XXL Nutrition

dianabol schema,advies iemand??BVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

XLarge

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
iemand schema maken dianabol,advies??BVD

Ben van plan dianbol {only} te gebruiken. 6weken met goede nakuur uiteraard,, en/of iets om oestro tegen te gaan.dit wordt mijn eerste ervaring met AAS dus niet al te zwaar kuurschema maken aub. wil kijken hoe mijn lichaam reageert en toch nog wat !massa!/vocht/vet aankomen. ik heb een vrij smal gezicht, zal die die ook wat voller worden?zou wel mooi zijn
train nu 4,5jaar intensief,voeding onder controle, kan iemand mij een mooi schema voorschrijven?

Alle adviezen schema's welkom!

groeten
bedankt,

Laatst bewerkt:
kerel,

ik denk niet dat je veel reacties gaat krijgen op dit topic. reden: er is zoveel over te vinden dat dit niet getuigt van veel moeite doen. zoek eens op dianabol only, zat threads.

Idd ja zo werkt het hier eerst zelf informatie erover zoeken als je je schematje hier plaats kun je eventueel advies krijgen al vind ik sommige advies hier gewoon bagger maar goed er zitten ook slimme gasten bij die goed advies geven.
En mensen niet weer persoonlijk nemen het is me eigen mening dat sommige mensen slecht advies geven.

firedsoul zei:
Idd ja zo werkt het hier eerst zelf informatie erover zoeken als je je schematje hier plaats kun je eventueel advies krijgen al vind ik sommige advies hier gewoon bagger maar goed er zitten ook slimme gasten bij die goed advies geven.
En mensen niet weer persoonlijk nemen het is me eigen mening dat sommige mensen slecht advies geven.

wk 1-6 25mg dbol ed.

nakuur: clomid 50mg ed gewoon het pakje opmaken.

Dat is mijn advies aan jou.

XLarge zei:
Ben van plan dianbol {only} te gebruiken. 6weken met goede nakuur uiteraard,, en/of iets om oestro tegen te gaan.dit wordt mijn eerste ervaring met AAS dus niet al te zwaar kuurschema maken aub. wil kijken hoe mijn lichaam reageert en toch nog wat !massa!/vocht/vet aankomen. ik heb een vrij smal gezicht, zal die die ook wat voller worden?zou wel mooi zijn
train nu 4,5jaar intensief,voeding onder controle, kan iemand mij een mooi schema voorschrijven?

Alle adviezen schema's welkom!

groeten
bedankt,

wat denk je dat we artsen zijn ofzo?? Ga eerst eens wat huiswerk doen bro.
en wat betreft die bolle kop, ja dat zal je waarschijnlijk krijgen maar die zal ook weer verdwijnen na de kuur

zoek mijn topic eens over dianabol , daar staat wat je moet weten

maar ik blijf erbij eerst zoeken dan vragen in de toekomst

Dit is echt de absolute basis die je makkelijk zelf had kunnen uitzoeken. :)

[Link niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven