Fitness Seller

DG80 gaat ook sterk worden log.

Haha
Steek hem in je zak;)
Waar blijft jullie liefdesbaby dan:p

Haha
Steek hem in je zak;)
Waar blijft jullie liefdesbaby dan:p
dit is hem

Half-Vampire-Baby-half-vampire-half-humans-10675806-500-400.jpg

Pfff, die eray is ook sterk voor zo'n mager scharminkelb

• Topic Starter Topic Starter
Pfff, die eray is ook sterk voor zo'n mager scharminkelb

Hij is sterker en buffer (het is maar een smurfje hoor) dan jij :P

Dinsdag 23-10-12 (squatten en deadliften)

Squatten
1x8x75kg
1x8x115kg
3x8x125kg

Deadliften
1x8x75kg
3x5x125kg

------------------------------------------------------------------------------------

Donderdag 25-10-12 (ub)

T-bar rowing stang in de hoek (gewicht is schijven)
1x8x25kg
1x8x50kg
1x8x75kg
3x8x90kg

Bent over row (normal grip, rug parallel :P)
1x8x75kg
3x8x105kg

Bent over row (reversed grip smal, rug parallel :P)
3x8x105kg

Military press
1x8x55kg
1x8x75kg
3x8x85kg

Dumbbell shoulderpress (bankje rechtop)
1x8x30kg
3x8x36kg

Cable sideraises (voorlangs en achterlangs)
3x8x13,75kg

Dumbbell curl
1x12x16kg
3x12x26kg

Zaterdag nog een 60% training en dan nog een weekje niks doen!

weekje rust?

is dat niet teveel?

WVE?

Waarom nog zo "zwaar" op de MP eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
weekje rust?

is dat niet teveel?
Jaap zegt dat dit het beste is, ik geloof hem maar op zijn woord. De beide wedstrijfden die ik heb gedraaid gingen supergoed. Het schijnt ook dat je lichaam 3 weken bezig is om compleet te herstellen van een zware training. De eigenaar van onze sportschool (Erik Butzelaar, ex powerlifter) vond dat ik gister zelfs teveel heb gedaan. Alle energie moet nu naar het herstel.

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 09:56 ----------

WVE?

Waarom nog zo "zwaar" op de MP eigenlijk?
Had ooit een quote van jou over hem in mijn signature. En van die MP heb je gewoon gelijk, niet echt slim, was ook alleen gister (had van Jaap nooit die oefening mogen doen). Maar het is 1 van mijn betere onderdelen en ik vind het erg leuk. Wil dit jaar eens 115 of 8*100 pressen :p

Oh wwe, killy had het over wegdrukken, ik geloof dat ie 110-120 ofzo bankt, ook weer niet zo bizar...
Maar goed, boeiend verder. K*t MP, haha.

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 09:56 ----------

[/COLOR]
Had ooit een quote van jou over hem in mijn signature. En van die MP heb je gewoon gelijk, niet echt slim, was ook alleen gister (had van Jaap nooit die oefening mogen doen). Maar het is 1 van mijn betere onderdelen en ik vind het erg leuk. Wil dit jaar eens 115 of 8*100 pressen :p

8x100 mp mag ik hopen voor je is meer dan een 115 max... denk eerder 125-130mp

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 10:12 ----------

Jaap zegt dat dit het beste is, ik geloof hem maar op zijn woord. De beide wedstrijfden die ik heb gedraaid gingen supergoed. Het schijnt ook dat je lichaam 3 weken bezig is om compleet te herstellen van een zware training. De eigenaar van onze sportschool (Erik Butzelaar, ex powerlifter) vond dat ik gister zelfs teveel heb gedaan. Alle energie moet nu naar het herstel.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe intensief je traint en wat je traint.
Vooral een 90 procent of hogere deadlift hakt er aardig in. Geloof dat voor dat herstel minimaal 9 dagen voor nodig is.

Voor een oefening als banken zal dit minder zijn.

Herstel van een deadlift 9 dagen is ook meer bro science van Dave Tate dan wat anders haha. Is bijna niet te meten en per individu verschillend. Aangezien je alleen spierherstel kunt meten en extreme CNS activiteit (verhoogde sympathicus, bloeddruk, hartslag in rust, etc).

Terug
Naar boven