XXL Nutrition

Diablo's Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nice squats~!

oke dan nu doorzetten en je max halen !!
succes met je doel ik heb niet echt krachtdoelen eerder men fisiek bruut maken vind ik belangrijk maar daarom doe ik ook aan bodybuilding, kracht is mooi meegenomen.

• Topic Starter Topic Starter
oke dan nu doorzetten en je max halen !!
succes met je doel ik heb niet echt krachtdoelen eerder men fisiek bruut maken vind ik belangrijk maar daarom doe ik ook aan bodybuilding, kracht is mooi meegenomen.

thnx jimi

na deze week nog 7 weken,dan ga ik een split schema volgen die gericht is op massa.:cool:
maar moet eerst wel een krachtschema volgen wil ik m'n setjes een beetje fatsoenlijk af kunnen maken met benchen enz.. in een normaal schema.
als de bench rond de 80 85 kilo zit ben ik voorlopig wel ff tevreden:D
en kan ik weer lekker splitten,met lekkere gewichten;)

oke dan top, ik heb bijna nooit anders gedaan als mijn oude vetrouwde split hahah

succes met je doelen

:hedbang: FTW IDD!!:hedbang:

knalle met die balle!:D

Dus je doet maar 10 weken kracht schema of heb ik dat fout ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2n7p9mo.jpg

laatste foto'tjes voorlopig
@ 90 kg b.w nieuwe fullbody shoot:D

nice gast! goeie aanleg enzo.. mooie vooruitgang! pak je traps ook wat meer mee voor een mooier totaalbeeld..

nice gast! goeie aanleg enzo.. mooie vooruitgang! pak je traps ook wat meer mee voor een mooier totaalbeeld..

de boel ff aangepast:D

maandag: A

squat.
benchpress.
barbell row.
barbell curl. 3 setjes 10 reps
benchdip. 3 setjes 10 reps

woensdag: B

squat.
overhead press.
deadlift.
pull-up's.
shrugs
abs

vrijdag: A

squat.
benchpress.
barbell row.
preacher curl. 3 setjes 10 reps
overhead pulley. 3 setjes 10 reps

de rood gemarkeerde oefeningen heb ik er extra bij gedaan.

nice esse! keep it goin', holmes :D

Waarom na 10 weken al die split dan ? Ik ga nog wel wat langer door dan 10 weken denk ik.. als ik dan nog gains boek iig. Daarna met een split aan de gang.

woensdag 12 maart.

squat.

5x94
5x94
5x94
5x94
5x94

military press.

5x38
5x38
5x38
5x38
5x38

deadlift.

5x125
1x155*:hedbang:

pull-up's.

12xb.w
6xb.w
4xb.w

shrugs.

6x100*
6x100*
6x100*

brutal workout:D:whip:

* = P.R

Waarom na 10 weken al die split dan ? Ik ga nog wel wat langer door dan 10 weken denk ik.. als ik dan nog gains boek iig. Daarna met een split aan de gang.

wil ff wat anders na die 10 weken,meer volume trainen.
boel ff beetje tot rust laten komen;)

wil ff wat anders na die 10 weken,meer volume trainen.
boel ff beetje tot rust laten komen;)

niks tot rust komen man.. werken zul je! (geintje) ik zou na die 10 weken 1 weekje rust nemen, d.w.z. helemaal geen KT.. na dat weekje doe je het een dagje of 3 rustig aan en begint dan lekker te klappen op een ander schema ;) doe nou maar, overtraining zit in een klein hoekje :( vooral op het niveau waar jij op klapt, beest!

en dat je je schema omtieft na die 10 weken ben ik zeker een voorstander van.. prikkels, prikkels en uhh.. uhh.. prikkels jajajjajajajajaaa

je bent zeer goed bezig! ga zo door man..

niks tot rust komen man.. werken zul je! (geintje) ik zou na die 10 weken 1 weekje rust nemen, d.w.z. helemaal geen KT.. na dat weekje doe je het een dagje of 3 rustig aan en begint dan lekker te klappen op een ander schema ;) doe nou maar, overtraining zit in een klein hoekje :( vooral op het niveau waar jij op klapt, beest!

en dat je je schema omtieft na die 10 weken ben ik zeker een voorstander van.. prikkels, prikkels en uhh.. uhh.. prikkels jajajjajajajajaaa

je bent zeer goed bezig! ga zo door man..

ga zeker een weekje rust nemen ná deze shizzle,zit met schouder blessure die constant de kop op blijft steken omdat ik t verdomde om een training over te slaan.:mad:
moet vrijdag weer trainen maar sla m deze keer maar over,ff de boel tot rust laten komen;)
en prikkels moeten er idd wel blijven uuhh:D

ik blijf doorgaan piet, ju weet tog zelluf??

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven