, met een kop als de jouwe heb je geen hond nodig om tuig af te schrikken. :D
Dus je wil mee doen aan het WK, vet man. En wat je zegt, als het zo dichtbij is, gewoon meedoen!

Nette training verder man. Misschien een stomme vraag, maar wat voor schema gebruik je?

Wij trainen nu ub (borst/triceps/schouders)/ lb (licht squatten, licht deadliften, en assictance)/ ub (rug, biceps en schouders)/ powerliften, als er geen wedstrijden zijn gewoon helemaal ub/lb maar dan biceps en triceps andersom.

Wat is het nut van die gedraaide incline db presses? Meer focus op triceps?
Precies! Meer focus op de lockout/triceps.

posten de training van vandaag man!
zker geen filmpje van gemaakt
Jammer dat ik geen filmpje heb, was een mooie drop met die 185kg :P

Zo twee weken niet gelogd, moet mij schamen.

Wel gewoon getraind en begonnen met mijn schema voor de aankomende wedstrijd.

Maandag 10-09-12 (deadliften, borst en triceps)

Deadliften
opwarmen
1x8x75kg
1x5x125kg
1x3x175kg
vanaf hier belt en mixedgrip
2x5x200kg
1x5x205kg

Dumbbell bench press smal (ellebogen straks langs lichaam)
1x8x36kg
1x8x46kg
2x8x60kg
1x6x60kg

Incline bench press
1x8x75kg
3x8x85kg

Dumbbell scheppen (ijdelheidsoefening)
3x8x18kg

Cable push down
opwarmen
3x8x62,5kg