- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je ook 1 kg verhogen met je bench ofniet Diablo? Want dat doe ik en dat gaat prima! Tot nu toe elke training 1 kg erbij...
Kan je ook 1 kg verhogen met je bench ofniet Diablo? Want dat doe ik en dat gaat prima! Tot nu toe elke training 1 kg erbij...

veel mensen hier op dbb vinden dat belachelijk.. ik vind het wel ok, whatever makes you stronger!
jA ToCh
Of brengt dat niet genoeg "stress verandering" met zich mee ofzo? Voor mij werkt het prima en zo houd ik de motivatie er prima in...veel mensen hier op dbb vinden dat belachelijk.. ik vind het wel ok, whatever makes you stronger!
jA ToCh

Waarom zou dat belachelijk zijn? Als je zo vooruitblijft gaan is er toch niets mis mee?Of brengt dat niet genoeg "stress verandering" met zich mee ofzo? Voor mij werkt het prima en zo houd ik de motivatie er prima in...
idd piet
de meeste zijn klein begonnen,en wie beweerd dat t anders is lult uit z'n nek.

Waarom zou dat belachelijk zijn? Als je zo vooruitblijft gaan is er toch niets mis mee?Of brengt dat niet genoeg "stress verandering" met zich mee ofzo? Voor mij werkt het prima en zo houd ik de motivatie er prima in...
ik vind het wel een goeie zaak.. om toch vooruit te gaan..
en had zin om te benchen,hoef woensdag pas weer,komt m'n normale training dus niet door in gevaar.
ging lekker
17-01-08 33,5cm
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
16-03-08 36cm
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
8 weken verschil.
triceps zijn voller geworden.
schouders, biceps, triceps, onderarm, alles..

dat was gewoon eng man
Success met die benchpress!
Zit namelijk met hetzelfde probleem![]()