- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

oke dan nu doorzetten en je max halen !!
succes met je doel ik heb niet echt krachtdoelen eerder men fisiek bruut maken vind ik belangrijk maar daarom doe ik ook aan bodybuilding, kracht is mooi meegenomen.

oke dan top, ik heb bijna nooit anders gedaan als mijn oude vetrouwde split hahah
succes met je doelen
!Dus je doet maar 10 weken kracht schema of heb ik dat fout ?
nice gast! goeie aanleg enzo.. mooie vooruitgang! pak je traps ook wat meer mee voor een mooier totaalbeeld..

goeie workout gozer!! Ga zo door!Dat ken je wel zeggen jagoeie workout gozer!! Ga zo door!

Waarom na 10 weken al die split dan ? Ik ga nog wel wat langer door dan 10 weken denk ik.. als ik dan nog gains boek iig. Daarna met een split aan de gang.

wil ff wat anders na die 10 weken,meer volume trainen.
boel ff beetje tot rust laten komen![]()
doe nou maar, overtraining zit in een klein hoekje
vooral op het niveau waar jij op klapt, beest!niks tot rust komen man.. werken zul je! (geintje) ik zou na die 10 weken 1 weekje rust nemen, d.w.z. helemaal geen KT.. na dat weekje doe je het een dagje of 3 rustig aan en begint dan lekker te klappen op een ander schemadoe nou maar, overtraining zit in een klein hoekje
vooral op het niveau waar jij op klapt, beest!
en dat je je schema omtieft na die 10 weken ben ik zeker een voorstander van.. prikkels, prikkels en uhh.. uhh.. prikkels jajajjajajajajaaa
je bent zeer goed bezig! ga zo door man..