AndroidHealthClinic

DHEA go or no go?

Je hebt gelijk......ik ga nu voor iets wat wel werkt ;)

Thanks voor alle hulp iig!
iets bestellen en niet weten wat het doet en hoe het werkt... toch niet zo handig... :rolleyes:

Hey!

Ik ben nieuw wat betreft SARMS en krijg straks mijn eerste potje Ostarine binnen van DNA (15mg per capsule)
Heb expres voor het lichte Ostarine gekozen om met SARMS te beginnen en hoop dat ik er wat van gaan merken, nog nooit steroïden o.i.d. gebruikt, altijd natural....

Ik lees verschillende meningen op internet, de een zegt meteen met 30 mg gram beginnen en de ander zegt 1e week 15 mg en daarna ophogen naar 30 mg.....

Wat adviseren jullie?

ga je een log bijhouden? genoeg interesse in zoals ik hier lees ;)

Weet wel dat als eenmaal je aan die shit gaat ( estrogen blockers, sarms, prohormonen etc) dat jezelf een limiet oplegt van wat je natuurlijk kan gainen. Voor zeker een half jaar nadat je die troep neemt is het alleen maar focussen op behoud. Dan daarna is het dan nog maar weer de vraag of je ooit nog natuurlijk zal gainen.

Geen chil vooruitzicht, een half jaar trainen met het idee dat je niet vooruitgaat en langzaam aan massa verliest.

Maar ik neem aan dat je een goed overwogen beslissing hebt genomen en je of je leven lang aan de roids gaat, of genoegen neemt met de massa die je na 1 ostarine kuur hebt(of een deel ervan)

Dan neem je dat in dit geval verkeerd aan. :D

Terug
Naar boven