MuscleMeat

DHEA go or no go?

Bezoekers in dit topic

YK-11 - Build More Muscle

YK-11 is volledig veilig volgens de website en is de meest krachtige van hun soort.....
Je hebt DHEA en Xtreme al gekocht. Neem ze dan en dan weet je pas of je er iets aan hebt. Het zijn geen illegale middelen en ze zullen je alleszins geen kwaad berokkenen. In het slechtste geval heb je er gewoon niets aan gehad. Met sarms weet je gewoonweg niet met wat je begint want volgens mij verkopen de meesten zelfs pillen met designersteroiden of prohormonen ipv sarms. Ik denk niet dat ik die site die je daar aangeeft, zou vertrouwen.
 
Ik heb DHEA nog niet gekocht en twijfel ook na jullie negatieve uitlatingen...... want als ik er alleen acne en haaruitval van krijg, is het mij niet waard ;)

Kreeg een hele rare mail terug van die Nederlandse site....

Dag Sander,

Ik neem aan dat je een testrat/konijn/object hebt want sarms zijn niet geschikt voor menselijke consumptie.

Als een beginner is het niet verstandig om te starten met YK-11. Deze sarm is letterlijk net zo sterk als een anabole steroïde.

Beter kun je je testobject laten beginnen met een cycle van 10mg LGD4033. Binnen een cycle van 8-12 weken ga je hier fantastische resultaten mee behalen. Veel kracht en een gewichtstoename van 3-6 kilo is meer regel dan uitzondering.

Je kunt je vragen ook stellen op het forum. Daar kijken een hoop researchers mee en die hebben tevens veel kennis.

Raar hè???
 
Ik heb DHEA nog niet gekocht en twijfel ook na jullie negatieve uitlatingen...... want als ik er alleen acne en haaruitval van krijg, is het mij niet waard ;)

Kreeg een hele rare mail terug van die Nederlandse site....

Dag Sander,

Ik neem aan dat je een testrat/konijn/object hebt want sarms zijn niet geschikt voor menselijke consumptie.

Als een beginner is het niet verstandig om te starten met YK-11. Deze sarm is letterlijk net zo sterk als een anabole steroïde.

Beter kun je je testobject laten beginnen met een cycle van 10mg LGD4033. Binnen een cycle van 8-12 weken ga je hier fantastische resultaten mee behalen. Veel kracht en een gewichtstoename van 3-6 kilo is meer regel dan uitzondering.

Je kunt je vragen ook stellen op het forum. Daar kijken een hoop researchers mee en die hebben tevens veel kennis.

Raar hè???

Raar neen hoor. Bv; in de USA mogen sarms enkel verkocht worden voor research.En niet voor menselijke consumptie. Das een achterpoortje dus. Vandaar dat vele bedrijven ze aanbieden als reseach chemicals.
 
Raar neen hoor. Bv; in de USA mogen sarms enkel verkocht worden voor research.En niet voor menselijke consumptie. Das een achterpoortje dus. Vandaar dat vele bedrijven ze aanbieden als reseach chemicals.

Ah oké, duidelijk!

Maar met SARMS krijg je dus niet de vervelende bijwerkingen als acne, borstvorming etc als ik de site mag geloven....
 
Als je het aan je konijn geeft, dan niet nee.
 
kerel ,man the fuck up en ga voor 100% naturel of all the way met een dikke spuit met test in je reet,

je bent nu alleen een goedgelovige bitch zoals zovelen en waar alle supplementenboeren

lachend hun dikke auto's van betalen,

100% betalen en 0,0 %resultaat ,maar wel 100% legaal :laugh:


There ain't no such thing as a free lunch
 
Laatst bewerkt:
kerel ,man the fuck up en ga voor 100% naturel of all the way met een dikke spuit met test in je reet,

je bent nu alleen een goedgelovige bitch zoals zovelen en waar alle supplementenboeren

lachend hun dikke auto's van betalen,

100% betalen en 0,0 %resultaat ,maar wel 100% legaal :laugh:


There ain't no such thing as a free lunch
Dat kan je hem zo nog 100x vertellen.
 
kerel ,man the fuck up en ga voor 100% naturel of all the way met een dikke spuit met test in je reet,

je bent nu alleen een goedgelovige bitch zoals zovelen en waar alle supplementenboeren

lachend hun dikke auto's van betalen,

100% betalen en 0,0 %resultaat ,maar wel 100% legaal :laugh:


There ain't no such thing as a free lunch
Als je de testresultaten van Dr Ronde leest, zie je dat vele gebruikers ook rommel in hun billen injecteren. Ondergedoseerd of een ander middel dan dat het zou moeten zijn. Daar betalen ook dikke bedriegers hun dikke auto's van.
100% betalen, 20% resultaat, 100% illegaal.
En dan spreken we nog niet over de HGH die verkocht wordt, waar het nog veel erger zal zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ah oké, duidelijk!

Maar met SARMS krijg je dus niet de vervelende bijwerkingen als acne, borstvorming etc als ik de site mag geloven....
Normaalgezien niet maar je weet nooit of er daadwerkelijk in zit wat er zou moeten inzitten.
 
Ah oké, duidelijk!

Maar met SARMS krijg je dus niet de vervelende bijwerkingen als acne, borstvorming etc als ik de site mag geloven....

Als het sarms zijn en geen andere shit niet dacht ik. Maar als je hoog doseert kan het je eigen testosterone aanmaak ook verminderen of stilleggen. Maar volgens wat ik gelezen heb is 10 mg lgd niet onderdrukkend voor je Eigen test aanmaak.
 
Als je de testresultaten van Dr Ronde leest, zie je dat vele gebruikers ook rommel in hun billen injecteren. Ondergedoseerd of een ander middel dan dat het zou moeten zijn. Daar betalen ook dikke bedriegers hun dikke auto's van.
100% betalen, 20% resultaat, 100% illegaal.
En dan spreken we nog niet over de HGH die verkocht wordt, waar het nog veel erger zal zijn.


dat is inderdaad de andere kant van de medaille,

daarom kies ik ook voor de 1e optie in mijn reactie nl. 100% naturel ,

(zelfs zonder caffeine , pwo of andere stimulanten )

die supplementenpooiers verdienen aan mijn maar weinig ,beetje eiwitten, en creatine ;)
 
Laatst bewerkt:
De bedriegerij met AS zal wel minder voorstellen dan wat met supp's en sarms gebeurt. Bij AS gaat het vooral over middelen die ondergedoseerd zijn of bepaalde AS die vervangen zijn door andere AS. En je kan natuurlijk ook wel bij buitenlandse apothekers terecht waar je ook weet wat je koopt in de meeste gevallen.
 
Doe je portemonnee een plezier en stop met al die bullshit supplementen. Neem je vitamine D3, slik je visolie tabletjes en elke dag een schepje creatine, en hou het daar bij. Test boosters en al die gekkigeid gaat geen ene kloot helpen.

Ik val je niet aan. Maar je komt voor mij over als een naief persoon.
 
Doe je portemonnee een plezier en stop met al die bullshit supplementen. Neem je vitamine D3, slik je visolie tabletjes en elke dag een schepje creatine, en hou het daar bij. Test boosters en al die gekkigeid gaat geen ene kloot helpen.

Ik val je niet aan. Maar je komt voor mij over als een naief persoon.

Je hebt gelijk......ik ga nu voor iets wat wel werkt ;)

Thanks voor alle hulp iig!
 
Ik ben in hetzelfde pakket geweest als jij.
Je besteed al je zuur verdiende geld aan supplementen die niet werken.
Je gaat alle onzin test boosters af, niks werkt.
Totdat je een keer iets hoort over een goed supplement in de UK, US of Duitsland.
Kom je terecht bij Sarms, estrogen blockers en prohormonen.

Probeer je een keer een sarm/estrogen blocker, voel je dat het werkt en ben je blij dat je iets gevonden hebt waardoor je naturel blijft.

NOT. Met deze middelen ben je in meer of mindere mate ook aan het spelen met je hormonen. Het hele principe van naturel trainen is weg.
Veel van deze prohormonen/ estrogen blockers zijn legaal omdat ze weer opnieuw uitgevonden zijn door een paar gekken die legaal geld willen verdienen.
Met deze middelen is niet voor niks, niks meer mee gedaan na het uitvinden(40 jaar ervoor). De resultaten wegen hierdoor vaak ook niet op tegen de side effects!
MAAR, ze zijn wel legaal (in Amerika, UK en Duitsland). Maar Legaal =/ natty

Heb ook een tijd met 6-bromo lopen spelen zonder dat ik doorhad dat ik m'n natty kaart inleverde.
Na 6.5 jaar natuurlijk trainen dus begonnen met 6-bromo. Spierhardheid en enkele kilo's spiermassa erbij.
Heb het een paar keer gedaan tot dat ik erachter kwam dat het toch wel degelijks significant veel impact had op mijn lichaam.
Moeheid en ontwikkeling van een licht knobbeltje achter mn tepel door rebound estrogen zijn enkele, evenals acné.
Deze middelen zijn onderdrukkend voor je eigen testosteron aanmaak!

Heb ook research gedaan naar ostarine. Dit spul is zwaar onderdrukkend voor je testosterone aanmaak in doseringen van 3mg!

Klinkt raar maar ben het met Vieze Jij eens!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven