Allebei hoor

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allebei hoor

Haha
Steek hem in je zak
Waar blijft jullie liefdesbaby dan![]()

dit is hemHaha
Steek hem in je zak
Pfff, die eray is ook sterk voor zo'n mager scharminkelb

)
)Pfff, die eray is ook sterk voor zo'n mager scharminkelb

Denk dat dit dichter in de buurt komt.Haha
Steek hem in je zak
You're welkome!
Zelfde als die gast waar tymen meer traint, ook bizar wat die weg drukt![]()
Denk dat hij WVE bedoelt.
Jaap zegt dat dit het beste is, ik geloof hem maar op zijn woord. De beide wedstrijfden die ik heb gedraaid gingen supergoed. Het schijnt ook dat je lichaam 3 weken bezig is om compleet te herstellen van een zware training. De eigenaar van onze sportschool (Erik Butzelaar, ex powerlifter) vond dat ik gister zelfs teveel heb gedaan. Alle energie moet nu naar het herstel.
Had ooit een quote van jou over hem in mijn signature. En van die MP heb je gewoon gelijk, niet echt slim, was ook alleen gister (had van Jaap nooit die oefening mogen doen). Maar het is 1 van mijn betere onderdelen en ik vind het erg leuk. Wil dit jaar eens 115 of 8*100 pressen

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 09:56 ----------
[/COLOR]
Had ooit een quote van jou over hem in mijn signature. En van die MP heb je gewoon gelijk, niet echt slim, was ook alleen gister (had van Jaap nooit die oefening mogen doen). Maar het is 1 van mijn betere onderdelen en ik vind het erg leuk. Wil dit jaar eens 115 of 8*100 pressen![]()
Ligt er natuurlijk ook aan hoe intensief je traint en wat je traint.Jaap zegt dat dit het beste is, ik geloof hem maar op zijn woord. De beide wedstrijfden die ik heb gedraaid gingen supergoed. Het schijnt ook dat je lichaam 3 weken bezig is om compleet te herstellen van een zware training. De eigenaar van onze sportschool (Erik Butzelaar, ex powerlifter) vond dat ik gister zelfs teveel heb gedaan. Alle energie moet nu naar het herstel.